Eva - Nijmegen (vh Enschede, Amsterdam )

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Wederom appjes wel lezen maar niet de beleefdheid hebben even te reageren, ook nee is een antwoord. Zo'n persoon gaan wij toch verder geen podium geven?

sexverslaafde

Toogplakker
31 jul 2019
118
12
Ook al is ze terug naar haar thuisland, antwoorden deed ze niet toen ze hier in het land was. Wel lezen maar niet antwoorden.

tgameon

Snuffelaar
29 jul 2016
19
4
Ik heb een dame bezocht een binnen een half dag had ze 150 berichtjes ontvangen, dat kost hun veel tijd om ze te filteren, checken en ontworden.
De ene dame kiest voor een bekende klant en op een minder daag ff door de andere berichten of je app op het moment dat ze online is. Some moet je geduld hebben en hopen dat je de gelukkig bent of niet, zo werkt het.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Ik wil dan nog wel eens mijn bericht sturen als ze online is met al meteen een datum/tijd dat ik wil komen en blijven bij ze.. werkt meestal goed,, krijg vaak meteen ook wel antwoord terug.. ;)

sexverslaafde

Toogplakker
31 jul 2019
118
12
ik doe dat constant bij de dame voor dag/tijd (vaak op dezelfde dag als ik contact met ze heb), zelfs dan wil eva niet antwoorden.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Uit nieuwsgierigheid, waarom is dit topic nog actueel?
Als ik de berichten doorlees is er letterlijk maar 1 vent geweest die haar bare heeft geneukt (als betalende klant) in meer dan 8 maanden tijd.. Als we voor elke vrouw die ooit een enkele uitzondering heeft gemaakt een draadje hebben, wordt het flink druk. Of zie ik het verkeerd?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Hoe kom jij bij 1 klant? Lees het topic nog maar eens door, ik kom daar echt niet om met een condoom te neuken, ik recenseer dates met een condoom niet eens.

quoot verwijderd

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Gelieve niet te quoten als je direct onder het bedoelde bericht reageert.
Mvg Moderatorteam

paaltjes.piet

Toogplakker
8 jul 2018
179
148
Ook ik lees slechts de ervaring van Ethanol. Verder worden er hier privé-ervaringen uitgebreid besproken, ervaringen die totaal niets met Eva van doen hebben. Volgens mij kan deze hele draad zo de kliko in.

Sjaakvaak69

Toogplakker
24 aug 2019
85
15
Zat van de week in Amstelveen. Zal nu even niet actief zijn. Maar geloof niet, dat deze dame bare doet.... Is in ieder geval al heel lang geen recensie geweest waar dit het geval was....

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Vorige week voor de derde(?) keer bij haar geweest, nadat ik van een stuk of vier andere dames geen reactie kreeg, nu voor een uur.

Eerst samen op de bank een sigaret gerookt, ze vertelde wat privézaken. Daarna even onder de douche en op de kamer kwam ze los. Ik zitten op het bed met m'n benen over de rand, ze begon me goed diep en nat te pijpen. Even later haar op het bed gelegd, m'n pik diep in haar mond waarbij haar tong mijn ballen kietelde. Zo haar keel geneukt terwijl ik haar klit likte en ze m'n gezicht en mond onder squirte. Ik moest hard aan haar klit zuigen, ze werd helemaal gek. Uiteindelijk haar mond volgespoten. Na het douchen terug op bed waar ze me de oren van het hoofd kletste. Vooral over politiek, best een domper. Maar de geile sessie is weer goed bevallen. Voortaan maar weer een half uur, dan kletst ze niet zoveel. :mrgreen:

Eigenlijk hoort ze denk ik niet in dit deel van het forum. Ze lijkt wel allergisch voor nzc. Steeds als ik van te voren onder de douche sta smeert ze een desinfecterend goedje op m'n lul. En ze vertelt steeds over de risico's van nzc. Ze weet dat het geen succes bij mij is als we nmc dus hebben we het er deze keer bij keelneuken, likken en squirten gehouden. Ook niet verkeerd. Wel een blijvertje maar geen eerste keuze voor mij.

Nldjim

Snuffelaar
20 okt 2019
17
8
ik was vandaag bij haar op bezoek geweest, randje Amsterdam/ Amstelveen in een hotel.

bij mij deed ze geen NZC, en ze deed erg haastig. Nadat ik me had gemeld dat ik er was, duurde het zeker nog 15 min tot ik haar kamernummer kreeg, maar was daarna ook in 20min weer klaar.

voor het geld wat ik gegeven had was het wel redelijk. we hebben verschillende posities gedaan waarbij ze het bed en de kamer onder had gespoten.
een eenmalige ervaring waard, maar zou er niet nog een keer naar toe gaan.

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Ik ben vorig jaar bij haar op bezoek geweest in de buurt van Nijmegen. Ik heb bare sex gehad voor € 200,00/uur maar ik moest wel een soort snel test doen met een bloeddruppel. Daarna ging ze helemaal los. Op zich een goede sessie maar ze praat veel en is best wel chaotisch.

Terug
Naar boven