L'Amour Toujours!
Ervaringsdeskundige
- 27 apr 2022
- 307
- 364
Verbaast mij een beetje dat er maar een handjevol reviews zijn. Ik zou toch zeggen dat 9 op de 10 transen neuken zonder. Spontaan of gepland.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik keur niks af, alleen vind ik het vreemd dat een 100% hetero hier op dit topic komt.Het is jammer dat BI mensen de risico's van HIV mee brengen naar vaginale sex.
Ik bedoel het niet afkeurend oid, en ik heb absoluut geen problemen met geaardheid, maar het zou voor mij als hetero een geruster gevoel geven als de mannen het bij mannen of vrouwen hielden als het aankomt op onbeschermde sex haha..
Kom maar op met de afkeuringen![]()
Is dat niet zo voor elke bare hoer en hoerloper?Hopen dat ze aan de prep zitten dan...
Het is jammer dat BI mensen de risico's van HIV mee brengen naar vaginale sex.
Ik bedoel het niet afkeurend oid, en ik heb absoluut geen problemen met geaardheid, maar het zou voor mij als hetero een geruster gevoel geven als de mannen het bij mannen of vrouwen hielden als het aankomt op onbeschermde sex haha..
Ik denk dat vrouwen zo ook denken over dat jij hoeren neukt en dan hen.Het is jammer dat BI mensen de risico's van HIV mee brengen naar vaginale sex.
Ben het helemaal met je eens, leuk dat je dat risico wil lopen dat je het zonder doet bij een transHet is jammer dat BI mensen de risico's van HIV mee brengen naar vaginale sex.
Het maakt mij echt geen flikker uit waar jij hem in stopt maar door die flauwekul loopt de rest die gewoon geniet van condoomloze sex met vrouwen veel en veel meer risicoProficiat heren, dat jullie zo kleinzierig kunnen denken.
Zijn transen jullie ding niet, laat het dan voorbij gaan. Jullie zijn niet superieur aan degenen die wel graag een Trans neuken.
Zeker wandelbroeder. Dat zijn ze inderdaad. Dit wordt toch een onderwerp van waar gaat over.@Cumgiver
Laat ze lullen joh het is wat het is de meeste die comments geven neuken niet eens
Ik denk dat jij onderschat welk risico je loopt alleen al door mannen die zc alleen met vrouwen neuken.Het maakt mij echt geen flikker uit waar jij hem in stopt maar door die flauwekul loopt de rest die gewoon geniet van condoomloze sex met vrouwen veel en veel meer risico
Ik zou aids aan mijn Piet niet kleinzielig willen noemen
Nogmaals gaat niet erover of ik me superieur aan jou voel totaal niet maar je hebt ook nog een bepaalde verantwoordelijkheid naar je medemens en zo vergroot je het risico voor de rest die niet van sex met mannen houdt