Voormalig lid 328
Toogplakker
- 13 apr 2015
- 127
- 4
Ik ga morgen bij Ewa langs. Mocht er iemand in de buurt zijn en zin hebben om haar een half uurtje lekker uit te wonen, dan kunnen we misschien wat afspreken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeepiej zei:Ik ga morgen bij Ewa langs. Mocht er iemand in de buurt zijn en zin hebben om haar een half uurtje lekker uit te wonen, dan kunnen we misschien wat afspreken.
jeepiej zei:Dat is jammer Steef. Ik heb geprobeerd om je een PB te sturen, maar dat lukt niet. Weet jij of Nadine nog te bereiken is?
Steef zei:Zoals beloopt onderstaand mijn ervaringen van het bezoek aan Ewa vorige week
.
Het was maandag eind van de ochtend.
Zonder afspraak heb ik aangebeld en hoopte dat Ewa de deur zou openen. En ja hoor ik kon naar binnen. Boven aankomend zat Ewa op de bank met een geil sliploos setje op de bank. Ze lachte en spreidde iets haar benen. Ik zag dat ze geil was. Ik ging naast haar zitten en heb haar zalig getongt. Tijdens het tongen gleed mijn hand richting haar kut. Ze spreidde haar benen verder waarna ik direct twee vingers in haar kut liet glijden. Ik voelde het sperma van mijn voorganger uit haar kut lopen. Ewa begon te kreunen waarna ik mijn twee vingers vol sperma in haar mond stak. Zij likte vol overgave het sperma van mijn vingers en begon mij weer te tongen.
Na een tijdje ben ik naar de badkamer gegaan om mij uit te kleden. Ik was bijna klaar en Ewa stond gebukt aan de wastafel. "Fick meine nasse fotse" zei ze en trok met beiden handen haar kut open. Wat een heerlijk gezicht. Het sperma liep langs haar benen.
Ik heb haar dan aan de wastafel diep in haar volle spermakut geneukt. Na een tijdje draaide Ewa zich om en heeft mijn met sperma besmeurde lul heerlijk schoongelikt en diep gepijpt.
Later zijn we naar de zitkamer gegaan en Ewa vroeg of ik op mijn rug op de bank wilde gaan liggen waarna zij op mijn knetterharde pik ging zitten. Ewa werd steeds wilder en natter. Na een tijdje neuken aarde ze mijn pit uit haar kut en staak deze in haar kont waarna ik met drie, vier vingers har kut bewerkte. Dat vond zij zo lekker zodat zij hefti en schokken klaar kwam haar stroomde uit haar kut en het werd een natte boel.
Later heb ik haar in nog verschillende standjes hard in kut en kont geneukt totdat ik explodeerde en mijn sperma diep in haar kut schoot.
vierssenRobbie zei:Waar werkt deze Ewa nu; is het nu Tonisvorst of Viersen?
vaste baan??? als wat dan. Ewa heeft nog nooit gewerkt buiten deze branche om gastwillb zei:Gisteren Ewa gesproken, ze ontvangt niet meer in Viersen.
Ze heeft een vaste baan nu en ontvangt alleen nog op afspraak , ik geloof in Monchengladbach maar weet dit niet zeker.