Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou .... je mag van mij nog een andere test doen ... ruik maar aan mijn vers zaad op een vrijdag avond na dat ik mijn traditionele pak friet of hamburgers heb gegeten .... en dan op maandag een vers kwakje als ik de dag ervoor een heerlijk bordje asperges heb gegeten ... ik durf te wedden dat je enorm gaat schrikken"gaat het gewoon naar zaad ruiken'"
Het is net als met een ei. Je hebt een vers ei, dat je haast niet kan ruiken- en een ei wat aan het ontbinden is.
Dat is net zo met zaad! Vers zaad, wat je haast niet ruikt. Maar ook zaad wat aan het ontbinden is
- Ruik er direct aan
- Ruik er na een halve dag nog eens aan
- En na een dag nog eens
En zo is het! Leefgewoontes, het soort eten, leeftijd, SOA's ...... ALLES heeft invloed op de geur en smaak van zaad.nou .... je mag van mij nog een andere test doen ..
dat kan volgens mij niets anders zijn dan een Diétiste van beroep .. of een sletterige Kokkin van de grootkeukenvrouw die kon aan de hand van de smaak van je sperma kon zeggen wat je de vorige dag had gegeten.
Vonden die meisjes het ook leuk dat jij mee deed?Ik heb ooit meegedaan aan Wedden Dat.
Ik beweerde dat ik geblinddoekt aan het ruiken, likken en voelen van een reeks kutjes precies kon zeggen welke leeftijd de meisjes hadden.
Ik had er uiteindelijk geen een goed. Maar ik vond het leuk om mee te doen.