Elke Trans doet zonder...

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Het is jammer dat BI mensen de risico's van HIV mee brengen naar vaginale sex.
Ik bedoel het niet afkeurend oid, en ik heb absoluut geen problemen met geaardheid, maar het zou voor mij als hetero een geruster gevoel geven als de mannen het bij mannen of vrouwen hielden als het aankomt op onbeschermde sex haha..

Kom maar op met de afkeuringen :)

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Ik bedoel het niet afkeurend oid, en ik heb absoluut geen problemen met geaardheid, maar het zou voor mij als hetero een geruster gevoel geven als de mannen het bij mannen of vrouwen hielden als het aankomt op onbeschermde sex haha..

Ik keur niks af, alleen vind ik het vreemd dat een 100% hetero hier op dit topic komt.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364

Grootste nieuwe brandhaard van HIV in europe is Rusland en Oekraïne. Dus slavische blondjes ook meiden.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364

Ik denk dat vrouwen zo ook denken over dat jij hoeren neukt en dan hen.

Het is gewoon zo dat dat het feit is. En aangezien iedereen het weet moet je in feite aan de prep.

Zeg eens ben jij aan de prep?

Ook is er een punt te maken dat echt veel meer transen aan prep zitten dan vrouwen

Dat allemaal terzijde... Dit topic is gekaapt. Gaat niet over soa of prep of vrouwen vs trans maar over ervaring van frequentie bare trans

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333

Ben het helemaal met je eens, leuk dat je dat risico wil lopen dat je het zonder doet bij een trans
Maar door daarna een vrouw te neuken wordt het risico op verspreiden veel en veel groter
Erger me al een tijdje aan deze praktijken
Dat je het voor jezelf "goed" wil praten door het woord "trans" te gebruiken, prima het blijft gewoon een kerel waar je als kerel sex mee hebt en waar het risico gewoon vele malen groter is

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Voordat iedereen begint te zweven prep wordt onder heterovrouwen zeer veel gebruikt

Hanna en nicolecdoor velen bejubeld hier gebruiken het bijvoorbeeld

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Dat is ook niet wat er gezegd wordt, dat wij hetero's superieur zijn aan mannen die ook graag met andere mannen willen neuken. Het is goed als er veel met prep wordt gewerkt i guess(heb me hierin nog niet echt in verdiept) Maar net als bij hetero's het geval is zullen er ook BI mannen rondlopen die het niet zo nauw nemen met overdracht van de ergere soa's. De wens van de gedachte voor mij is dat uiteraard dat het risico niet wordt verspreid naar de vaginale scene. Misschien te kortzichtig gedacht, maarja...

Maar wellicht heb ik het topic gekaapt van L'Amour Toujours daar hij de vraagstelling voor iets anders bedoelt had. dus ik staak verder vervuiling van mijn kant in dit topic

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Proficiat heren, dat jullie zo kleinzierig kunnen denken.
Zijn transen jullie ding niet, laat het dan voorbij gaan. Jullie zijn niet superieur aan degenen die wel graag een Trans neuken.
Het maakt mij echt geen flikker uit waar jij hem in stopt maar door die flauwekul loopt de rest die gewoon geniet van condoomloze sex met vrouwen veel en veel meer risico
Ik zou aids aan mijn Piet niet kleinzielig willen noemen
Nogmaals gaat niet erover of ik me superieur aan jou voel totaal niet maar je hebt ook nog een bepaalde verantwoordelijkheid naar je medemens en zo vergroot je het risico voor de rest die niet van sex met mannen houdt

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
ik lees weer van alles over geslachtsziekten aids etc

1 woord PREP en als je thuis iets uit te leggen hebt deelt tegenwoordig iedereen alles thuis of zo? Zijn er geen geheime e-mailadressen meer waar je bijvoorbeeld de ggd mail kunt ontvangen? Echt wat een geklaag om helemaal niks PREP

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Wat een bekrompen geouwehoer weer hier. Sommigen motten dat recht in de muil van transgender zeggen: je bent een man. CORDON SANITAIR !

@L'Amour Toujours! Je zet een stelling neer die niet klopt. Ik ervaar in mijn wandelcarriere dat niet alle tg sekswerkers aan anale seks zonder condoom doen. En zeker niet bij 1e keer. Als je bijvoorbeeld trouw een paar tg sekswerkers bezoekt en ze krijgen meer voor dan spreekt de regel money talks. Dat ervaar ik ook met dames. En je heb bij alle sekswerkers groepen, verdeeld naar geslacht, een aantal die met iedereen zonder condoom doen. Gaat het over oraal zonder condoom dan, dan doet je stelling meer recht.

Dit is het neuken zonder condoom forum met lezers en actieve bijdragers. Daar hoort gezeik over de bimannen niet thuis.

Ik zie graag meer reacties van leden m.b.t. de stelling "Altijd lammie".

Cumgiver

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Het maakt mij echt geen flikker uit waar jij hem in stopt maar door die flauwekul loopt de rest die gewoon geniet van condoomloze sex met vrouwen veel en veel meer risico
Ik zou aids aan mijn Piet niet kleinzielig willen noemen
Nogmaals gaat niet erover of ik me superieur aan jou voel totaal niet maar je hebt ook nog een bepaalde verantwoordelijkheid naar je medemens en zo vergroot je het risico voor de rest die niet van sex met mannen houdt
Ik denk dat jij onderschat welk risico je loopt alleen al door mannen die zc alleen met vrouwen neuken.
Lees het forum hier er maar op na.
Genoeg mannen die vertellen hoe ze een junkie lekker zc neuken en vervolgens zie je diezelfde mannen ook de dames bezoeken waar jij graag komt.
Maak jezelf niks wijs aub.
Je loopt niet meer risico door mannen die zowel dames als transen bezoeken

Terug
Naar boven