Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aziz werd die tent in de Muizenstraat genoemd, naar de uitbater, een man van Ghanese afkomst. Dat was niet de echte naam van de bar, het was iets van Moonlight bar als ik me goed herinner, maar alle Afrikaanse meiden in de buurt kenden het als Aziz. Was wat relaxter dan het Keteltje, maar die Aziz was geen lieverdje en maakte aardig misbruik van de meiden die er een welvarende kerel aan de haak hoopten te slaan. Verder had je op het De Coninckplein Murphy's, een tent waar de Afrikanen uit de buurt heen gingen om te dansen en sjansen, niet om klanten op te pikken. Ik ben er met de Nigeriaanse vriendin die ik toen had een paar keer geweest. Zij danste dan uitdagend en sexy met allerlei Afrikaanse losertjes maar 's nachts lag ik dan in haar appartement in haar bedjeAls sinds de eerste jaren van deze eeuw waren er geen Congolese dames meer te bespeuren in 't Keteltje.... Op een oude tante die nog eens binnensprong die daar in de jaren 80 en 90 nog in de straat gewerkt heeft te na gesproken.
Allemaal NIGERIAANSE dames! Een Ghanese zou ik ook als een witte raaf beschrijven daar.
Veelal slachtoffers van mensenhandel. Moesten dan niet zelden meer dan €50.000 terugbetalen.
Geen of ondermaatse service. en bare? ZELDZAAM! ZEER ZELDZAAM!
Een paar drankes? Dronken zouden ze toch niet worden..... Daar was afspraak met de barman (Derick of zoiets) en de Wodka in de jus d'orange kwam uit een 'speciale' fles (lees: water).
Ze hadden ook van die kleine flesjes met 'sterk'. Nadat je betaald (€6 of zo) had zette hij die strategisch ver van u om ze daarna wanneer jij je neus draaide gewoon weer weg te nemen, de dames kregen dan €2. Die flesjes gingen in 90% van de gevallen niet open!
Was deel van het verdienmodel van die keet een 'clockwork orange' om de klanten af te zetten.
En het grappige was: de meesten vonden het nog leuk daar!
De dames noemde de klanten ook steevast 'mugu' in hun dialect (= schaap)
Het Keteltje voordoen als een hotspot voor bare sex is zwaar overdreven.
Ik kwam daar alleen maar om te zuipen, want voor (goede) sex moest je daar niet zijn.
Allemaal (begrijpelijk) dik tegen hun goesting.
In de periode rond 2010 was er een 'light' versie van 't Keteltje in de Muizenstraat nabij het De Coninckplein.
Iets minder agressieve werkwijze, en ook niet 100% Nigeriaans, bare ook ZEER ZELDZAAM daaar!