Facebook

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
king007 zei:
Hier wil ik ook effe op reageren.
Je hebt altijd personen die veel geld hebben en dus veel kunnen spenderen aan dvp's.
Helaas is niet iedereen hetzelfde lot beschoren en moeten deze roeien met de middelen die ze hebben.
Ook ikzelf heb het niet echt breed, maar ik klaag niet. Bovendien word ik nog eens geconfronteerd met mijn fysieke beperking wat toch wel een financiële weerslag geeft op het persoonlijk budget. Een gewone man staat daar niet bij stil, begrijpelijk. Ook zijn de locaties van de dvp's niet altijd even toegankelijk of willen ze jou gewoon niet. En wat ben je dan met je geld ! Niet alles is te koop, hoor.
Dat personen 500 euro willen geven voor een overnachting, dat is hun recht, maar ik kan dit helaas niet veroorloven desondanks ik, gezien mijn leeftijd, nog nooit samen met een vrouw geslapen heb. Mijn gevoel heeft de drang om dit ook eens beleven, maar als je dan geconfronteerd wordt met het financiële, dan is de keuze snel gemaakt. Spijtig genoeg.
Dus, heren, ik wil geen discussies, maar wou dit toch even ter sprake brengen.

Dat is zeker waar. Het is niet goedkoop en ook niet iets wat ik iedere maand doe, sowieso heb ik het al een tijdje niet meer gedaan via facebook. Als je het echt graag wilt zou je er misschien voor kunnen sparen, maar dat is natuurlijk geheel een eigen keuze.

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Losjes zei:
king007 zei:
Hier wil ik ook effe op reageren.
Je hebt altijd personen die veel geld hebben en dus veel kunnen spenderen aan dvp's.
Helaas is niet iedereen hetzelfde lot beschoren en moeten deze roeien met de middelen die ze hebben.
Ook ikzelf heb het niet echt breed, maar ik klaag niet. Bovendien word ik nog eens geconfronteerd met mijn fysieke beperking wat toch wel een financiële weerslag geeft op het persoonlijk budget. Een gewone man staat daar niet bij stil, begrijpelijk. Ook zijn de locaties van de dvp's niet altijd even toegankelijk of willen ze jou gewoon niet. En wat ben je dan met je geld ! Niet alles is te koop, hoor.
Dat personen 500 euro willen geven voor een overnachting, dat is hun recht, maar ik kan dit helaas niet veroorloven desondanks ik, gezien mijn leeftijd, nog nooit samen met een vrouw geslapen heb. Mijn gevoel heeft de drang om dit ook eens beleven, maar als je dan geconfronteerd wordt met het financiële, dan is de keuze snel gemaakt. Spijtig genoeg.
Dus, heren, ik wil geen discussies, maar wou dit toch even ter sprake brengen.

Dat is zeker waar. Het is niet goedkoop en ook niet iets wat ik iedere maand doe, sowieso heb ik het al een tijdje niet meer gedaan via facebook. Als je het echt graag wilt zou je er misschien voor kunnen sparen, maar dat is natuurlijk geheel een eigen keuze.
Sparen dat kan ook. Een eigen keuze, dan kan, maar het lijkt voor een gewone man toch doodnormaal dat hij al 'gratis' bij een vrouw geslapen heeft ?
Soms ben ik een beetje jaloers op hen, maar toch gefrustreerd waarom voor normale zaken moeten betaald worden.
Mannen onder ons hebben een relatie of kiezen bewust om geen relatie te hebben. Meer dan negentig procent zoekt de liefde of seks ergens anders. Dit noem ik eens luxe hebben, maar begrijp mij niet verkeerd, ik klaag niet.
Ik hou van mooie dames, maar deze prijzen zijn mega hoog. Daarom zoek ik nog steeds de ideale dame die aan mijn wensen kan voldoen, weliswaar prijs/kwaliteit.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
of zoals in "Thomas und die Fraun" (Die Fantastischen Vier)
http://www.songtexte.com/songtext/die-fantastischen-vier/thomas-und-die-fraun-6bda7286.html
Es gibt auch frauen die sind teuer kosten nicht mehr als die steuer
Hat man keine scheine mehr dann nehmn sich nen andern freier
---------------------
Doch er hatn dicken schlitten und er hat sie beritten
Und ich in meinem ford durfte ihr nicht mal an die titten
---------------------
Nun steh ich hier alleine sie wissen was ich meine
Frauen hab ich viele aber freundin hab ich keine

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
ik ben wel eens bij dames geweest . en later zag ik dat ze ook op facebook zaten met normale fotos. maar omdat hier te delen.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Je hebt op Facebook ook een "gesloten groep" : "Swingers zonder condoom", ik ben er geen lid van maar ik kan wel enkele foto's en namen zien van leden als ik dit aanklik! Misschien wel handig om contacten te leggen maar volledig gesloten blijkt deze groep niet! Voor mensen met een ruimdenkende werkgever, partner, ... is dit misschien wel ideaal om leuke contacten te leggen?

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
blackmetal zei:
Je hebt op Facebook ook een "gesloten groep" : "Swingers zonder condoom", ik ben er geen lid van maar ik kan wel enkele foto's en namen zien van leden als ik dit aanklik! Misschien wel handig om contacten te leggen maar volledig gesloten blijkt deze groep niet! Voor mensen met een ruimdenkende werkgever, partner, ... is dit misschien wel ideaal om leuke contacten te leggen?
Sorry, heb deze groep niet gevonden.
Ofwel heb ik niet goed gekeken. :cool:

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Ik ken enkele mensen persoonlijk die in deze groep zitten, misschien dat ik daarom hun profiel gelinkt kan zien en u niet? Ik wil echter hun profielnaam of identiteit niet geven hier uit respect voor hun privéleven! Het betreft wel een "gesloten groep".

filipdewilde37

Snuffelaar
19 mei 2015
2
0
blackmetal zei:
Ik ken enkele mensen persoonlijk die in deze groep zitten, misschien dat ik daarom hun profiel gelinkt kan zien en u niet? Ik wil echter hun profielnaam of identiteit niet geven hier uit respect voor hun privéleven! Het betreft wel een "gesloten groep".

Zever

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
filipdewilde37 zei:
blackmetal zei:

Zever

Aan je 3 hele post te zien ben je redelijk positief ingesteld in het leven. als je niets beter te doen heb dan te reageren met " zever " ga dan lekker ergens anders spelen.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
ik heb de gewoonte om tel nr te google. ben zo heel wat keren op verrassingen gestuit, ook face book.

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
marius13 zei:
ik heb de gewoonte om tel nr te google. ben zo heel wat keren op verrassingen gestuit, ook face book.
Dames worden slimmer.
Het zijn niet allemaal domme blondjes, hoor.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
blackmetal zei:

Als het om een besloten groep gaat kun inprincipe iemand die geen lid is van deze groep niets zien .
Heb jij vrienden die lid zijn van deze groep dan kan je wel meekijken met je vrienden maar niet meer dan dat .

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Door deze corona crisis al redelijk wat nieuwe profielen toegevoegd en omgekeerd ook.
Laatst 18 jarige die mij aansprak op messenger
Wetende dak ik 40 ben😬.
Dag erna lagen we al samen in bed.
Ongelooflijke bare sex gehad, deeptroat, anaal, slikken en dan nog es mijn kont uitlikken.
Ongelooflijk wat je dezer dagen kunt meemaken

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Om de vele private berichten te beantwoorden.
1) heel wat vrouwen hebben mij een verzoek verstuurd, denk dat deze crisis er wat mee te maken heeft!
2) 40 jarige maar heb gelukkig zeer goede genen 😬, dat maakt alles wat makkelijker
3) voeg gewoon zelf wat profielen toe die u interesse wekt, singles wel!!
Daarna stuur ze berichtje, moet wel beetje aan boord kunnen leggen ook. In de eerste 24 uur moet je zeker kunnen uitmaken of er wat meer inzit of niet. Sexy foto of video krijgen of zelf versturen. Indien dit niet gebeurd, give it up and go to next one.
4) foto's ga ik niet posten daar er geen geld mee gemoeid is. Heb nog geen € moeten uitgeven dus ik respecteer haar privacy.
5) zoals jullie wel doorhebben is dit niet voor iedereen gegeven, verzorgd uiterlijk en vriendelijk praatje doen al helft van het werk!
6) veel geluk hebben we ook nodig, zo'n jonge meid vinden die je kont uitlikt, anaal, deeptroath, slikt, filmpjes maakt.. dat kom je niet elke dag tegen natuurlijk daar moeten we eerlijk in zijn.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb deze topic gelezen maar beste leden ff serieus.. die berichten van haantjes gevechten, moet dat nou? Daar heeft toch niemand wat aan. Daar mag de bezem door wat mij betreft.

Daar tussen staan zeker handige berichten. Het is helemaal geen schande dat je een 2e profiel heb op fb. Ik heb weinig toe te voegen qua ervaring, enkel 5 jaar geleden via fb gedate met een antwerpse Tilf maar met cd. Ik ben benieuwd hoe ver je kan gaan qua plaatsen van foto's want deze medium blijft in ontwikkeling. Ik ben zelf niet zo actief op fb, maar denk dat er zeker spannende mogelijkheden zijn.

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Even voor mijn eigen begrip.......

Naast mijn eigen FB account, open ik een "nep"account onder de naam "Jessica". Dan plak ik daar een profiel foto bij van een leuke dame die er als een jessica uitziet. En met Jessica ga ik dus de boer op bij de dames. En als er een leuke chat is ontstaan zeg ik na ca 30 a 45 minuten dat ik geen Jessica ben maar een man opzoek naar een sexdate,

Heb ik dat zo goed begrepen ?

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Sinds een tijdje heb ik de dating-app. van Facebook toegevoegd aan mijn profiel. Het verbaast me dat er hier nog niet over geschreven is.

Je mag er vanuit gaan dat het overgrote deel van de meiden daar NIET op zoek zijn naar een sexdate. Maar als je wil kan je de dames die dit wel zijn makkelijk naar je profiel trekken door je interesses enz... aan te passen. Zo kan je bv. specifiek op zoek gaan naar bepaalde leeftijden en kan je dit ook aanvinken dat dit een absolute vereiste is. Ook lengte, afstand van jou regio enz... zijn instelbaar. Gemeenschappelijke hobby's geven ook een makkelijkere match met het profiel waar je naar op zoek bent.

Ikzelf heb het zo ingesteld dat ik op zoek ben naar meiden vanaf 20 tot 28 (iemand die ouder is krijgt mijn profiel dus niet te zien, tenzij ik aanvink dat het wel mag). Hobby's/interesses zijn casual dates, massage, sauna enz...
Leeftijd is altijd zichtbaar (in mijn geval iets met een 4 vooraan). Wanneer zo'n jonge meid een match heeft met het profiel van een 40'er die geïnteresseerd is in massage, sauna enz... gaat er bij haar waarschijnlijk al een belletje rinkelen. (En het wil ook zeggen dat zij ook iemand van de 40+ categorie wil ontmoeten).
Ik was verrast dat er wel wat matches waren. Ik nam contact op met een 10-tal, waarvan er 2 antwoorden maar waarmee het op niets uitdraaide. Geen probleem, het blijft immers een gewone dating-app voor mensen die hoofdzakelijk op zoek zijn naar een vriendschap, relatie,... en niet naar een sexdate.
Twee meiden namen zelf contact op. Bij één vond ik de persoonlijkheid en het uiterlijk maar niets, bij de andere hoopte ik dat er wel meer in zat.
En na een even te hebben gechat zei ze me dat ik de eerste 40'er was die op zoek was naar iemand van haar leeftijd (ze is 22) en of ik nog andere hobby's had dan massage, sauna enz... gevolgd door een lachende/blozende emoticon. Ik heb haar gewoon gezegd dat ik zoveel mogelijk van het leven geniet waarop zei dan weer antwoordde dat van het leven genieten soms wel wat geld kost hé (weer gevolgd door een glimlachende emoticon).
Toen was het duidelijk dat ik een vis aan de haak had.
Zij had ook al enige zekerheid mits ze op m'n profiel al verschillende foto's van me zag en dat het ook gekoppeld is aan m'n echte Fb-profiel (dit kan ze wel niet zien, maar met wat moeite kan dat natuurlijk wel omdat voornaam, woonplaats ook worden vermeld in de app.).
Ik heb haar dus een voorstel gedaan om elkaar te ontmoeten en dat we, als zij zich er niet slecht bij voelde, we naar een hotel zouden trekken in de buurt. Dat laatste is dus ook gebeurd en het viel reuze mee. NZC was er niet bij, wel PZC/THE en NMC. Ze deed wel goed mee op alle vlakken, dus heb ik haar gisteren nog gecontacteerd en haar dit voorgesteld en ze had er geen probleem mee, zolang ik maar niet in haar klaar zou komen. (Heb ik geen probleem mee).
Zoals je ziet is zo'n dating app. het het proberen waard en ik denk dat het voor sommigen misschien zelfs makkelijker is als ze in hun zoektocht de leeftijdsgrenzen uitbreiden. Het financiële blijft natuurlijk wel. In mijn geval 300eur/2u (Heb haar dat voorgesteld en ze ging direct akkoord) + de kosten van het hotel.
Hopelijk is het niet iemand die zich bedenkt, want het blijft immers een amateur die dit nooit gedaan heeft (zegt ze). Alhoewel in deze tijden geld natuurlijk makkelijker een verslavend effect heeft.

Ik schrok er wel van dat men in het hotel (waar ik al heel wat dates had in het verleden) ook naar haar paspoort vroeg en men haar gegevens noteerde vanwege de Corona-pandemie. Dit is iets wat nooit eerder gebeurde (wel mijn gegevens, maar nooit die van m'n date).

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Sinds een tijdje heb ik de dating-app. van Facebook toegevoegd aan mijn profiel. Het verbaast me dat er hier nog niet over geschreven is.

Je mag er vanuit gaan dat het overgrote deel van de meiden daar NIET op zoek zijn naar een sexdate. Maar als je wil kan je de dames die dit wel zijn makkelijk naar je profiel trekken door je interesses enz... aan te passen. Zo kan je bv. specifiek op zoek gaan naar bepaalde leeftijden en kan je dit ook aanvinken dat dit een absolute vereiste is. Ook lengte, afstand van jou regio enz... zijn instelbaar. Gemeenschappelijke hobby's geven ook een makkelijkere match met het profiel waar je naar op zoek bent.

Ikzelf heb het zo ingesteld dat ik op zoek ben naar meiden vanaf 20 tot 28 (iemand die ouder is krijgt mijn profiel dus niet te zien, tenzij ik aanvink dat het wel mag). Hobby's/interesses zijn casual dates, massage, sauna enz...
Leeftijd is altijd zichtbaar (in mijn geval iets met een 4 vooraan). Wanneer zo'n jonge meid een match heeft met het profiel van een 40'er die geïnteresseerd is in massage, sauna enz... gaat er bij haar waarschijnlijk al een belletje rinkelen. (En het wil ook zeggen dat zij ook iemand van de 40+ categorie wil ontmoeten).
Ik was verrast dat er wel wat matches waren. Ik nam contact op met een 10-tal, waarvan er 2 antwoorden maar waarmee het op niets uitdraaide. Geen probleem, het blijft immers een gewone dating-app voor mensen die hoofdzakelijk op zoek zijn naar een vriendschap, relatie,... en niet naar een sexdate.
Twee meiden namen zelf contact op. Bij één vond ik de persoonlijkheid en het uiterlijk maar niets, bij de andere hoopte ik dat er wel meer in zat.
En na een even te hebben gechat zei ze me dat ik de eerste 40'er was die op zoek was naar iemand van haar leeftijd (ze is 22) en of ik nog andere hobby's had dan massage, sauna enz... gevolgd door een lachende/blozende emoticon. Ik heb haar gewoon gezegd dat ik zoveel mogelijk van het leven geniet waarop zei dan weer antwoordde dat van het leven genieten soms wel wat geld kost hé (weer gevolgd door een glimlachende emoticon).
Toen was het duidelijk dat ik een vis aan de haak had.
Zij had ook al enige zekerheid mits ze op m'n profiel al verschillende foto's van me zag en dat het ook gekoppeld is aan m'n echte Fb-profiel (dit kan ze wel niet zien, maar met wat moeite kan dat natuurlijk wel omdat voornaam, woonplaats ook worden vermeld in de app.).
Ik heb haar dus een voorstel gedaan om elkaar te ontmoeten en dat we, als zij zich er niet slecht bij voelde, we naar een hotel zouden trekken in de buurt. Dat laatste is dus ook gebeurd en het viel reuze mee. NZC was er niet bij, wel PZC/THE en NMC. Ze deed wel goed mee op alle vlakken, dus heb ik haar gisteren nog gecontacteerd en haar dit voorgesteld en ze had er geen probleem mee, zolang ik maar niet in haar klaar zou komen. (Heb ik geen probleem mee).
Zoals je ziet is zo'n dating app. het het proberen waard en ik denk dat het voor sommigen misschien zelfs makkelijker is als ze in hun zoektocht de leeftijdsgrenzen uitbreiden. Het financiële blijft natuurlijk wel. In mijn geval 300eur/2u (Heb haar dat voorgesteld en ze ging direct akkoord) + de kosten van het hotel.
Hopelijk is het niet iemand die zich bedenkt, want het blijft immers een amateur die dit nooit gedaan heeft (zegt ze). Alhoewel in deze tijden geld natuurlijk makkelijker een verslavend effect heeft.

Ik schrok er wel van dat men in het hotel (waar ik al heel wat dates had in het verleden) ook naar haar paspoort vroeg en men haar gegevens noteerde vanwege de Corona-pandemie. Dit is iets wat nooit eerder gebeurde (wel mijn gegevens, maar nooit die van m'n date).

Terug
Naar boven