Facebook

carlit

Toogplakker
18 nov 2016
52
14
Onder welke dating app is dat juist... want op fb circuleren er veel verschillende?

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Facebook heeft tegenwoordig zijn eigen Dating-functie. Gewoon binnen de app. Misschien moet je die wel updaten om er gebruik van te kunnen maken.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Op je smartphone heb je als je Fb opent, bovenaan rechts drie streepjes. Normaalgezien kan je het via daar downloaden.
Daarna heb je zelf een hartje als icoontje bovenaan staan om de app onmiddellijk te openen.
Het wordt wel onmiddellijk aan je profiel gelinkt (anderen kunnen dit niet zien en op de app verschijnt enkel je voornaam, woonplaats & leeftijd).
Als je dus meer privacy wil, kan je best een tweede Fb-accountje aanmaken. Want als je bv. een weinig voorkomende voornaam hebt en in een kleine woonplaats woont is zo'n profiel makkelijk te vinden.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik zie alleen maar buitenlandse mensen. Ik krijg het niet voor elkaar om alleen in Nederland rond te struinen. :?

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
@lekker ding Als je de app. opent, zie je in de rechter bovenhoek zo'n radertje/wieltje. Als je daar op drukt jan je vanalles instellen, waaronder de afstand vanaf jou eigen locatie. Succes.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
De fb app heb ik, om te testen, op de iPad geinstalleerd maar daar zie je inderdaad geen dating icoontje. Op android wel.
Na zoeken zie ik alleen berichten dat het wel op android werkt en iOS op iPhone maar niet op de iPad. (iPhone niet getest bij gebrek aan)

Via Android hoop ik volgende week af te spreken met een meid van begin 20. Ben benieuwd, mijn voorgevoel zegd dat er wel wat mogelijk is.

A

Anonymous

Guest
Goeiemorgen ben nieuw hier op het forum.
Is de Facebook dating app anoniem? Heb zelf relatie, maar helaas niet zo vaak seks. 'k Probeer af en toe wel eens af te spreken met een dame (betalend en niet-betalend). Via Twoo en een chatbox is het me al eens gelukt om te kameren met dames en ze vol te spuiten, ook al enkele keren betaald voor bare dating maar het is toch niet goedkoop.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Standaard staan bij de fb app je eigen fb vrienden op geblokkeerd, dus die zul je niet tegenkomen in de app. Verder kun je zelf nog anderen blokkeren. Bijvoorbeeld vrienden van je relatie maar die niet tot jouw fb vrienden behoren.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Inmiddels een date via Facebook dating gehad. Een donkere meid van 22. Bleek dat ze dus een sugar daddy zocht.
Afgesproken en mijn voorgevoel vsn eerder kloptte wel. In bad, na wat masseren van haar s houders kwam haar kont steeds dichter bij en wiebelde ze wat heen en weer. I tussen had ik ook alles in de juiste positie gebracht en gleed 'ie zonder problemen naar binnen.
Na een tijdje van het bad naar het bed gegaan en eerst mijn tong aan het werk gezet. Dat kon ze wel waarderen en kwam ze lekker klaar. Toen was het mijn beurt. Een lekkere warme mond om mijn pik tot ie weer op vole sterkte was. Toen haar op haar rug gelegd en zonder rubbertje en problemen weer naar binnen.
Uiteindelijk lekker klaar gekomen en nagenieten gekeken hoe het zaad uit dat donkere kutje drupte.
Enige nadeel is dat ze tussendoor wel erg veel belangstelling voor haar telefoon had. Haar vriendinnen kregen nog net geen live verslag.
Zal dus bij 1 keer blijven, de volgende wordt een meid die ik al eerder ontmoet heb vie die zoete site.. Zij zegt volgens mij helemaal nergens nee tegen. Hoop dat dat niet veranderd is.

Voormalig lid 20650

Toogplakker
6 apr 2021
142
82
Bij toeval een vrouw tegen gekomen op FB. Na wat gewone chats gaf ze aan dat ze jaren geleden dvp is geweest maar al 11 jaar geen dates meer had. Ik ben haar ook nog nooit op kinky of SB tegen gekomen.
Na een paar maanden van leuk chatten en vertrouwen winnen met haar een afspraak gemaakt. Gewoon bij haar thuis. Het was heel gezellig met koffie en een koekje. Lekker knuffelen op de bank. Met haar besproken dat ze tegen betaling wel meer wilde doen. Maar ik zou een uitzondering moeten zijn.
Voor een kleine vergoeding ga ik soms naar haar toe om bare met haar te neuken. Gewoon lekker.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Faceboek-Dating werkt maar oppassen dat je iemand tegenkomt die dezelfde vrienden als jezelf hebt. Is een goed alternatief tegenover andere (duurdere) dating-apps. Heb al veel gedate, app is misschien wel niet zo geschikt voor one-nighters of wandelingen want ik denk dat dit meer voor de relaties of vriendschappen is. Proberen en zien wat dat geeft, voor pay-sex gebruik deze dus niet.

delerious7

Toogplakker
9 dec 2015
100
45
Heb via Facebook dating app een leuke date gehad in Belgie met een kleine lieve vrouw, half Italiaans half Duits. Na paar keer chatten afgesproken een keer te dineren en ze vroeg of ik ook bij haar ging slapen. Uh oké maar dan niet alleen :x.

Dat vond ze goed. Haar 2 kids waren de week bij de vader en dus was ze weekend en week alleen. Eindstand, in een luidruchtige nieuwe restaurant beland, eten was gelukkig oké. Naar haar huis gereden en daar op de bank geknuffeld en zoenen, beetje tv gekeken waarop ik zei dat we maar beter naar bed kunnen gaan.

Zij naar boven gegaan en een mooie zwarte lingeriesetje aangetrokken, snel wat gedronken nog daarna lekker in haar warme bedje gekropen en haar heerlijke zachte poes lekker zonder liggen neuken 's-avonds en 's-ochtends.

Mijn eerste Fb dating app ervaring, was echt goeie :cool:

JohanD

Toogplakker
29 jun 2024
28
15
Als je jezelf al moet voordoen als vrouw op facebook, wellicht via ander ip-adres, om zo aan een bare date te geraken, ik denk er het mijne van.

Soit, ieder z'n bezigheid.
Er staat nergens dat hij zich als vrouw voordoet ! 🧐

Terug
Naar boven