Ervaringen: Parenclub PartyPlayers - Lelystad

A

Anonymous

Guest
Afgelopen zaterdag met m'n vriendin naar de SDC Back to Basic party in Partyplayers geweest. We zijn al jaren swingers maar ik een beetje meer dan zij. En ik zoek natuurlijk nzc, zij wil alleen met condoom alhoewel we het wel eens zonder hebben gedaan met stellen die ze vertrouw. Hmmm.

OK, was mooi prijs dit keer. Wij liepen de dark room uit en net op dat moment ging een leuk stel naar binnen. Dus ik trek m'n vriendin mee terug naar binnen want er leek oogcontact met dat stel te zijn.

Eerst een beetje naast ze staan, beetje kletsen waarop ik m'n hand op haar billen legde en langzaam tussen haar benen streek. Die deed ze vervolgens wat uit elkaar waarop ik haar nauwe en al natte kutje kon beroeren. M'n vriendin was al met die vent bezig dus dat ging goed. Ik knielde en terwijl ze stond begon ik haar te beffen. Het kutsap liep al over m'n kin, heerlijk.

Vervolgens met z'n vieren naar het grote bed achterin gegaan en liggen, ze pijpte me wat, wat ze niet heel goed deed dus kroop ik op haar en begon haar te zoenen en ondertussen haar kutje en sterretje te masseren. Mijn pik was ondertussen superhard en ze greep hem vast en wreef hem over haar kutje. Vervolgens probeerde ze hem naar binnen te duwen, zc dus. Dat liet ik mij niet twee keer zeggen dus duwde ik hem hard naar binnen maar zo dat mijn vriendin het niet zag.

De vent waar zij mee bezig was pakte vervolgens een condoom en begon mijn vriendin te neuken, die mij vroeg of ik ook niet wilde. En ze gaf me een condoom om aan de gang te gaan. Terwijl mijn pik nog diep verstopt zat en ik me in moest houden om niet al klaar te komen, zo geil! Die meid waarmee ik lag duwde het condoom aan de kant en zei in m'n oor dat ik haar hard moest neuken en volspuiten. Al met al bijna een uur lopen beffen, neuken, beffen en op het laatste moment haar kutje volgespoten.

Zo hebben we allemaal onze voorkeuren en zo nu en dan een mazzeltje!

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Bareboy and his beautiful wife are members of SDC for many years.
I have behaved just like this because sometimes my wife wants condom for a total stranger.
But Bareboy usually is successful without.
SDC nights in clubs are very busy with lots of active horny couples .
Bareboy

A

Anonymous

Guest
Gaat er iemand morgen, 2 januari, naar de mega gangbang? Dames?

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Ben hier van de zomer 2 keer geweest. Trof daar een stel. Lekker bare geneukt. Haar man ook. Was een stel 50-ers. Haar man spoot haar eerst vol. Lekker schoongelikt en daarna ik er in. Helaas mocht ik haar niet volspuiten dus voor het zingen de kerk uit. Toch wel lekker.

Gewoon doordeweeks overdag.

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Las laatst dat PartyPlayers onder dezelfde paraplu valt als Le Baron. In de laatste lopen betaalde dames rond, waar ook al een en ander over geschreven is. Hoe zit dat met PartyPlayers? Zijn er betaalde dames gesignaleerd en wat weten we over hen? Ik speel al langer met het idee om een parenclub te bezoeken, maar vind een neukgarantie wel fijn ;)

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Op de woensdagen dat ik ga is er nooit iemand geweest die geld vroeg. Wel is het zo dat je niet altijd even veel geluk hebt en je ook met een volle zak naar huis gaat.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Het werkte daar met muntjes, of het nog zo is weet ik niet. Je kreeg een muntje wat je in ruil voor sex aan de dame geeft.

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Dat is de laatste twee jaar zeker niet meer zo. Ze werken daar niet met muntjes. Bij de Baron doen ze dat wel.

Ray1975

Snuffelaar
24 jun 2022
19
4
Ze werken nog steeds met muntjes (kartonnen rondjes). Het zogenaamde Date4fun thema 😉. Behalve tijdens de mega gangbang.
Als je als man alleen rond de bar blijft hangen valt het wel op welke dames het zijn. Komen wel uit eigen beweging dus niet door PP geregeld maar zijn er wel heel regelmatig.
Als je het muntje weer inlevert krijg je een 10je terug

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Een kennis van me wees op deze club. Niet over bare sex gesproken en het lijkt me eerlijk gezegd ook niet echt mijn ding. Iemand recentelijk nog ervaringen daar? Wat kun je precies verwachten? Werd namelijk een beetje in het ongewisse gelaten daarover.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Als bare sex niet jou ding is wat doe je dan op dit forum :roll:

4fun

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Bare sex is uiteraard wel mijn ding. Anders zit ik hier niet. Maar het soort club is me onbekend en trekt me op eerste gezicht niet zo. Vandaar mijn bericht of mensen hier meer over kunnen vertellen.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Bare is zeker mogelijk. Lees even wat terug. Ik denk alleen dat het redelijk beperkt is. Net als in Baron, je moet het net treffen. Ook zijn er periodes dat er meer of minder dames zijn die het doen. Er zijn ook wat dames die in beide clubs wel eens komen.

Eigenlijk moet je er met enige regelmaat komen om wat mensen te leren kennen. Dan weet je hoe en wat. Vaak gaat het dan allemaal wat makkelijker. Investeren zeg maar.

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Het verschil tussen Le Baron en PartyPlayers, is dat Baron je altijd wel betaald kunt neuken. De dames komen daar immers voor. Bij PartyPlayers is dat niet het geval en moet je dus geluk hebben volgens mij

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Dat komt omdat Le Baron gewoon een sexclub is voor betaalde sex. PartyPlayers is dat tegenwoordig niet. Of zijn daar ook dagelijks sekswerkers te vinden?

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Ze hebben toch dezelfde eigenaar? Dan zal het concept ook wel gekopieerd worden (af en toe).

Terug
Naar boven