Ewa (Tonisvorst, voorheen Club Tabulos)

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Ik ga morgen bij Ewa langs. Mocht er iemand in de buurt zijn en zin hebben om haar een half uurtje lekker uit te wonen, dan kunnen we misschien wat afspreken.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
jeepiej zei:
Ik ga morgen bij Ewa langs. Mocht er iemand in de buurt zijn en zin hebben om haar een half uurtje lekker uit te wonen, dan kunnen we misschien wat afspreken.

Als ik dat eerder had gewetensangst had ik hiervoor tijd gemaakt. Het gaat mij helaas nu niet meer lukken.

Ik ben vorige week na een tijdje weer eens bij Ewa geweest.
Ik zal binnenkort mijn ervaringen sturen.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
jeepiej zei:
Dat is jammer Steef. Ik heb geprobeerd om je een PB te sturen, maar dat lukt niet. Weet jij of Nadine nog te bereiken is?

Die mail dat je gestuurd hebt is in mijn mailbox uitgekomen.
Volgens mij heb je iets fouts gedaan :)

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Zoals beloopt onderstaand mijn ervaringen van het bezoek aan Ewa vorige week.

Het was maandag eind van de ochtend.
Zonder afspraak heb ik aangebeld en hoopte dat Ewa de deur zou openen. En ja hoor ik kon naar binnen. Boven aankomend zat Ewa met een geil sliploos setje op de bank. Ze lachte en spreidde iets haar benen. Ik zag dat ze geil was. Ik ging naast haar zitten en heb haar zalig getongt. Tijdens het tongen gleed mijn hand richting haar kut. Ze spreidde haar benen verder waarna ik direct twee vingers in haar kut liet glijden. Ik voelde het sperma van mijn voorganger uit haar kut lopen. Ewa begon te kreunen waarna ik mijn twee vingers vol sperma in haar mond stak. Zij likte vol overgave het sperma van mijn vingers en begon mij weer te tongen.
Na een tijdje ben ik naar de badkamer gegaan om mij uit te kleden. Ik was bijna klaar en Ewa stond gebukt aan de wastafel. "Fick meine nasse fotse" zei ze en trok met beiden handen haar kut open. Wat een heerlijk gezicht. Het sperma liep langs haar benen.
Ik heb haar dan aan de wastafel diep in haar volle spermakut geneukt. Na een tijdje draaide Ewa zich om en heeft mijn met sperma besmeurde lul heerlijk schoongelikt en diep gepijpt.

Later zijn we naar de zitkamer gegaan en Ewa vroeg of ik op mijn rug op de bank wilde gaan liggen waarna zij op mijn knetterharde pik ging zitten. Ewa werd steeds wilder en natter. Na een tijdje neuken haalde ze mijn pik uit haar kut en staak deze in haar kont waarna ik met drie, vier vingers har kut bewerkte. Dat vond zij zo lekker zodat zij heftig en schokkend klaar kwam haar sappen stroomde uit haar kut en het werd een natte boel.

Later heb ik haar in nog verschillende standjes hard in kut en kont geneukt totdat ik explodeerde en mijn sperma diep in haar kut schoot.

duvelke

Toogplakker
16 apr 2015
103
5
Steef zei:
Zoals beloopt onderstaand mijn ervaringen van het bezoek aan Ewa vorige week
.

Het was maandag eind van de ochtend.
Zonder afspraak heb ik aangebeld en hoopte dat Ewa de deur zou openen. En ja hoor ik kon naar binnen. Boven aankomend zat Ewa op de bank met een geil sliploos setje op de bank. Ze lachte en spreidde iets haar benen. Ik zag dat ze geil was. Ik ging naast haar zitten en heb haar zalig getongt. Tijdens het tongen gleed mijn hand richting haar kut. Ze spreidde haar benen verder waarna ik direct twee vingers in haar kut liet glijden. Ik voelde het sperma van mijn voorganger uit haar kut lopen. Ewa begon te kreunen waarna ik mijn twee vingers vol sperma in haar mond stak. Zij likte vol overgave het sperma van mijn vingers en begon mij weer te tongen.
Na een tijdje ben ik naar de badkamer gegaan om mij uit te kleden. Ik was bijna klaar en Ewa stond gebukt aan de wastafel. "Fick meine nasse fotse" zei ze en trok met beiden handen haar kut open. Wat een heerlijk gezicht. Het sperma liep langs haar benen.
Ik heb haar dan aan de wastafel diep in haar volle spermakut geneukt. Na een tijdje draaide Ewa zich om en heeft mijn met sperma besmeurde lul heerlijk schoongelikt en diep gepijpt.

Later zijn we naar de zitkamer gegaan en Ewa vroeg of ik op mijn rug op de bank wilde gaan liggen waarna zij op mijn knetterharde pik ging zitten. Ewa werd steeds wilder en natter. Na een tijdje neuken aarde ze mijn pit uit haar kut en staak deze in haar kont waarna ik met drie, vier vingers har kut bewerkte. Dat vond zij zo lekker zodat zij hefti en schokken klaar kwam haar stroomde uit haar kut en het werd een natte boel.

Later heb ik haar in nog verschillende standjes hard in kut en kont geneukt totdat ik explodeerde en mijn sperma diep in haar kut schoot.

:lol: :lol:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb ook kennis mogen maken met Ewa. Misschien niet de mooiste maar wel de lekkerste en even toch de vraag met condoom maar ik was zo geil dat ik hem er zo blank instak. Had ze geen enkel probleem mee. Niet lang volgehouden want deze vrouw lust er wel pap van en in no time haar kut volgespoten. Anaal mocht ook maar ik had er de puf niet meer voor en anaal nzc is niet mijn ding.. Trouwens Ewa is een leuke vrouw om mee te praten en ik voelde me gelijk op mijn gemak. Topbezoek.

willb

Snuffelaar
9 apr 2015
11
1
Gisteren Ewa gesproken, ze ontvangt niet meer in Viersen.
Ze heeft een vaste baan nu en ontvangt alleen nog op afspraak , ik geloof in Monchengladbach maar weet dit niet zeker.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
En daarom op sexrelax.de geen tijden meer vermeld. Werkt alleen van ma t/m vr en alleen op afspraak.

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
willb zei:
Gisteren Ewa gesproken, ze ontvangt niet meer in Viersen.
Ze heeft een vaste baan nu en ontvangt alleen nog op afspraak , ik geloof in Monchengladbach maar weet dit niet zeker.
vaste baan??? als wat dan. Ewa heeft nog nooit gewerkt buiten deze branche om gast

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb haar pas bezocht en ze zei dat ze nog ander werk deed dus daarom alleen op afspraak.en geen vaststaande werktijden meer.

ncnp

Toogplakker
8 apr 2015
29
1
Ik kan morgen (vandaag dus) langsgaan maar vind niet hoe ik ze kan contacteren... Iemand?

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Iemand recent nog bij deze super lekkere vrouw geweest? Ik heb begrepen dat ze nog wel actief is. Ik ben vrijdag daar in de buurt en ga proberen om een afspraak te maken.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Vorige week nog bij haar geweest.
Ewa ontvang niet meer in Viersen maar op afspraak bij haar thuis in Mönchengladbach.
De geile sex is niet veranderd. Wat een geile boel. Alle gaten weer hard en zonder condoom geneukt. Nar mijn laatste harde stoten in haar kont heeft zij mij pijpend klaargemaakt. Met haar volle mode heeft zij mij nog lekker getoond. Na een tijdje was er geen zaad meer te bekennen.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Afgelopen maand laat in de middag was ik weer in de buurt van Ewa. Even een berichtje gestuurd met de vraag of zei geil was. Ik kreeg direct antwoord.
"Uhrzeit?"...
"10 min"
"Oké"
En na 10 min. stond ik voor de deur. "Ach bin geil und ach branche zich" was het eerste wat zei zij en had mij broek al open. Eerst even opfrissen zei ik. Ewa zette de douche aan en we klede ons uit. Samen even lekker onder de douche en lekker inzepen.
Ewa wilde in de keuken geneukt worden. Nou, laten we eerst op de bank beginnen. Wat een geile boel. Tongen, pijpen, beffen, vingeren, fisten en in alle hoeken en gaten neuken. Hard en zacht het ging er geil aan toe. Dit heb ik met haar niet eerder meegemaakt. Nu bleek dat zij al een paar dagen niet had geneukt en dat was mijn geluk.
Van de bank naar de vloer, van vloer naar fitness apparaat, en dan naar de keuken. Op de kruk op het kookeiland tegen de wand overal hebben we geneukt. Vier vingers stotend in haar kut en mijn dikke pik hard stotend in haar kont. Ewa was zo geil dat zij meerdere keren schreeuwend klaar kwam. Na de keuken zij we uiteindelijk in de slaapkamer beland en daar heeft Ewa mij met haar mond klaargemaakt. Wij waren allebei zo kapot dat we in slaap zijn gevallen.......

Terug
Naar boven