Eroxx - Balen

Voormalig lid 28526

Snuffelaar
28 mrt 2022
15
17
Vrijdag bij de Hookergames voor een tweede keer sinds ik in Eroxx kom beneden in de Dark Room hem er bare in kunnen steken bij een jongedame. Ik kon niet goed zien wie maar ze was lekker strak en de mannen voor mij zeiden dat het een jonge Hollandse was. Nog iemand hier mee kunnen genieten van deze dame? En weet iemand wie het zou zijn geweest?

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Huisdames zijn dames die ingehuurd zijn door de club, zodat je in ieder geval als man sexgarantie hebt.
Deze dames zullen je ook niet weigeren.

Bij stellen ligt dat verschillend, sommige neuken met iedereen, andere selectief.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Net terug van de bukake party in Eroxx.
Het was me wel een geil feestje vandaag.

Ik kwam om 12:00u de discotheek binnenlopen.
Om 12:10u waren mijn ballen al leeg.
Een Waalse milf (mooie vrouw trouwens schat een jaar of 40) was al druk bezig in de cinema.
Lekker aangesloten, ze pijpte heerlijk, deed me een condoom om (oraal) en toen het mijn beurt was haar heerlijk geneukt en (jawel) klaargekomen in condoom. Lijkt steeds makkelijker te worden dat klaarkoem in condoom.
Deze vrouw was erg actief en heeft meer mannen afgewerkt dan alle huisdames tesamen is mijn indruk.
Meer van dat soort vrouwen zou ik zeggen... ;)

Na wat te hebben gegeten al weer snel de volgende actie, een van de Brazilaanse dames lekker doggy geneukt.
Daarna een blond milfje geneukt, Super lekker. Had haar bij bukake half augustus al in haar mondje gespoten, dus ze was niet vreemd.
Daarna een Waalse huisdame, sexy uitstraling en ook erg geil
Daarna nog een Braziliaanse, erg lekker die Braziliaanse dames, lijken wel geboren om sex mee te hebben
En als afsluiter nog een Braziliaanse (Fabia genaamd, leuke klik met haar), heel de middag veel oogcontact mee gehad, soort van plagerij, om uiteindelijk door haar benadert te worden en heerlijke sex mee te hebben. Ze heeft me overgens later op de dag nog een super heerlijke massage gegeven.

Tegen 16:30 maar liefst 6 dames geneukt (allen met condoom overigens) en 4x klaar gekomen. Ik was op dreef vandaag.
Daarna barste het feestje los, de Braziliaanse dames gingen helemaal los op de muziek en samen met wat (overwegend NLers) flinke party en een hoop gedans en plezier (ieders ballen waren toch al leeg). Wat kunnen die Braziliaanse dames toch sensueel dansen, met veel uitdaging en oogcontact (als je ze kent). Zo anders als NL/BE vrouwen. Dat bevalt me wel

Heerlijke dag. Ik zag ook nog een ouder koppel waar hij zijn dame neukte terwijl ze een kerel pijpte. Toen ze zich omdraaide om te neuken trok haar partner de condoom eraf bij de vent en nodigde hem uit haar te neuken. Hij paste jammer genoeg voor bare. Ik heb dit koppel al vaker in actie gezien, altijd met condoom. Zij kiest vooral jongere, redelijk geschapen kerels uit voor 1 op 1 actie, maar wel publiek (meestal in de kooi).

Ik dacht nog, had mij maar gekoszen, ik had dat kutje graag volgespoten. Maar het gebeurt (selectief) dus wel dat bare neuken in de Eroxx. Ik ben er van overtuigd dat mijn dag nog wel komt.

Ik sta overigens verbaast van mezelf, 4x condoom volgespoten vandaag, niet iets standaard voor mij, maar blijkbaar als de sfeer geil genoeg is kan het.
Ik heb in ieder geval genoten

Ik ben afgelopen maanden zowel veel naar FKK club als parenclubs geweest.
Verschil tussen FKK clubs en parenclubs.
Bij FKK weet je wie je gaat neuken, hoe lang en dat het bare is
Bij clubbezoek weet je niet of je gaat neuken en als het al gebeurt is het meestal met condoom, maar ooit heb je geluk en is het zonder.

Op een of andere manier is de onzekerheid van het club bezoek toch spannender voor mij...
En ik heb afgelopen maandag in Amai bare kunnen neuken wat een erg geile ervaring was. En ik ga zeker terug naar Amai, wat een club.. ;)

Tja, 1 op 1 of sex in publiek, da's het verschil hoofdzakelijk en sex in pubiek triggert mij toch net iets meer kom ik achter.
Wellicht een keer naar de Spermagames gaan denk ik inmiddels
Goede combi van sex in publiek en bare (in een volgeschoten kutje)

In ieder geval top dag en als je wat vaker in de club komt leer je ook wat lui kennen waardoor het alleen maar gezelliger wordt....

Voormalig lid 28526

Snuffelaar
28 mrt 2022
15
17
Net als vorige vrijdag bij de Hookergames gisteren weer beneden in de Dark Room bare kunnen neuken met diezelfde Hollandse blondine! Ze had dit keer twee vlechtjes. Vriendje zat ernaast en herkende mij van vorige week, zei hij. Hoe die kerel mij in het donker herkent is me bijster. :lol: Maar zij trok mijn condoom eraf en damn, wat een zalig strak kutje om dat weer zo te voelen! Alleen jammer dat er dan een andere hengst na mij ook bare probeerde zonder af te wachten of zij hem bare uitnodigde, daar was ze niet echt van gediend. En daarom was ze weer naar boven gegaan na mij. Niemand die haar kent? Vraag me niet waarom ik wel bare mocht... hun selectie-criteria mocht ik niet aanhoren.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Damn als ik al die recensies zo lees, krijg ik ook enorm veel zin om een keertje mee te maken .
Lijkt me wel tof om een keertje met iemand te gaan die vaker is geweest!!

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@CumGun Gewoon een keer gaan..

Als je actie wil beste op maandag en donderdagmiddag.
Erotisch uitgaan met mogeijk actie op vrijdag avond. Hangt ook wat van thema af, hooker games zijn actiever heb ik de indruk.

Als het nieuw voor je is, gewoon eerst even rustig observeren vanop een afstandje en niet meteen teveel willen.
Kijk hoe mannen het aanpakken, wat de dame leuk vind etc. En als je er zin in hebt, volg hun voorbeeld.

En behandel de dames respectvol, slechts enkele zijn huisdames, de rest zijn vrouwen die het voor hun eigen plezier doen.
Op termijn bereik je er meer mee en schrik je dames niet af.
Hou er rekening mee dat bare neuken een zeer uitzonderlijke ervaring is voor de meeste mannen die Eroxx bezoeken.

Waarschuwing: kan verslavend worden, meedere dames te neuken op 1 dag in gezelschap... ;)

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Ik denk dat Eroxx niet de beste club is om bare te neuken! Club Amai is daar beter voor

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Thanks voor de suggesties heren!
Hopelijk na mijn vaar periode België te bezoeken.
Zijn er ook heren uit België, die samen naar zn club heen willen gaan. Mag ook heren van nl zijn, kom zelf ook uit nl.

CumGun

nomad22wolf

Snuffelaar
22 nov 2021
3
1
Roos zei:
Elke vrouw doet (liever) bare, denk ik. Mits de afweging van het risico en de beperking ervan tot een haalbaar minimum. Dus ik doe enkel bare met mannen die ik vertrouw of mannen die getest zijn en die recente test aan me voorleggen.

hi Roos,
heb je kortelings nog een bezoekje ingepland aan de Eroxx?
always a pleasure to see you there ;-)

nomad22wolf

Snuffelaar
22 nov 2021
3
1
aangezien ik zelf ook graag alle verslagen lees van collega's hier ga ik me nu ook een 1ste maal wagen aan een verslag van de bukkake, vorige week donderdag.
Vroeg aangekomen in mijn favo club (rond 11u45) en meteen hoorde je dat het gonste van de activiteit & uitnodigende geluiden.
Eerst even lekker opfrissen in de douche, mijn baco-tje bestellen aan de bar en dan rustig even acclimatiseren...
Aan het cinema-scherm was onze waalse brunette al aardig bezig. Heb me er even bijgezet om op te warmen... ze pijpt echter ook met, net als alle Braziliaanse dames (wat niet zo mijn ding is) en erna even mijn weg terug gezocht naar de bar.
Aan de bar zag een iets kortharige NL brunette-milf dat ik enkel een handdoek rond mijn middel droeg en ze gaf haar ogen de kost, aangezien ik, toevallig, wat liet 'shinen'. Toen de bukkake cirkel in het zwembadje ging beginnen, stond ik bij haar in de buurt en fluisterde ze dat ze zot was van pikken. Ze voegde daad bij woord & begon met ter plaatse te pijpen. Als snel kwam er een collega bij, terwijl haar man rustig toekeek.
Ze nam ons mee naar een kamer & wat was dat een geile bedoening... Terwijl ze mijn collega afzoog op het bed had ik vrij spel met haar kletsnatte kunt... het geil stroomde er zo uit... wat was ze nat & warm... ik hield mijn lul onder haar kutje om het nat te maken met haar kutvocht... alles was druipnat. met mijn lul tegen haar klit hoorde je dat ze echt genoot, wat een geile slet was dit. Ze begon mijn collega te neuken en ik zag dat haar kontgaatje riep om geneukt te worden. Eerst ff dubbelchecken uiteraard ;-) maar daar gingen we... ze vroeg wel om een condoom om te doen maar dat kon de pret niet bederven ditmaal. ik heb haar keihard anaal mogen afneuken, heerlijk...
erna heb ik nog even laten verwennen door de vaste kortharige blonde milf met het prachtige lichaam, eindeloze benen en fiere silicone borsten op het ronde centrale bed en om af te sluiten ook nog bij een mooie franstalige blondine die zich aan de cinema bare liet afneuken door haar vriend...
Dit was een topnamiddag... moe en zeeeeer voldaan naar huis...

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
Gister was het er goed, actief veel koppels en koppels van de categorie die echt actief waren, niet meer de jongste maar die wisten wat ze wilden.

In de bioscoop een sletje gespot die naar de papier rol greep om een paal die haar had geneukt af te drogen en haar poes daarna schoon te vegen.
Ze stond vrolijk op van het bed toen sprak een jonge vent haar aan binnen no time lag ze met hem te neuken puur natuur en het duurde niet lang of de papierrol kwam er weer aan te pas.
Toen ik weg wilde gaan stond ze aan de toog met die knul, had ze hem weer erin zitten, en ja hoor na ff drup drup op de vloer....
Ontzettend veel acties gezien maar doorgaans met rubbers, maar er zijn uitzonderingen...
Een geweldige middag gehad. :)

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ben heel veel jaren geleden eens enkele keren op een vrijdag geweest. Was wel ok ervaring moet ik toegeven en enkele mooie jonge meiden van mijn leeftijd. Ook heel veel 50+ ers wel. Hoe zit dat op de maandagen en donderdagen ? Àllemaal ouderen of ook jonge vrouwen te vinden die bare doen ?

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
Donderdag naar de Eroxx geweest.
Ik stond aan de toog om half een wat te drinken, koud binnen en zag dat aan de toog al een blonde slet zich bare doggy liet vullen. Die konden allebei niet wachten, na de actie liepen ze snel naar de wc's en de douche om de boel op te kuisen.

Aan het eind van de middag was ze nog bezig op de sofa. Ik kreeg mijn kans, ik lag en ze kroop op me, ze zei; wil je met of zonder, dat was snel beslist. Ze vond het zonder lekkerder zei ze nou ik ook, de papierrol was wel nodig nadien.

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Ik wil aanstaande vrijdag naar de HookesGames gaan, ik laat weten of er iets bare te doen was. De laatste keer op donderdag heb ik dat totaal niet gezien.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
My beautiful wife and myself are going to Eroxx on Saturday for the Retro music night.
Any couple who likes to dance and nzc make contact.
Bareboy

Voormalig lid 28526

Snuffelaar
28 mrt 2022
15
17
klaasgraag zei:
Ik wil aanstaande vrijdag naar de HookesGames gaan, ik laat weten of er iets bare te doen was. De laatste keer op donderdag heb ik dat totaal niet gezien.

En was er bare actie? Ik hoorde dat er op Hookergames idd bare wordt geneukt maar heb het zelf maar 1x gezien. Misschien dat iemand weet bij welke dames dit zoal mogelijk is?

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
Ik ga donderdag nog eens proeven daar.
Laatste keer was het al bingo om 12.30 uur, in de grote zaal kreeg een sletje daar haar poes al bare volgeschoten. :lol:

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Wat zijn de beste weekdagen / evenementen voor bare actie ?

Terug
Naar boven