Eroxx - Balen

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
meerdere mannen die hier lid zijn en elke marginale junk bare nemen...
voor mij mag de admin jou status van "" ervaringsdeskundige "" gerust degraderen naar snuffelaar .. mijn persoonlijke mening over jou uitspraken doet me medelijden krijgen dat er nog steeds laaggeschoolde aandachttrekkers zijn zoals jij . in het ene bericht schrijf je dat je als single man van 36 niet eens weet welke dag het beste is om de eroxx te gaan bezoeken .. en wat later spuug je uitspraken uit over bare gaande bezoekers dat ze alles neuken wat ze kunnen krijgen , al is het een junk ?? hoog tijd dat je volwassen wordt en de wereld van parenclubs eens wat beter leert kennen ! in plaats achter je computertje onzin zit te verkondigen op een forum waar alle ervaringen worden gedeeld .
(PS) veel rukplezier nog .

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
ik ga naar een doenersclub, niet naar de Eroxx.
En als laaggeschoolde moet ik je wel mededelen dat het jouW is en niet jou.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ik ga naar een doenersclub, niet naar de Eroxx
ah .. dus Eroxx is geen doenersclub ... hahaha duidelijk een bezoeker dus van Amai .. waar hun beleid is dat ze koppels die selectief hun mannen uitkiezen , al op voorhand vermelden dat ze beter niet in hun zaak komen 😆 ja , dat zijn de ideale "clubs" ( die eigenlijk vermomde bordelen zijn ) en van de 10 aanwezige vrouwen minstens 5 betaalde ingehuurde service dames zijn .. de andere 5 kun je dan ook vinden in de catagorie 'dinosaurussen ' ik begrijp je volkomen jongetje , ik hoop dat je ooit het verschil leert kennen tussen een echte parenclub of een neukhol .. of probeer eens een Duitse club ? .. je zal zien hoe snel iemand met jou principe terug buiten op de stoep zal staan met je jeansbroek in je handen , je kent echt niks van de clubwereld vriend .

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
de ingehuurde dames kan je in de Eroxx vinden.
Als je als single aan je trekken wilt komen moet je in amai zijn.
Als je liever danst, praat en eet is Eroxx meer iets voor u.

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
"Als je liever danst, praat en eet is Eroxx meer iets voor u"

Sinds wanneer wordt er tijdens de gangbangs gedanst? Nooit dus!
Blijkbaar nog nooit daar geweest.........

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Met wie kan ik mee rijden vanuit Rotterdam naar balen? Betaal de tank inc mee!!! Alvast bedankt!!

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Wij gaan komende zaterdag lekker geilen tijdens de white party, kijken of mijn vrouw een lekker lading in haar poes kan ontvangen.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
de ingehuurde dames kan je in de Eroxx vinden.
Als je als single aan je trekken wilt komen moet je in amai zijn.
Als je liever danst, praat en eet is Eroxx meer iets voor u.
Ook in de Amai zijn betaalde huissletten. Niets geks onder de zon...

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Kris38, je denkt toch niet dat ik ian voor lul ga zetten? Ik heb geschreven wat ik geschreven heb en sterker nog.... elke club heeft betaalde huissletten. Als je can mening bent dat dat niet zo is dan heb je wcht ergens een afslag op de autostrada gemist. Veel plezier met uitzoeken wie de diverse huissletten zijn....

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
On Saturday afternoon I arrived home from a work assignment.
My wife sent me to bed to get a couple of hours sleep. She had arranged a date with a couple we know from Acanthus for Eroxx .
I was very tired after a very difficult week at work.
I was woken by my wife at 19.00 jumped into the shower .I arrived in the kitchen and was pleased to see our friends from Acanthus sitting at the table for dinner a nice surprise.
After dinner we packed up and went to Eroxx we arrived at 21.45.
It is a mask party the girls wear extravagant masks myself a simple one.
Our friends immediately encounter a couple they knew very well from Acanthus.
They are from Namur she is very small with tiny tits about 45 he is a giant 1.96 mts.
We go for a drink and a few laughs.
My wife disappeared after a few minutes with our Acanthus friends.
I stay with the couple from Namur
they invite me and another couple to play.
The tiny girl is soaking wet already as we arrive she takes me away from her husband and the other couple. What follows is wet wet kisses 69 and a too quick creampie.
We go back to join her husband and the other couple.The tiny girl immediately starts fucking the other guy and myself and her husband worked on the other girl.
After a while I needed a break. A drink and a snack and I am ready for more. My wife appeared back with a big smile and a girl who we knew from Cap D'Adge .This girl is the one that got away last summer. We had flirting and kisses but no sex in August. Another drink and back in action with the Cap girl. Man she was hot did everything with her and she finished me off with her pussy in cowgirl.
We got her number so hopefully we can meet her again.
We drove home with our friends who stayed the night unfortunately they left early on Sunday to get back to their kids.
Bareboy

Terug
Naar boven