Eroxx - Balen

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Dat is onze ervaring ook in de Eroxx op vrijdag. Het is gewoon een discotheek met rondlopende toeristen.

Feit is ook wel dat, als zo'n danskoppel dan een rondje doet, het ook maar om te kijken is (en eventueel neerbuigend commentaar te geven). Raak je iemand aan, dan krijg je onmiddellijk een héél verontwaardigde blik en nog wat geroep en verwijten naar je kop.

Wij zijn 3x op vrijdagavond in Eroxx geweest de afgelopen 2 jaar, dat doen we dus nooit meer.

De maandagen, donderdagen en zondagen vinden we meestal wel goed, maar je weet nooit op voorhand of het een actieve namiddag gaat zijn. Het is altijd een gok.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Wij waren gisteren in eroxx.
Wat een flauwe avond .
Meeste volk was rond 1 u al weg.
Ik heb zelfs geen mannen aan mijn lijf gehad op de matras?! Beetje kijken en thats it?? We hebben zeker met ons tweetjes een uurtje vanachter gezeten zonder enige vorm van interesse.
Wow, niet dat ik al echt goede mond aan mond reklame over Eroxx, als zijn de daar zeer aktief ontvangen heb.
Maar loopt het daar dan vol met impotente kerels of eerder "place tu m'as vue" voor beginnende koppels, want welke rechtgeaarde gezonde kerel wordt nu niet geil van jou profielfoto?
Ook raar dat het daar dan om 1h uur daar al leeg loopt?
Hopelijk hebben jullie dan op zijn minst wel eens lekker gegeten en moeten we deze zaak catalogeren, als perfecte plaats om met nietsvermoed meisje op eerste date gaan.
Bij lekker eten verkennend gesprek, wat drinken, dansen (oh, hier loopt men toch wel erg schaars gekleed rond, maar zal wel zo horen zeker),.. ;-)

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
Eroxxx is veel van zijn pluimen verloren. Het aandeel van arrogante raak-me-niet-aan koppels stijgt er met de week. Ze komen er om te eten op kosten van de single mannen (waaronder vele drummende haantjes). Als ze niet snel iets veranderen aan hun beleid wordt het de volgende circle o, max follies of rozenhof.

Voormalig lid 41093

Toogplakker
26 nov 2023
40
37
Wat een flauwe avond .
Ik heb zelfs geen mannen aan mijn lijf gehad op de matras?! Beetje kijken en thats it?? We hebben zeker met ons tweetjes een uurtje vanachter gezeten zonder enige vorm van interesse...
Had maar gebeld haha.. Ik was graag met je aan de gang gegaan.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Volgens de verslagen van ene Ivan XL op girlsreview is het daar altijd een geile boel met veel geneuk.....
Ivan XL is een travestiet (minder inkom) die zich constant laat pijpen en ook alle vrouwtjes neukt.
Zichzelf in zijn kont laten nemen zoals een echte trav doet hij dan weer niet....

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
1000108098.png
Ja dit is hem, maar dan minder sexy.
Loopt er rond als een steltenloper met een mondmasker en promoot de club op girlsreview als één groot orgie...
Ondertussen gedraagt hij zich gewoon als man en neukt hij goedkoop.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Dat is onze ervaring ook in de Eroxx op vrijdag. Het is gewoon een discotheek met rondlopende toeristen.

Feit is ook wel dat, als zo'n danskoppel dan een rondje doet, het ook maar om te kijken is (en eventueel neerbuigend commentaar te geven). Raak je iemand aan, dan krijg je onmiddellijk een héél verontwaardigde blik en nog wat geroep en verwijten naar je kop.

Wij zijn 3x op vrijdagavond in Eroxx geweest de afgelopen 2 jaar, dat doen we dus nooit meer.

De maandagen, donderdagen en zondagen vinden we meestal wel goed, maar je weet nooit op voorhand of het een actieve namiddag gaat zijn. Het is altijd een gok.
Op girlsreview zei iemand dat hij Hina enkel zonder condoom mocht nemen, kan dat? Of mag het ook met?

kleinjokerke

Snuffelaar
19 nov 2022
24
6

laat zeker regelmatig weten desnoods via pb wanneer jullie er zijn op maan-of donderdag en als het werk het toelaat kom ik graag meespelen

kleinjokerke

Snuffelaar
19 nov 2022
24
6
Wat een flauwe avond .
Ik heb zelfs geen mannen aan mijn lijf gehad op de matras?! Beetje kijken en thats it?? We hebben zeker met ons tweetjes een uurtje vanachter gezeten zonder enige vorm van interesse...
laat regelmatig weten wanneer jullie er zijn op maan-of donderdag en als mijn werk het toelaat kom ik graag meespelen
xx

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Dat klinkt idd niet leuk.

Wij laten ons regelmatig testen (uitgebreide test vorige week nog + Hiv/Syfilis-tests op elke bare gangbang) en we gebruiken PrEP. Als er zich symptomen zouden voordoen, doen we meteen een bijkomende test. Dat is de werkwijze ons aangeraden op het Instituut voor Tropische Geneeskunde en dat volgen we ook precies zo op.

Hina heeft al een paar keer interne brandwonden gehad en dat bleek dan een allergie te zijn. Blijkbaar kan je dus allergieën ontwikkelen voor bestanddelen van condooms. Dus nu doen we een tijdje enkel zonder om te zien of het idd een allergie aan condooms is. Totnutoe zijn de brandwonden niet terug, dus het zou wel eens kunnen.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
ok bedankt!
Je moet er nog maar aan uit kunnen in parenclubs.
Bij het ene koppel bekijken ze je boos als je om bare vraagt, bij jullie mag het dan weer niet met condoom 🤣

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Vrijdagavond in erox veel dansende en handje-handje lopende koppels.
De grote travestiet IvanXL die een oudere en nog een andere vrouw neukte, deze kerel komt verkleed als vrouw goedkoop binnen...
Bare actie niet echt gezien.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Hij maakt gratis reclame op girlsreview, dus ze laten hem graag (gratis) binnen denk ik.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Als je je daar aan stoort (en wellicht terecht) is het feit dat de Erox daar niets aan doet toch reden genoeg om er dan niet meer heen te gaan ?
Merken ze vanzelf dat de zaken slechter gaan en ondernemen ze misschien wel actie. Er gebeurd vaak meer als men het in de portemonnee voelt. 😱

Terug
Naar boven