Ervaringen: Parenclub PartyPlayers - Lelystad

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Barelover1963 zei:
Dat komt omdat Le Baron gewoon een sexclub is voor betaalde sex. PartyPlayers is dat tegenwoordig niet. Of zijn daar ook dagelijks sekswerkers te vinden?

Je beweerd iets en vervolgens zet je er een vraagteken bij.......
Tja dan houdt het op.

A

Anonymous

Guest
Ja pp en baron hebben zelfde eigenaar, ze doen net alsof ze parenclubs zijn maar voeren stilletjes hun prostitutie vergunning. Dit kwam aan het licht toen met c19 de sexclubs wel open mochten maar parenclubs niet. Deze twee clubs waren toen open gegaan. Het gastenboek schrijven ze ook grotendeels zelf.

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Nederlands is ook een moeilijke taal om te begrijpen, beste huisvriend. Ik beweer namelijk niks. Ik stel een vraag, namelijk of er in PP net zoals in le Baron elke dag sekswerkers aanwezig zijn.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Jij stelt toch echt dat partyplayers dat niet is! Lees even terug! Vervolgens stel je de vraag of er sekswerkers zijn.

Ik heb duidelijk aangegeven dat die er zijn. Of het systeem moet veranderd zijn. Maar ik heb laatst nog een dame gesproken die zowel in pp komt als in lb. En die neukt puur en alleen voor de centen.

JosNL

Toogplakker
17 mrt 2022
64
34
Zijn er nog mensen die recent ervaringen hebben bij PP. Ik denk erover om vrijdag overdag een keer te gaan. De laatste tijd was het wel eens erg rustig dus daarom ben ik een tijdje niet meer geweest.
En hebben jullie hier wel bare ervaring? Ik nog niet nml.

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Net als Jos ben ik ook benieuwd. Vroeger stond partyplayers bekend als een club waar stelletjes kwamen die wappen. Weet iemand of dat nog steeds zo is. Lijkt me beregeil om een wapdame tegen te komen in die club die zin heeft in een paydate

• Like
Waarderingen: chd

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Dat verhaal klopt wel.
In de meeste clubs heb ik de laatste jaren het idee dat een deel van de bezoekers op een pilletje zit (vaak een combinatie van xtc en kamagra) maar in PartyPlayers zijn er nogal wat stellen die nog wel iets meer pakken dan dat. Denk dan aan ghb en ketamine, zaken die je tamelijk geruisloos kunt nemen, maar vooral met het tweede stofje kun je beter niet in de auto stappen.
Wat je ook wel ziet in Party Players is dat veel stellen, niet of weinig gebruiken maar heel specifiek andere stellen zoeken voor een afterparty. Dan rijden ze naar huis toe en gaan ze daar gezamenlijk liggen wappen. Een stuk verkeersveiliger alvast en het grote voordeel voor die stellen si dat ze in de club alvast hun speelpartners kunnen keuren.

Laatst bewerkt door een moderator:

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
gebruikers in een club is nu exact de reden waarom er zoveel clubs al niet meer bestaan .. het mag niet dus gaan ze thuisfeestjes doen , en de clubs blijven leeg ... op de oudere swingergeneratie kun je niet blijven draaien ..

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Het is eerder dat veel clubs worden bezocht door jongere swingers die veel minder actief zijn. Beetje dansen, beetje sexy kleding aan. En dan weer naar huis. Dat trekt ook niet echt.

johannes

Snuffelaar
11 aug 2015
5
24
Mijn vrouw is vanavond bij partyplayers, zij is BBW en heeft rood haar. Als ze je aantrekkelijk vindt mag je haar bare neuken en volspuiten.

Jandeman

Snuffelaar
4 aug 2019
4
2
komen vaak leuke meiden alleen en zeker ook stellen die man erbij zoeken zie regelmatig ook zonder condoom maar dat vergt lang spelen en niet aan komen lopen en met hele groep erbij even zonder erin prikken

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
23
Mijn vrouw is vanavond bij partyplayers, zij is BBW en heeft rood haar. Als ze je aantrekkelijk vindt mag je haar bare neuken en volspuiten.
Even op goed geluk, eventueel plannen voor vandaag bij de Partyplayers? 😅 Natte, harige kut, daar wil ik graag mijn bijdrage in vochtgehalte leveren! 😊

dvpbezoeker

Snuffelaar
12 dec 2021
22
30
Op de website staat dat er geen betaalde seks is maar dat is er wel degelijk. Ik ben er afgelopen vrijdag voor de eerste keer geweest , 120 euro betaald en ik kreeg een muntje. Bij de rondleiding werd verteld door de desbetreffende dame dat ik dat muntje dan in kon leveren als wij sex hadden gehad. Was toch al betaald en na een gezellig gesprek hebben we seks gehad in een van de kamertjes. Muntje ingeleverd en klaar. Later op de avond kwam ik een andere leuke jongedame tegen en die wilde ook wel mee naar een kamertje maar ik moest haar dan wel een muntje geven. Die had ik dus niet meer maar ik kon er eentje kopen voor 40 euro bij de ingang zei ze. Het was een zeer mooie dame dus maar gedaan. Dus eigenlijk 80 euro betaald voor seks. Nou doet niet iedere dame dit maar toch tref ik er net twee die dat dus wel doen. DUS ER IS WEL DEGELIJK BETAALDE SEKS.

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Op de website staat dat er geen betaalde seks is maar dat is er wel degelijk. Ik ben er afgelopen vrijdag voor de eerste keer geweest , 120 euro betaald en ik kreeg een muntje. Bij de rondleiding werd verteld door de desbetreffende dame dat ik dat muntje dan in kon leveren als wij sex hadden gehad. Was toch al betaald en na een gezellig gesprek hebben we seks gehad in een van de kamertjes. Muntje ingeleverd en klaar. Later op de avond kwam ik een andere leuke jongedame tegen en die wilde ook wel mee naar een kamertje maar ik moest haar dan wel een muntje geven. Die had ik dus niet meer maar ik kon er eentje kopen voor 40 euro bij de ingang zei ze. Het was een zeer mooie dame dus maar gedaan. Dus eigenlijk 80 euro betaald voor seks. Nou doet niet iedere dame dit maar toch tref ik er net twee die dat dus wel doen. DUS ER IS WEL DEGELIJK BETAALDE SEKS.
Zelfde systeem als Le Baron in Heerewaarden

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Was dat bij beide dames condoomloze sex….want dan ga ik er ook eens een bezoekje aan wagen.

Of was het in beide gevallen met condoom?

dvpbezoeker

Snuffelaar
12 dec 2021
22
30
beide met condoom. ja ik weet het dan hoort het hier niet te staan maar het gaat erom dat er gezegd wordt dat er geen betaalde seks is maar dat is wel het geval.

Terug
Naar boven