Facebook

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Het lijkt mij wel mogelijk, ik ken er zelf 2 die er al eens over begonnen. Dus spreek je die 2 net aan zal er wel eentje toehappen.
Alleen al die moeite er in steken zie ik niet direct zitten heb zo al geen 60vrije minuten op een dag.

A

Anonymous

Guest
ik hoef je niet als leugenaar weg te zetten de bewijzen lever je zelf al hier in dit topic!

Patrick zei:
Ik gebruik een profiel met een damesnaam,
Ik heb mijn fakeprofiel al een jaar en hij bestaat nog steeds..

als dat al geen leugen is je eigen voordoen als een vrouw ?

en dan dat ik je vergelijk met Glijmiddel

-die fantast die wist iedere dame om te krijgen met veel geld ???

Patrick zei:
Voor vrijwel elke dame is 500 euro een hoop geld en is het aantrekkelijk..

Patrick zei:
aangezien deze dames behoorlijk aantrekkelijk zijn (ik spreek geen "gemiddelde" dames aan).

- dan je bewijzen ook dat is gelijk glijmiddel het zou doen ..

- uit het eerste screenshot kun je dus niet uit opmaken tussen wie dit afspeelt dus dat kan Lisanne en patrick zijn .
- in het tweede screenshot kun je ook niet opmaken of je haar geneukt heb , daarbij is het mogelijk een ander fakeprofiel van je .

daarbij probeer je mijn te laten voordoen dat ik ze niet allemaal op een rijtje heb !

terwijl je zelf de diepgang van een slikmossel hebt bij jou zijn Britt Dekker en Kelly vd Veer nog atoom geleerde !!

Patrick zei:
met je ik spreek geen gemiddelde dames aan .

daarbij als je meer levens ervaring opdoet in je leven zal je er wel achter komen dat :

je van mooie tafels niet kan eten MAAR wel van 1 gevulde tafel ...

er is in het geheel geen bewijs dat behoorlijke aantrekkelijke vrouwen 1 garantie zijn voor betere seks !

dan ga ik zoals jij dat ook zo graag doet even off topic !

in de grote mensen wereld wordt op iedere straathoek wel iemand financieel gebruikt : voorbeeldje in de verzorging de mensen op de vloer komen amper rond die moeten het werk doen . de grote bazen strijken miljoenen op doen niets !

daar hoor ik je niet over

dan plaats je nog eens beschuldigingen die je van horen zeggen hebt ! zonder dat je hoor & wederhoor heb toegepast !

maar waarom heb je dan je vriendinnetje er nog niet voor gewaarschuwd ???
waarom komt ze iedere keer weer terug bij deze organisator ??

en dan je belerende vingertje over drugs .
jij hoef mijn niets wijs te maken wat betreft drugs ..
je moeder ging nog op de fiets naar school toen ik al het nodige met drugs heb meegemaakt !

daarbij zie ik nog genoeg als ik naar de kroeg ga !
als er bij jonge dames iets in het drankje wordt gemikt !!
dus die voorlichting is rijkelijk te laat !

maar als die jonge AMPATANTE OLLANDER ( je ben gesignaleerd )
zijn gelijk niet krijgt ga het ventje drammen en met modder gooien !
dan moet alles en iedereen het ontgelden !!!

dan nog je ben maar een klantje bij melanie en niet meer !

adieu verwende kleuter het ga je goed . :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
ik hoef je niet als leugenaar weg te zetten de bewijzen lever je zelf al hier in dit topic!

Patrick zei:
Ik gebruik een profiel met een damesnaam,
Ik heb mijn fakeprofiel al een jaar en hij bestaat nog steeds..

als dat al geen leugen is je eigen voordoen als een vrouw ?

en dan dat ik je vergelijk met Glijmiddel

-die fantast die wist iedere dame om te krijgen met veel geld ???

Patrick zei:
Voor vrijwel elke dame is 500 euro een hoop geld en is het aantrekkelijk..

Patrick zei:
aangezien deze dames behoorlijk aantrekkelijk zijn (ik spreek geen "gemiddelde" dames aan).

- dan je bewijzen ook dat is gelijk glijmiddel het zou doen ..

- uit het eerste screenshot kun je dus niet uit opmaken tussen wie dit afspeelt dus dat kan Lisanne en patrick zijn .
- in het tweede screenshot kun je ook niet opmaken of je haar geneukt heb , daarbij is het mogelijk een ander fakeprofiel van je .

daarbij probeer je mijn te laten voordoen dat ik ze niet allemaal op een rijtje heb !

terwijl je zelf de diepgang van een slikmossel hebt bij jou zijn Britt Dekker en Kelly vd Veer nog atoom geleerde !!

Patrick zei:
met je ik spreek geen gemiddelde dames aan .

daarbij als je meer levens ervaring opdoet in je leven zal je er wel achter komen dat :

je van mooie tafels niet kan eten MAAR wel van 1 gevulde tafel ...

er is in het geheel geen bewijs dat behoorlijke aantrekkelijke vrouwen 1 garantie zijn voor betere seks !

dan ga ik zoals jij dat ook zo graag doet even off topic !

in de grote mensen wereld wordt op iedere straathoek wel iemand financieel gebruikt : voorbeeldje in de verzorging de mensen op de vloer komen amper rond die moeten het werk doen . de grote bazen strijken miljoenen op doen niets !

daar hoor ik je niet over

dan plaats je nog eens beschuldigingen die je van horen zeggen hebt ! zonder dat je hoor & wederhoor heb toegepast !

maar waarom heb je dan je vriendinnetje er nog niet voor gewaarschuwd ???
waarom komt ze iedere keer weer terug bij deze organisator ??

en dan je belerende vingertje over drugs .
jij hoef mijn niets wijs te maken wat betreft drugs ..
je moeder ging nog op de fiets naar school toen ik al het nodige met drugs heb meegemaakt !

daarbij zie ik nog genoeg als ik naar de kroeg ga !
als er bij jonge dames iets in het drankje wordt gemikt !!
dus die voorlichting is rijkelijk te laat !

maar als die jonge AMPATANTE OLLANDER ( je ben gesignaleerd )
zijn gelijk niet krijgt ga het ventje drammen en met modder gooien !
dan moet alles en iedereen het ontgelden !!!

dan nog je ben maar een klantje bij melanie en niet meer !

adieu verwende kleuter het ga je goed . :lol: :lol: :lol:

Pff ga je nu nog door triest ventje.

Zoals ik al zei gebruik ik een damesprofiel om ze initieel aan te spreken. Vrijwel direct erna zeg ik dat ik een man ben ;) als jij dat een leugenaar wilt noemen......

Glijmiddel was een fantast en had alleen maar geweldige dates. Ik recenseer ook slechte dingen retard. Maar jij bent zo ongelofelijk dom dat je zoiets niet door hebt.

Ja waarom zou ik lelijke dames aanspreken op facebook, daar staan er al genoeg van op sexjobs en kinky. Maarja logisch nadenken is voor iemand met jouw iq vrijwel onmogelijk.

Ik lever je een bewijs van 22 november 2015 al ver voordat ik dit topic startte. Dus als je het niet wilt geloven zegt het weer genoeg over je niveau..

Nee lekkere dames zijn geen garantie voor goede dates, maar als iemand lekker is vind ik het al meteen een stuk leuker dan wanneer iemand lelijk is. Maarja dat zal jij nooit weten want lekkere dames zal jij nooit kunnen krijgen, jill is je max helaas.

Zoals ik altijd doe? Hahahaa jij gaat altijd offtopic lul, je haalt altijd maar weer melanie erbij.. Ik zeg jill is aso dat ze niks laat weten. Jij begint zelfs dan weer over melanie. En nu weeeeerrr..

Hahahah wat moet ik er aan doen dat sommige mensen zwaar beneden modaal verdienen imbeciel?

Ik plaats beschuldigingen die ik idd van de dames zelf gehoord heb ja. Ook van melanie. Ik heb zelfs gepraat met ze om het zelf te gaan organiseren sukkel. Maar zoals je weet (of niet met jouw niveau..) doet ze geen bare meer dus valt er weinig te regelen. ;)

Haha wat een loser, dus jij vind het normaal als er bij een dame wat in een drankje wordt gemikt.. Buiten dat heb ik zelf vaak zat drugs gebruikt. Maar als ik over jill zeg dat ze ghb gebruikt en dus nep geil (ghb geil) is. Dan wordt je boos en ga je janken. Ja deze hele zooi begon omdat ik zei dat jill nep geil (ghb geil) is. Oehh toen werd je boos hoor en sindsdien zit je niks anders dan dit soort trieste berichtjes te posten.

Gozer jij was degene die boos werd omdat ik wat negatiefs over jill zei, dus kom niet zeiken dat ik met modder gooi en dat iedereen het moet ontgelden loser. Jij bent degene die boos en dom doet en als iemand dat terug doet ga je janken. Maar hetgene waarom ik boos doe is omdat je zo extreem dom bent dat je nog steeds niks begrijpt. Net als dit bericht, ik schrijf het voor jan lul, je bent toch te dom om het te snappen.

Kijk, ik weet dat ik enkel een klantje ben. Als jij over melanie schrijft dat ze veel glijmidde gebruikt dan zeg ik dat het niet zo is met inhoudelijke argumenten. Maar jij daarentegen, ik schrijf wat negatiefs over jill en je ontspoort en wordt kwaad, zelfs dagen later blijf je nog doorzeiken.. Hmm..

Maar goed, mij een kleuter noemen terwijl je zelf als een klein kindje nog steeds maar door blijft gaan. En al zou ik gesignaleerd zijn, wat niet zo is, dan stelt dat niks voor aangezien jij totaal niks voorstelt.

Maarja, kan je nu niet in de spiegel gaan kijken en tegen je zelf gaan zitten zeuren en huilen, ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk. Ik heb bewijzen geleverd, katholiek heeft ook 3 bare ervaringen via facebook. Deze persoonlijke huilbeurt, om een negatief berichtje over jill, van je mag nu wel eens klaar zijn.

A

Anonymous

Guest
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

je kan je nog niet eens aan je woord houden !

ik hoef alleen de naam melanie te noemen en je ga steigeren!!

heb ik überhaupt gezegd dat ik het normaal vind dat er iets bij een ander in hun drankje wordt gemikt ?

nee want begrijpend lezen heb je nog niet helemaal onder de knie is het wel ???

ik heb er alleen melding van gemaakt ! en nee ik vind dat zeker niet normaal heb er met genoeg naar de spoed gemoeten !

je weet niet eens meer wanneer je ben gaan azijnzeiken en iedereen ben gaan beschuldigen en er bij ben gaan betrekken in je grote gelijk

ik wist het die grote boosheid komt ergens vandaan ! ben je lekker aan het trippen ??

Patrick zei:
Buiten dat heb ik zelf vaak zat drugs gebruikt.

nu begrijp ik waarom je de onderbouwde argumenten niet kan begrijpen

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

je kan je nog niet eens aan je woord houden !

ik hoef alleen de naam melanie te noemen en je ga steigeren

Omdat je maar door blijft zeiken sukkel. Ik reageer toch op heel je bericht en niet alleen op melanie mongool. Beetje makkelijk scoren een heel lang bericht schrijven waar van 1 mini stukje over melanie en dan zeggen dat ik steiger om melanie.. Maarja dat zal jouw logica wel zijn.. Ga een leven zoeken even serieus, als je zo lang door blijft gaan omdat iemand wat negatiefs zegt over jill dan ben je niet 100%.. Zo erg geobsedeerd zijn op een dvp is zeer ongezond, zoals eerder vermeld: over een jaar stopt ze misschien, wat doe je dan? Zelfmoord ben ik bang. Zoek hulp please!

Je vond het wel normaal dat jill ghb gebruikte dus.. En ja hoor jij hebt er zat naar de spoed zien gaan :lol: jij wel gozert. Ga jij mij nu wat zeggen over begrijpend lezen? Hahahahahahahahaha sorry hoor maar: hahahahahhahahhahahahahahaha

Hoor hem nou? Weet ik het niet meer? Ik zei dat ik de organisatie niet goed vond van danny en dat ik alleen ng maar zou gaan als melanie kwam, jij kwam met een bericht dat ik maar blij moest zijn met die vervanging en begon over het glijmiddel van melanie. Toen legde ik uit dat ze het niet meer zoveel gebruikt en zei ik wat over de ghb van jill en toen was je boos. Maar goed..

Tevens klopt je onderschrift niet, just saying..
Creampie, MY favorite dessert.
OF: creampie, mijn favoriete dessert.

A

Anonymous

Guest
de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet !!

Patrick zei:

dan ga je verwijten dat iemand anders iets gebruikt !!!
dat is wel met 2 maten meten

dus jij mag wel gebruiken maar een ander niet ??

Patrick zei:
En ja hoor jij hebt er zat naar de spoed zien gaan :lol:

dus jij vind het grappig als iemand naar de spoed wordt gebracht omdat een of andere malloot iets bij haar in haar drankje heeft gedaan ??

als er iemand zijn twijfels heeft over dit topic en deze hier uitspreekt en onderbouwd met argumenten
dan komt de ware aard van het beestje boven !
en weer ga de vergelijking met glijmiddel op

maar we weten nu dat door de drugs je realiteit aan het vervagen zijn

als je weer eens 1 keer helder ben lees het dan eens op je gemak terug !
maar vooral ga in therapie want het is niet goed voor je al die boosheid !!

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet !!

Patrick zei:

dan ga je verwijten dat iemand anders iets gebruikt !!!
dat is wel met 2 maten meten

dus jij mag wel gebruiken maar een ander niet ??

Patrick zei:
En ja hoor jij hebt er zat naar de spoed zien gaan :lol:

dus jij vind het grappig als iemand naar de spoed wordt gebracht omdat een of andere malloot iets bij haar in haar drankje heeft gedaan ??

als er iemand zijn twijfels heeft over dit topic en deze hier uitspreekt en onderbouwd met argumenten
dan komt de ware aard van het beestje boven !
en weer ga de vergelijking met glijmiddel op

maar we weten nu dat door de drugs je realiteit aan het vervagen zijn

als je weer eens 1 keer helder ben lees het dan eens op je gemak terug !
maar vooral ga in therapie want het is niet goed voor je al die boosheid !!

Ghb is een extreem gevaarlijke drugs, een zeer klein beetje teveel kan al extreme gevolgen hebben. Dat heeft niks met verwijten te maken. Als jij, zoals je zegt, zoooveeel dames al naar de spoed hebt zien gaan van ghb dan zou je het ghb gebruik van jill ook afkeuren. Maar schijnbaar heb je er toch niet zoveel ervaring mee. Ook als ik iets van drugs doe, dan doe ik dat zelf. Niet tijdens een gangbang met 10+ mannen. Tevens zei ik enkel dat ze nep geil (ghb geil) is en dat is gewoon simpelweg zo knul.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA en dan begin je net tegen mij over begrijpend lezen.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ik zal het even uitleggen hhahahahahahaha:
JIJ zegt: ik heb er zat naar de spoed zien gaan. (Maar hebt eerder aangegeven het totaal niet erg te vinden als jill ghb gebruikt)
IK zeg dus: je vind het wel normaal dat jill ghb gebruikt. En ja hoor jij hebt er zat naar de spoed zien gaan :lol: jij wel gozer..
Kortom als jij ECHT er zoveel naar de spoed had zien gaan dan zou je het ghb gebruik van jill zeer zwaar afkeuren in plaats van goedkeuren. Vandaar mijn sarcastische opmerking. Maar sarcasme en begrijpend lezen, het blijft zwaar..

Welke argumenten? Hahaha. Weet je wel wat een argument is? Je schrijft:
veel vragen maar geen antwoorden ..

er wordt niets bewezen wil niets verder uitleggen .

dit kan in kaatsheuvel zo het bos in ..

Dit zijn geen argumenten. Tevens was er 1 vraag: of je kan zoeken op facebook. Voor de rest heb ik alles beantwoord dus je hele bericht sloeg nergens op, maar we weten nu allemaal wel de ware achtergrond van je bericht, je onmiskenbare liefde voor jillieee.

Ook als ik je bewijs geef reageer je met:
zulke niets zeggende bijlage's het lijkt wel of glijmiddel terug is !

Dat facebook gesprek van 2 maanden ervoor was voldoende bewijs, maar door je liefde voor jill en je haat voor mij wil je dat bewust niet inzien en blijf je doorzagen.

Hahahahhaa en dan zeggen dat je je twijfels onderbouwd met argumenten..

Ook heel toevallig dat je al deze twijfels opeens hebt na mijn negatieve berichtje over je schatje. Daarvoor heb je ook gereageerd in dit topic maar nooit twijfels gehad... En na mijn negatieve bericht opeeeeens wel.. Loser.

Ik zou zeggen lees zelf eens terug knullie! Het is precies zoals ik zei: ik had een negatieve recensie over de organisatie van danny, jij was het daar niet mee eens en haalde de glijmiddel van melanie erbij, ik zei wat over de ghb van jill en je werd boos. Iedereen kan dat zo teruglezen in de topic van axelle.

Ook toen ik zei dat ik het aso vond van jill dat ze niemand wat liet weten. Wie was degene die reageerde en vol los ging? Welke jillgeobseseerde user van dit forum was het? Precies, jij! Tevens raad ik jou al een tijdje hulp aan, zo'n obsessie voor een dvp is psychisch niet oke.

Ga nu maar verder rukken op jill en laat me please eens met rust, het begint zielig te worden dat je weken later nog steeds zo huilt om een negatieve mening over je moppie en maar blijft doorzeiken en doorgaan. Zelfs nadat je reageerde en ik je maar negeerde, ga je 4 dagen later weer een bericht schrijven om een reactie uit te lokken en doorgaan.. En dan noem je mij een kleuter? Hoe oud ben je??

A

Anonymous

Guest
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

je hoef je om mij geen zorgen te maken !

ik hoef niet met 500 euro te wapperen om een nacht van bil te gaan !

je kan je beter om je zelf bekommeren
die boosheid ga je nog eens opbreken

A

Anonymous

Guest
Ik heb de proef op de som genomen en Patrick's tactiek uitgeprobeerd.

Van de +/- 50 dames die ik toevoegde heeft er slechts 1 mijn vriendschapsverzoek geaccepteerd. Helaas had ze geen interesse.
Verder heb ik ook geprobeerd om rechtstreeks berichten te sturen (dus niet eerst friend requests), maar daar heb ik geen enkele reactie op gekregen.

Het idee van amateur meiden op deze manier regelen is leuk, maar in de praktijk lijkt het niet te werken helaas.
Misschien is het zo dat de aanhouder wint, maar er gaat dan dusdanig veel tijd inzitten dat je jezelf kan afvragen of dat het waard is.
Het kan ook zijn dat ik te aantrekkelijke meiden aanspreek, en misschien wat lager moet mikken.

@ Patrick, doe je dit nog steeds, en kun je wat tips geven om de kans op succes te verhogen?

A

Anonymous

Guest
zachlau zei:
Ik heb de proef op de som genomen en Patrick's tactiek uitgeprobeerd.

Van de +/- 50 dames die ik toevoegde heeft er slechts 1 mijn vriendschapsverzoek geaccepteerd. Helaas had ze geen interesse.
Verder heb ik ook geprobeerd om rechtstreeks berichten te sturen (dus niet eerst friend requests), maar daar heb ik geen enkele reactie op gekregen.

Het idee van amateur meiden op deze manier regelen is leuk, maar in de praktijk lijkt het niet te werken helaas.
Misschien is het zo dat de aanhouder wint, maar er gaat dan dusdanig veel tijd inzitten dat je jezelf kan afvragen of dat het waard is.
Het kan ook zijn dat ik te aantrekkelijke meiden aanspreek, en misschien wat lager moet mikken.

@ Patrick, doe je dit nog steeds, en kun je wat tips geven om de kans op succes te verhogen?

het tegendeel is bewezen :D :D :D

de bovengemiddelde dames van facebook hebben geen interesse !!

daarbij wordt er op social media gewaarschuwd om onbekende als vriend aan te nemen dit omdat er profielen zijn die virussen bevatten

A

Anonymous

Guest
@zachlau:
Ik doe dit soms (nu al een maand of 3 geleden omdat ik al een aantal keer nu met dezelfde meid ben gegaan), het klopt dat het soms enig werk kan kosten en natuurlijk zegt niet elke aantrekkelijke meid ja!
Wat ik doe is ik spreek ze niet aan met mijn eigen profiel, maar een fake dames profiel en vraag of ze een zakcentje willen verdienen in de erotiek. Van de bijv 50 die ik aanspreek reageren er 25 niet. 15 zeggen nee. 8 meer info maar uiteindelijk nee. Dan blijven er bijvoorbeeld 2 over die interesse hebben. Weet niet of je met je eigen foto reageert en of je een aantrekkelijke man bent haha maarja maybe moet je dan iets lager mikken inderdaad.
Kijk ik ben zelf 26 en zie er vrij normaal uit ook op tinder heb ik voldoende matches met dames waaronder ook een aantal aantrekkelijke. En een dame van 20 zal het eerder met een man van 26 willen doen dan een man van bijv 40. Ik denk dus ook als iemand bijv 40 is dat hij moet zoeken rond de 30-40. Soms kan je het al een beetje zien, een aantrekkelijke alleenstaande moeder van 20, die kunnen vaak wel wat gebruiken bijvoorbeeld..

@creampie adriano:
Het tegendeel is bewezen? Er is ook iemand anders die zei dat het hem zo ook lukte, 2 tegen 1 dus.
Dat bovengemiddelde dames niet op hem persoonlijk reageren bewijst ook het tegendeel niet. Sommige zullen wel slagen, sommige niet.
Nepprofielen op facebook die virussen bevatten? Nee dat zijn video's e.d. Waar men dan op klikt en een virus binnenkrijgt, dat is net zo iets als via de mail, je moet niks openen wat je niet vertrouwd. Ik stuur ze priveberichten, geen video's etc.

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Een dame moet u bericht maar melden aan Facebook en ze kunnen het natrekken wat u schreef en ze gaan dadelijk uw account verwijderen. Ik heb vaak dames die het proberen, daar het niet mijn ding is via fb, geef ik het dadelijk aan, aan fb. Het risico is namelijk te groot dat er iemand inlogt op mijn smarth of tablet die meestal wel ergens in huis ligt. Ieder account die ik ooit melde omdat het mij stoorde was na 24 uur verdwenen. Dat jij een vrijgeleide hebt is goed maar ik heb er mijn twijfels over. Ik zou eerder spreken van een fantast :)

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
vind dat ook een vreemde manier en eigenlijk ook niet echt kunnen, natuurlijk zullen er als je er maar genoeg benadert een paar toehappen kans is dan ook overigens aanwezig dat je weer een profesionele dame treft want ook die hebben een prive leven en dus wellicht een prive facebook

A

Anonymous

Guest
Ik heb geprobeert en nu contact met een Turkse meid die wil stappen en afspreken.
Dus verhaal klopt en werkt wel.
Als iemand haar gegevens wil stuur maar PM ze is volgens mij supergeil stuurt me iedere keer berichtjes wanneer we gaan afspreken :D

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Torren zei:
Ik heb geprobeert en nu contact met een Turkse meid die wil stappen en afspreken.
Als iemand haar gegevens wil stuur maar PM ze is volgens mij supergeil stuurt me iedere keer berichtjes wanneer we gaan afspreken :D

Kijk maar uit dat haar familie er niet achter komt ;)

Al die moeite om een nacht voor 500 euro met een niet professionele dame door te brengen ongelofelijk :shock:
De helft van de tijd slaap je toch, goed je geeft haar 2 keer een veeg, daar blijft het dan bij
Waarom betaalt men zoveel geld aan een dame die de helft van de tijd naast je ligt te slapen, dan zit het volgens mij wel erg diep.

Zeg dat je het 2x doet ( 1000 euro) voor 2 nachtjes; shocking gewoon.
Koop dan van die 1000 een ticket naar Thailand en van de rest, lig je een hele week met een dame van jou keuze te knallen en ja ook bare

Tsja het dan wel zijn geen Hollandse of Turkse dames, maar je krijgt wel "bangs for your bucks"

Voor mij geen moeilijke keus 2 dames hier of 7 dames daar.
Het geeft toch stof tot nadenken, vind je niet?

Mvg

Naked

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
naked zei:
Torren zei:

Kijk maar uit dat haar familie er niet achter komt ;)

Al die moeite om een nacht voor 500 euro met een niet professionele dame door te brengen ongelofelijk :shock:
De helft van de tijd slaap je toch, goed je geeft haar 2 keer een veeg, daar blijft het dan bij
Waarom betaalt men zoveel geld aan een dame die de helft van de tijd naast je ligt te slapen, dan zit het volgens mij wel erg diep.

Zeg dat je het 2x doet ( 1000 euro) voor 2 nachtjes; shocking gewoon.
Koop dan van die 1000 een ticket naar Thailand en van de rest, lig je een hele week met een dame van jou keuze te knallen en ja ook bare

Tsja het dan wel zijn geen Hollandse of Turkse dames, maar je krijgt wel "bangs for your bucks"

Voor mij geen moeilijke keus 2 dames hier of 7 dames daar.
Het geeft toch stof tot nadenken, vind je niet?

Mvg

Naked

Oneens. Ten eerste zeg je het goed, geen hollandse of turkse maar thaise dames. Die zijn persoonlijk niet mijn type. Een ticket naar thailand kost ook aardig wat centen plus je moet daar nog verblijven en leven. Dus met 1000 red je het waarschijnlijk niet eens.
Tevens moet je een simpele rekensom doen: normaal uurtarief is gemiddeld 150 euro. Als je normaal 12 uur afspreekt is dat dus 12x150 1800 euro, nu willen prof dvp's wel wat korting geven op meerdere uren maar toch praat je al gauw over minimaal 1200 euro. Dus 500 is dan zeker een koopje, dan mag je zelf ook nog eens 3 uur doen over klaarkomen mocht je dat volhouden plus je kan op elk gewenst moment haar weer "pakken". Je kan dus inderdaad 2x neuken maarje kan ook 5x neuken. En het is ook vaak nog eens best gezellig althans dat waren mijn ervaringen wel. Een echte dvp is vaak koud en prof een normaal meisje is vaak veel gezelliger. Ook is een aanbod van bare prof dames die er leuk uitzien tegenwoordig zeer gering naar mijn mening.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Losjes zei:
Oneens. Ten eerste zeg je het goed, geen hollandse of turkse maar thaise dames. Die zijn persoonlijk niet mijn type. Een ticket naar thailand kost ook aardig wat centen plus je moet daar nog verblijven en leven. Dus met 1000 red je het waarschijnlijk niet eens.............

Mag je mee oneens zijn, heb ik geen probleem mee en ieder zijn smaak
Wat betreft de 1000 euro , daar kom je wel ver mee denk ik.
Uit ervaring weet ik dat je al voor een kleine 500 euro naar Thailand kan vliegen en de dames kosten nog geen 40 euro per nacht ( ook sessies van een paar uur, mocht je dat vol kunnen houden)
Dan hou je nog geld over ook

En ja het verblijf en het leven zit er misschien niet bij, maar die reken je ook niet mee met de Hollandse dame hier die je 2 nachten huurt.

Mvg

Naked

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Hier wil ik ook effe op reageren.
Je hebt altijd personen die veel geld hebben en dus veel kunnen spenderen aan dvp's.
Helaas is niet iedereen hetzelfde lot beschoren en moeten deze roeien met de middelen die ze hebben.
Ook ikzelf heb het niet echt breed, maar ik klaag niet. Bovendien word ik nog eens geconfronteerd met mijn fysieke beperking wat toch wel een financiële weerslag geeft op het persoonlijk budget. Een gewone man staat daar niet bij stil, begrijpelijk. Ook zijn de locaties van de dvp's niet altijd even toegankelijk of willen ze jou gewoon niet. En wat ben je dan met je geld ! Niet alles is te koop, hoor.
Dat personen 500 euro willen geven voor een overnachting, dat is hun recht, maar ik kan dit helaas niet veroorloven desondanks ik, gezien mijn leeftijd, nog nooit samen met een vrouw geslapen heb. Mijn gevoel heeft de drang om dit ook eens beleven, maar als je dan geconfronteerd wordt met het financiële, dan is de keuze snel gemaakt. Spijtig genoeg.
Dus, heren, ik wil geen discussies, maar wou dit toch even ter sprake brengen.

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
naked zei:
Losjes zei:
Oneens. Ten eerste zeg je het goed, geen hollandse of turkse maar thaise dames. Die zijn persoonlijk niet mijn type. Een ticket naar thailand kost ook aardig wat centen plus je moet daar nog verblijven en leven. Dus met 1000 red je het waarschijnlijk niet eens.............

En ja het verblijf en het leven zit er misschien niet bij, maar die reken je ook niet mee met de Hollandse dame hier die je 2 nachten huurt.

Mvg

Naked

Nouja ik kan de dames thuis ontvangen dus dat kost me niks maar inderdaad anders zou je nog +100 voor een hotelletje moeten doen.

Terug
Naar boven