AntonGB
Toogplakker
- 3 okt 2015
- 49
- 30
Ik was ook erg nieuwsgierig naar LauraXite, helaas.Bekijk bijlage 18960
Had er heen willen gaan (Gelsenkirchen, 24-11-24) maar zie nu dat LauraXite verdwenen is en daarvoor in de plaats DirtySarah welke voor mij niet aantrekkelijk is. Er werd al gezegd dat LauraXite niet meer voor CreamPartys zou werken vandaar wellicht deze verandering?
Anderhalve maand geleden was de eerste keer dat ik DirtySarah trof bij CreamPartys. Ik vind haar ontzettend leuk overkomen en ze geniet er erg van (of speelt heel goed toneel). Ik had haar die middag al een paar keer geneukt, maar was nog niet in haar klaargekomen. In de laatste ronde zei ik dat ik wel lekker in haar wilde spuiten. Dat was prima en ik neukte haar nog even, maar merkte dat ik wat extra handwerk nodig had. Ik trok even terug om mij af te trekken. Zij hield uitnodigend haar geile kutje open en niet veel later voelde ik een orgasme opkomen. Snel stopte ik mijn pik terug en enkele slagen later spoot ik al mijn sperma diep in haar geile kutje. Zij leek er heel blij mee en vingerde haar natte kutje nog even nadat ik teruggetrokken had. Als ik weer ga, hoop ik dat zij er ook is!