Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afspraak maken ging wel vlot maar ze wou wel videobellen.
Na de verplichtingen wezen douchen en zij ging na mij.
Ik moet zeggen het is haar wel van de foto's maar ze had echt zeker een kilo make up op haar gezicht.
In de filmpjes verbergt ze haar lichaam goed. Realiteit nogal uitgezakte platte borsten, en een flinke buik.
Ze lult een eind weg dus dat was wel gezellig. De seks zelf vond ik nogal gemaakt. Hoop nep gekreun en ik wou haar beffen maar met de vinger test kwam er een behoorlijke lucht vanaf. Heb er wat omheen gekust en vervolgens langzaam met kusjes over haar lichaam omhoog.
Ik kon op die manier er wel zonder in. Na 3 keer stoten kwam er al "squirt" uit. Ik weet niet heb wat squirters meegemaakt in mijn wandel carrière maar niet op deze manier.
Ik heb het bij 1 ronde gelaten. Ik vond het allemaal net niet. Het was geil, maar te veel show.
De lucht doet mij naderhand nadenken.
Geen idee waarom dit niet gemeld word op andere websites. Hygiene die dag was niet haar sterkste kant.
Totale kosten was 150euro voor een uur. Ik was met ongeveer 35-40 minuten buiten. Inclusief het voor en na douchen.
Ik moest gisteren neuken in 6 dagen 60 uur gewerkt dan moet je stoom afblazen dat zul je begrijpen. Eva een appje gestuurd, keurig antwoordt en alles scheren van onder en boven alles smooth en hop naar Nijmegen
Mooie fles wijn had ik nog staan ik belde aan ze ontving mij met alleen een wit overhemd aan verder niks eronder en achter de deur al volop tongzoenen ze had haar duidelijk zin in je kunt haar lichaam het beste omschrijven als romig een romige pot Calvé mayo, niet dik, niet dun maar romig.
Nou ondertussen 2 glazen ingeschonken op de bank begon het al, konden natuurlijk niet van elkaar afblijven en volop zoenen , vingeren, beffen op de bank kwam het eerste squirt salvo al ( Al is het pi's who cares smaakte goed) ondertussen aan het 2e glas bezig mijn kleren uit gedaan naar het bed en ze begon te pijpen en omdat alles schoon, glad, zacht was ook rimmen Gvd wat was ze geil ik ging bijna komen haar laten stoppen nog een keer beffen en vingeren haar ook rimmen en squirt salvo 2, toen mijn knoert harde pik erin toen kwam ze vaginaal klaar omdat de clitoris goed gestimuleerd werd door dat tril ding wat ik vast had en de sperma salvo's vlogen naar binnen , nog een glaasje beetje small talk en hop daar gingen we weer en alles gebeurde gewoon, €250 90 min binnen geweest geweldige week afsluiter en de moeite waard,
Ik was met hoge verwachtingen naar Nijmegen gegaan maar ben van een koude kermis thuis gekomen. Dame was in een pest humeur en ik had het gevoel dat alles te veel was. Heeft waarschijnlijk met de uitbesteding van haar kind te maken, waardoor de planning wat moeizaam verloopt. Oké maar reageer dat niet op de klant af. Alles koste extra dus over bare maar niet begonnen en een half uur genomen. Goede keuze want ik kan de daad alleen maar beschrijven als afwerk seks. Een keer maar nooit meer.
Is een leuke vrouw, die snel en vaak allerlei sapjes uit haar kutje laat stromen. Dat was een geile ervaring moet ik bekennen.
Ze was schoon en fris, geen rare smaakjes of geuren.
Echter kon ik hoog en laag springen, maar nzc kreeg ik niet voor elkaar. Heb iedere truc uit het grote boek erin gegooid, maar zonder resultaat… dat was het enige jammere aan het afspraakje.
Dame zit nu in Den Haag zag ik nadat ik een bericht tegenkwam op Girlsreview.
Lijkt mij een geil wijf maar wel duur. Wel genoeg positieve recensies gezien over haar en haar spuitende kutje.