Eroxx - Balen

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Mijn vrouwtje is een klein schattig Indisch bbwtje van 32 jaar.

Wij komen vrij onregelmatig. Als we komen, is het meestal op zondag.

Voormalig lid 28526

Snuffelaar
28 mrt 2022
15
17
Vanavond Hookergames, zag ik. Aangezien menige bare party zoals TKZP vanavond niet doorgaat zullen er vast wel heren een alternatief zoeken. Iemand ervaring de afgelopen Hookergames met bare neuken? Vroeger waren er dames van koppels die je voor 1 bandje met condoom kon neuken en voor 2 bandjes bare mocht neuken. Of iemand weet van bare neukende dames van koppels die ergens posten als ze komen? "Bare Hotwives in Clubs" zou mss een leuke rubriek zijn.

Laatst bewerkt:

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Hooker Games klinken veel beter in theorie dan ze zijn in de praktijk. Veel toeristen -- mensen die rondwandelen en kijken, maar zelf niks doen.

Wij zijn vorige maand geweest en een uur later alweer vertrokken.

"Was alles goed?" vraagt de dame aan de inkom bij het verlaten van de zaak.
"Nee," antwoord ik.
"Goed thuis, tot de volgende keer!" antwoordt zij.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, ik was er vorige maand ook. Veel dansen; zeker en de actie begint vrij laat. Ik heb wel lekker geneukt, maar niet bare. Had ik velvet thunder maar 'gevonden' dan had ik haar wel lekker willen vullen! Deze avond ga ik nog eens; het zijn weer hooker games!

Voormalig lid 28526

Snuffelaar
28 mrt 2022
15
17
Hooker Games klinken veel beter in theorie dan ze zijn in de praktijk. Veel toeristen -- mensen die rondwandelen en kijken, maar zelf niks doen.

Wij zijn vorige maand geweest en een uur later alweer vertrokken.

"Was alles goed?" vraagt de dame aan de inkom bij het verlaten van de zaak.
"Nee," antwoord ik.
"Goed thuis, tot de volgende keer!" antwoordt zij.
Was dat toevallig die blonde dame, Ellen heet zij volgens mij. Dat vroeg ze mij ook, dus dat zinnetje komt er bij iedereen blijkbaar bij default uit. Ze toont inderdaad geen empathie, en slechts geveinsde interesse. Ik begrijp niet dat Nina en Bart voor haar hebben gekozen.

Je schrijft "wij", dus ik neem aan dat jullie als koppel gingen om haar als Hotwife aan te bieden? En bedoel je met toeristen dan singles die niet komen neuken?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
De blonde, inderdaad. Die werkt daar al jaren.

Wij komen idd als koppel, in Eroxx meestal op zondag, ook vooral in Amai. Maar het liefste gaan we naar de Duitse gangbangs, daar is tenminste actie.

Toeristen zijn zowel singles als koppels. Die komen dan naar Eroxx eerder uit nieuwsgierigheid, vermoed ik, of omdat ze denken dat op de dansvloer staan met een halve tiet bloot "erotisch uitgaan" is.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het was een fijne namiddag, zelfs ondanks dat we er pas waren om 16u en de keet 's zondags sluit om 20u.

Mijn vrouwtje is 18 keer geneukt (mijn beurten niet meegerekend), waarvan 15 keer bare. Zondag Gelsenkirchen, dat gaan andere cijfers zijn 😁

peter088

Toogplakker
27 jun 2015
66
18
Het was een fijne namiddag, zelfs ondanks dat we er pas waren om 16u en de keet 's zondags sluit om 20u.

Mijn vrouwtje is 18 keer geneukt (mijn beurten niet meegerekend), waarvan 15 keer bare. Zondag Gelsenkirchen, dat gaan andere cijfers zijn 😁
Hoe ziet ze er uit? heb je een lekkere foto?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Wij delen/sturen geen foto's, sorry.

Mijn vrouw is een jonge Indische BBW. Als je komt, zal het dus zeker niet moeilijk zijn haar te herkennen.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Vanavond ga ik met een vriendin naar Eroxx. Het zijn hookergames, maar daar gaan we niet voor. 😉
Ze wil graag bare geneukt worden en sperma in haar kutje en over haar lijf krijgen met of zonder armbandje 😇
Ze is een grote vrouw met kort rood gekleurd haar, volle kont en dikketieten. Liefhebbers mogen haar zonder vragen bare neuken.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Wow, prachtig nieuws. Ik ben er rond 20.30hr, ik neem een douche en eet snel iets. Dan ga ik op zoek; hopelijk makkelijk te herkennen!!!

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Vanavond ga ik met een vriendin naar Eroxx. Het zijn hookergames, maar daar gaan we niet voor. 😉
Ze wil graag bare geneukt worden en sperma in haar kutje en over haar lijf krijgen met of zonder armbandje 😇
Ze is een grote vrouw met kort rood gekleurd haar, volle kont en dikketieten. Liefhebbers mogen haar zonder vragen bare neuken.
Ik zal niet alleen met een vriendin zijn, maar haar man zal er ook bij zijn. In ieder geval een bare koppel aanwezig vanavond. 😉😛

Terug
Naar boven