Donkere dames die nzc ?

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Dat klinkt erg goed. Wil je doorgeven hoe ik haar kan bereiken? evt via pb?

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
In het keteltje kon je wel degelijk dames meenemen voor bare in het hotel. Ook diverse keren gedaan. Wel noties eerst goed opbouwen en na paar drankjes over bare beginnen. Idd congolese en angolese en Nigeriaanse soms ghanees. Keteltje al lang gesloten

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Als sinds de eerste jaren van deze eeuw waren er geen Congolese dames meer te bespeuren in 't Keteltje.... Op een oude tante die nog eens binnensprong die daar in de jaren 80 en 90 nog in de straat gewerkt heeft te na gesproken.

Allemaal NIGERIAANSE dames! Een Ghanese zou ik ook als een witte raaf beschrijven daar.
Veelal slachtoffers van mensenhandel. Moesten dan niet zelden meer dan €50.000 terugbetalen.
Geen of ondermaatse service. en bare? ZELDZAAM! ZEER ZELDZAAM!

Een paar drankes? Dronken zouden ze toch niet worden..... Daar was afspraak met de barman (Derick of zoiets) en de Wodka in de jus d'orange kwam uit een 'speciale' fles (lees: water). ;)
Ze hadden ook van die kleine flesjes met 'sterk'. Nadat je betaald (€6 of zo) had zette hij die strategisch ver van u om ze daarna wanneer jij je neus draaide gewoon weer weg te nemen, de dames kregen dan €2. Die flesjes gingen in 90% van de gevallen niet open!
Was deel van het verdienmodel van die keet een 'clockwork orange' om de klanten af te zetten.
En het grappige was: de meesten vonden het nog leuk daar!
De dames noemde de klanten ook steevast 'mugu' in hun dialect (= schaap)

Het Keteltje voordoen als een hotspot voor bare sex is zwaar overdreven.
Ik kwam daar alleen maar om te zuipen, want voor (goede) sex moest je daar niet zijn.
Allemaal (begrijpelijk) dik tegen hun goesting.
In de periode rond 2010 was er een 'light' versie van 't Keteltje in de Muizenstraat nabij het De Coninckplein.
Iets minder agressieve werkwijze, en ook niet 100% Nigeriaans, bare ook ZEER ZELDZAAM daaar!

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Precies het gaat er helemaal om wel of geen gelijk. Basis is de ervaringen. In het keteltje kon je wel degelijk bare scoren. Net als vroeger bij aarschot plantenstraat. Zij het minimaal.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Waar ontmoet je die donkere vrouwen nu nog. Ook graag voor Nederland.

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Weet nog een donkere dame in Gorinchem
Adverteerd nergens zc
Wil best delen maar niet aan iedereen
Dus of een interessant adresje in de buurt of zelf ook al dames gedeeld heeft

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Als sinds de eerste jaren van deze eeuw waren er geen Congolese dames meer te bespeuren in 't Keteltje.... Op een oude tante die nog eens binnensprong die daar in de jaren 80 en 90 nog in de straat gewerkt heeft te na gesproken.

Allemaal NIGERIAANSE dames! Een Ghanese zou ik ook als een witte raaf beschrijven daar.
Veelal slachtoffers van mensenhandel. Moesten dan niet zelden meer dan €50.000 terugbetalen.
Geen of ondermaatse service. en bare? ZELDZAAM! ZEER ZELDZAAM!

Een paar drankes? Dronken zouden ze toch niet worden..... Daar was afspraak met de barman (Derick of zoiets) en de Wodka in de jus d'orange kwam uit een 'speciale' fles (lees: water). ;)
Ze hadden ook van die kleine flesjes met 'sterk'. Nadat je betaald (€6 of zo) had zette hij die strategisch ver van u om ze daarna wanneer jij je neus draaide gewoon weer weg te nemen, de dames kregen dan €2. Die flesjes gingen in 90% van de gevallen niet open!
Was deel van het verdienmodel van die keet een 'clockwork orange' om de klanten af te zetten.
En het grappige was: de meesten vonden het nog leuk daar!
De dames noemde de klanten ook steevast 'mugu' in hun dialect (= schaap)

Het Keteltje voordoen als een hotspot voor bare sex is zwaar overdreven.
Ik kwam daar alleen maar om te zuipen, want voor (goede) sex moest je daar niet zijn.
Allemaal (begrijpelijk) dik tegen hun goesting.
In de periode rond 2010 was er een 'light' versie van 't Keteltje in de Muizenstraat nabij het De Coninckplein.
Iets minder agressieve werkwijze, en ook niet 100% Nigeriaans, bare ook ZEER ZELDZAAM daaar!
Aziz werd die tent in de Muizenstraat genoemd, naar de uitbater, een man van Ghanese afkomst. Dat was niet de echte naam van de bar, het was iets van Moonlight bar als ik me goed herinner, maar alle Afrikaanse meiden in de buurt kenden het als Aziz. Was wat relaxter dan het Keteltje, maar die Aziz was geen lieverdje en maakte aardig misbruik van de meiden die er een welvarende kerel aan de haak hoopten te slaan. Verder had je op het De Coninckplein Murphy's, een tent waar de Afrikanen uit de buurt heen gingen om te dansen en sjansen, niet om klanten op te pikken. Ik ben er met de Nigeriaanse vriendin die ik toen had een paar keer geweest. Zij danste dan uitdagend en sexy met allerlei Afrikaanse losertjes maar 's nachts lag ik dan in haar appartement in haar bedje 😆. Mooie tijden, denk er met plezier aan terug. Veel teveel Guinness Export gedronken toen, een mierzoet zwaar stout-biertje dat ik in Nigeria heb leren kennen en dat daar merkwaardig populair is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven