Eroxx - Balen

slider

Snuffelaar
1 apr 2015
21
17
Gisterenmiddag was er een kortharige franstalige dame die zich in het matrassenkamertje boven gewillig liet neuken zonder.
Haar man was een zaadlikker die elke lading die ze kreeg er meteen uitlekte.
Heb zeker 15 man hun lading zien lossen, de ene al wat sneller als de andere.

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
Ja klopt dat verhaal, ook gezien geil daar!!´
Aan het eind van de middag nog een andere slet gezien in een van de relaxkamers, de deur stond open, die slet liet zich eerst met cd doggy neuken in en ondertussen was ze een een donkere forse jonge man met een dikke paal aan het pijpen ze liet zich door hem bare neuken en kreeg grote portie zaad over haar dikke kut gespoten. Een flinke lading papier moest er aan te pas komen.

Voormalig lid 28526

Snuffelaar
28 mrt 2022
15
17
Ik dacht vanavond nog eens hierheen te gaan. Iemand enig idee of er dames van koppels de laatste tijd aanwezig zijn op vrijdagavond die te creamen zijn?

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Donderdagmiddag nog eens een bezoek gebracht aan Eroxx.
Ik was er dit jaar na de prijsstijging nog niet geweest.
Op een donderdag lijkt mij het publiek niet echt gewijzigd.
Verschillende bekende koppels gezien. Zowel actieve als niet actieve.
De Braziliaanse huisdames kunnen mij niet meer bekoren. augustus, september 2022 waren er nog aantrekkelijke Braziliaanse huisdames. Nu zijn ze met hun bewerkte achterwerk en bijgevulde borsten niet meer zo aantrekkelijk.
De lange blonde die je meestal in de gynaecologestoel vind was deze keer te vinden op een groot rond bed, maar niet zo actief.
In de cinema was het Franstalige koppel weer aanwezig en zoals steeds hyper actief. Met hen heb ik een zeer goede connectie. Dus met deze leuke dame gestart en een half uur voor sluitingstijd geëindigd.
Ook nog een ander Franstalig koppel tegen gekomen dat ik nog kende van vroeger en die ook blij waren mij nog eens te zien.
Tussendoor zeker genoten van het andere schoons dat er te vinden was.
Voor ieder wat wils en iedereen kon wel ergens aanschuiven. Verhouding mannen / vrouwen /koppels zat goed naar mijn gevoel.
Er is wel degelijk herhalingsgevaar.

Bare kom je echter weinig tegen in deze club.

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
Heb het nog eens gezien op een donderdag, bare neuken, maar het zijn inderdaad uitzonderingen....
Pijpen zonder aan de toog is daar wel gebruikelijk.

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Pijpen is inderdaad bij de koppels veel zonder, bij de huisdames over het algemeen alles met.
En er loopt inderdaad wel regelmatig een iets ouder koppel (60+) rond die bare toestaan zelfs aan de toog. Die waren er afgelopen donderdag niet.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Bareboy and his beautiful wife were there on Saturday.
Not as busy as normal for a Saturday. My wife had arranged to meet up with a couple from Breda we had not played with since before corona started. So good reunion.
We danced a little with a new couple who we had encountered before in the lockers at Acanthus. This later leads to a sixsome and kept us fucking from one to the other all evening. The issues with condoms were never discussed and not used by any of us.
When my wife is organizing a swinger club night she leaves nothing to chance. She always arranged with another couple to meet up. It guarantees at least 1 fuck for both of us. This time it was lucky to meet the other couple from Acanthus who we had only spoken with and had no physical contact before.
So an excellent night for all.
Bareboy

Dol fijn

Snuffelaar
13 feb 2022
20
14
Donderdag middag komtver een echt blond milf nog eens voor in de bar heerlijk verwend te gaan worden

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
ik ben single man van 36, heb deze week vrij.
Welke dag zou het interessantste zijn om te komen?

Joop

Snuffelaar
26 feb 2023
10
1
Hoi Kris38, heb je nog wat te melden naar aanleiding van het actieprogramma van je vrouw op 16 juni jongstleden?

mrmikey234

Toogplakker
17 nov 2022
25
23
Ik wil deze club ook graag bezoeken, zou tevens ook de eerste club zijn waar ik een bezoekje aan breng. Welke dagen zijn een aanrader voor een 31 jarige single man ?

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
Maandag was een dame met paardenstaart in de rokersruimte bezig nzc was geen probleem voor haar....maar het is en blijft de uitzondering

Terug
Naar boven