Creampie van een ander geneukt

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
"gaat het gewoon naar zaad ruiken'"

Het is net als met een ei. Je hebt een vers ei, dat je haast niet kan ruiken- en een ei wat aan het ontbinden is.

Dat is net zo met zaad! Vers zaad, wat je haast niet ruikt. Maar ook zaad wat aan het ontbinden is (vanwege de hoeveelheid eiwitten).

Vers zaad kan nog te doen zijn, als je van de geur houdt- of als het idee je opwindt. Zaad in ontbinding is een ander verhaal.

Voor wie het zelf wil testen (het is nu immers lekker warm weer):
  1. Sla de hand aan jezelf
  2. Vang het 'kwakje' op in een glas
  3. Ruik er direct aan
  4. Ruik er na een halve dag nog eens aan
  5. En na een dag nog eens ;)

De uitkomst:

Als je 'gezond bent' dan ruikt het bij stap 3 heel mild in de regel. Een flinke SOA kan hier best verandering in brengen trouwens.

Bij stap 4 & 5 wordt het allemaal een beetje anders.

Voor de echte mannen: Mocht jouw favoriete DVP goed bezocht worden en ook met condoom diensten aanbieden, ruik eens in haar afvalemmer

:confused:

PS: Ach, het is allemaal heel persoonlijk. Net als met stront aan de knikker piemel.

Daar waar de één al niet meer een dame bezoekt, omdat ze in Doggy een beetje 'riekt', waarschijnlijk omdat ze na haar laatste stoelgang haar anus niet goed heeft gewassen- , vindt de ander het prima als er een berg stront op zijn lul zit- bij het anaal neuken van de dame.

"Voor ieder wat wils"!

Bullseye

Toogplakker
12 aug 2021
111
252
Ik heb het nooit op een broeierige dag meegemaakt, wel met airco. Dus dat zal wel wat hebben bijgedragen in het tegengaan van een meurende ranzige puddingfabriek. Het zal met dit weer wel minder prettig zijn, maar cumdumps in de regio zijn er dezer dagen ook niet.

Bullseye

Toogplakker
12 aug 2021
111
252
Interessant Ed. Dit soort empirische proefjes deden we nooit bij biologie, toch jammer. Wel je eigen druppeltje bloed bekijken onder een microscoop maar niet je daags oude kwakje op het glaasje laten bestuderen door een vrouwelijk klasgenootje..... alhoewel de darminhoud of het hart van een varken bewerken met een scalpeltje ook niet alles was in een slecht geventileerd biologielokaal.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
"gaat het gewoon naar zaad ruiken'"

Het is net als met een ei. Je hebt een vers ei, dat je haast niet kan ruiken- en een ei wat aan het ontbinden is.

Dat is net zo met zaad! Vers zaad, wat je haast niet ruikt. Maar ook zaad wat aan het ontbinden is

1. Ruik er direct aan
  2. Ruik er na een halve dag nog eens aan
  3. En na een dag nog eens
nou .... je mag van mij nog een andere test doen ... ruik maar aan mijn vers zaad op een vrijdag avond na dat ik mijn traditionele pak friet of hamburgers heb gegeten .... en dan op maandag een vers kwakje als ik de dag ervoor een heerlijk bordje asperges heb gegeten ... ik durf te wedden dat je enorm gaat schrikken

V

Verwijderd lid 12162

Guest
wat verlang ik terug naar die lola larogue , topwijf, stom dat ze zo onmogelijk te boeken is. Iemand die een trio / gb of wat dan ook kan fixen met haar?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
nou .... je mag van mij nog een andere test doen ..
En zo is het! Leefgewoontes, het soort eten, leeftijd, SOA's ...... ALLES heeft invloed op de geur en smaak van zaad.

Zo gaat niets boven vers zaad, van een gezonde kerel, die de hele week lekker fris en zoet fruit heeft gegeten hoor ik altijd 😋

En voor alles geldt: Als het gaat ontbinden, dan wordt het er niet beter op qua geur en smaak. Zeker als het eiwitrijk is.

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Ik lik die creampies van een ander. Die volgespoten zijn. Wat voor geur en smaak dan ook. Samen met het kutvocht heerlijk om te likken

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik kende een vrouw die kon aan de hand van de smaak van je sperma kon zeggen wat je de vorige dag had gegeten. Heel bijzonder.

Bullseye

Toogplakker
12 aug 2021
111
252
Sommigen lijken wat moeite te hebben met een creampie van een voorganger (of het nu een kwartiertje of halve dag ervoor gedoneerd is) maar veel DVP's door wie je je laten afzuigen hebben ook nog vaak heel wat eiwit in hun speeksel van je voorgangers. Tandjes poetsen is er niet altijd bij.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ik heb ooit meegedaan aan Wedden Dat.
Ik beweerde dat ik geblinddoekt aan het ruiken, likken en voelen van een reeks kutjes precies kon zeggen welke leeftijd de meisjes hadden.
Ik had er uiteindelijk geen een goed. Maar ik vond het leuk om mee te doen.
Vonden die meisjes het ook leuk dat jij mee deed?

Kutjes zonder zaad hoop ik? Alhoewel.....Anders had je misschien ook nog kunnen raden wat de leeftijden van de zaad donoren waren 🤑

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Gisteren een voormalig vaste dame (midden/eind 40) weer eens geneukt, ze adverteert al een poos niet meer maar ik heb haar nummer. Vroeg haar of ze onlangs nog wel voldoende is volgespoten. Antwoord was wel volgespoten maar niet voldoende. De laatste was iemand die haar binnenkort nog een keer wilde neuken maar dan met meer mannen. Ik zei dat ik al een tijdje fantaseer om haar volgespoten te zien worden door een andere man en dat ik daarna haar nog een tweede lading geef. Ze reageerde erg enthousiast. Zodra ze die andere gast spreekt gaat ze mij uitnodigen om haar samen te nemen en 2x achter elkaar vol te spuiten. Ben benieuwd, wordt mij eerste ervaring met meer dan alleen 1-op-1. Omdat ik haar al 25+ keer heb volgespoten en ze mij goed kent ga ik dit gewoon eens proberen :cool:

Terug
Naar boven