Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
Had gisteren na enkele pogingen toch een afspraak met Femke in Nijmegen.
Is een erg leuke en geile dame. Was al wat later op de middag maar nog voor 6 uur want dan moeten ze daar stoppen. Femke had al de nodige glazen proseco achter de kiezen en wist eigenlijk niet meer helemaal wat ze deed.
Ze begon vol met tongen en toen vroeg ze me haar dikke borsten met olie in te smeren. Ze deed er gelijk een grote hoeveelheid olie op. Na tijdje smeren en masseren werd ze erg geil (zei ze) en onrustig en trok me op haar. Een soort body to body. Ze was ook zo nat en glibberig dat mijn pik blank er bij haar in schoof. Ze zei nog dat ze eigenlijk niet meer zonder deed. Maar aanstalten om te stoppen deed ze ook niet.
Het ging allemaal veel te snel en al gauw spoot ik haar vol. Zeker een dame om vaker te komen

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Afgelopen week Femke een bezoekje gebracht op de boerderij. De laatste keer dat ik haar bezocht was voor Corona dus het was wel weer even geleden. Deze tent gaat vanwege de nieuwe regeltjes nu om vijf uur dicht, geheel tegen de zin van nachtbraker Femke. Het was een gezellig weerzien waarbij de fles veelvuldig rondging maar nzc was niet meer aan de orde vertelde ze. Iedereen wil zonder zei ze; het werd me te gek. Dus heren, wsl zullen er nog lucky bastards zijn die haar op minder strenge momenten treffen maar het hoort in ieder geval niet meer tot de bijna standaard uitrusting.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ben er twee weken geleden nog geweest, was trouwens al de 11de keer dit jaar maar dat was vooral de eerste paar maanden en de laatste 2 maanden dat ik haar bezocht, zeg maar de hele zomer niet. Toen ik na de zomer terug kwam zelfde verhaal.... iedereen wil zonder, ik doe dat niet meer. Ik zei ik snap dat als er nieuwe klanten komen die daar om vragen dat je dat weigert maar wij kennen elkaar al vrijwel zolang je dit werk doet, dus ik mocht toch. Daarna nooit meer over met gesproken. De laatste keer wilde ik over haar kut spuiten en er een lekkere geile bende van maken. Toen ze merkte dat ik bijna kwam zei ze: spuit mijn kut maar lekker vol, waarop ik zei: je geilt op een kut vol sperma he! Waarop ze supergeil ja antwoordde :D

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
153
Heeft iemand nog iets van Femke vernomen dan wel een date gehad vanaf begin december? Het lijkt erop dat haar telefoon in het water is gevallen.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Haar telefoon is zeker niet in het water gevallen. Heb in december meerdere dates met haar gehad, de laatste op de 30ste.
Wat wel handig is om te weten is dat indien haar adv. op kinky offline is ze niet werkt en ook dus niet gaat opnemen, zoals vandaag dus.
Op de dagen dat de adv. wel online is kun je meestal in de genoemde dagen onderaan de adv. zien wanneer ze werkt en de niet beschikbare dagen is vaak de adv. dan ook offline. Hoe dat op sexjobs gaat weet ik niet maar ook daar is de adv. laatst gisteren bijgewerkt.

Doe er je voordeel mee ;)

A

Anonymous

Guest
Ik ben 2x bij Femke geweest waarvan de 2e keer bare was.
Ik heb haar eerst doggy in haar kut volgespoten, waarna ik even kon opfrissen en daarna anaal door ben gegaan.
Ik krijg nu alleen nog moeilijk contact met haar, zou graag weer teruggaan.

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Beste Ed,
Die soa-melding was volstrekt loos alarm. Ik neem aan dat je dit zelf ook gezien had. Dus waarom jaag je hier mensen de stuipen op het lijf?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Barelover1963 zei:
Beste Ed,
Die soa-melding was volstrekt loos alarm. Ik neem aan dat je dit zelf ook gezien had. Dus waarom jaag je hier mensen de stuipen op het lijf?

Misschien dat als je goed leest en kijkt naar de chronologie dat je ziet dat:

-Alle berichten van 17-1 niet duiden op loos alarm

-Ik bericht op 18-1

-Op 19-1 pas de mededeling komt dat de testen negatief waren.

Maar ik neem aan dat je dat zelf ook gezien had, dus snap je vraag niet zo goed? Ik jaag ook niemand 'de stuipen op het lijf, noem slechts een 'mogelijke reden' voor de 'net gestelde vraag ervoor.

Banana zei:
Femke is een dame die stug doorwerkt ook bij den SOA waarschuwing. Na mijn Syfilis waarschuwing was ze dezelfde dag weer online en beschikbaar. Dat zegt genoeg.... :shock:

Overigens blijft dan nog steeds bovenstaande 'misschien wel een dingetje' wat maakt dat de negatieve uitslag van de melder, geen garanties bieden of iets wat ook maar in de in die buurt komt daarvan bij deze dame.

Als je het nog niet begrijpt waarom ik niet de mensen 'de stuipen op het lijf jaag', dan leg ik het je nog eens graag uit.

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Beste Ed,
Dat zag ik ook uiteraard, maar dan had het ook op jouw weg gelegen om je vermoeden bij te stellen en niet zo ongeclausuleerd te laten staan.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Sja,

Ik snap je redenatie, maar als je goed leest dan zie je dat ik geen vermoedens heb geuit. Toch?
Slechts suggereer ik dat de door een ander met goede reden gemelde mogelijke 'Femke als bron of i.i.g. drager van de gemelde SOA', reden KAN zijn voor het niet bereikbaar zijn.

Beetje raar 'om die keutel terug te trekken', want die logica staat nog steeds.

De poster van de vermoedde SOA heeft dat 'gecorrigeerd' en daarmee is de lucht opgeklaard. Daar hoef ik geen schepje bovenop te doen door 'mijn conclusie op basis van', ook nog eens aan te gaan passen.

Daarbij is de melding van Banana m.b.t. Syfilis er één die er niet mee verdwijnt natuurlijk. Kortom, ik denk dat het goed is zo.
Je mag er vanzelfsprekend anders over denken, dan verschillen we van mening.

Verder maar weer, met de sappige belevenissen omtrent de rondborstige dame, die dus niet voor de 'vermeende SOA' van Joop gezorgd kan hebben omdat die negatief testte, maar wel schijnt door te werken nadat ze een Syfilis melding van Banana kreeg.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Dat was mij ook opgevallen en daarbij heb ik haar dit jaar al een aantal keren gebeld zonder gehoor. Omdat ze me goed kent kreeg ik altijd een sms terug, tenminste t/m eind vorig jaar, dit jaar niet. Wel heeft ze me vorig jaar gezegd dat ze dit jaar gaat verhuizen en dan mogelijk wat minder wil gaan werken (in dit vak) en er een opleiding bij doen om uiteindelijk dit vak hooguit nog als nevenfunctie te hebben, maar dat gaat nog jaren duren. Wellicht is ze daar nu haar tijd mee kwijt.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
153
Femke heeft een hoop telefoonnummers geblokkeerd. Ook die van mij, ofschoon ik al meer dan 10 jaar met enige regelmaat bij haar kwam en nooit negatieve ervaringen heb gehad met haar. Prepaidkaartje gekocht en voila ik had direct weer contact, waarbij ze eerst een beetje achterdochtig was.

Ik vind haar de laatste tijd sowieso nog wispelturiger dan voorheen. Voor mij een reden om haar voorlopig even links te laten liggen (plus dat ik die mega tieten inmiddels wel heb gezien en het plichtmatige ook echt wel begint te overheersen)

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Donderdagavond was ze weer online en haar gebeld. Kreeg een sms terug waarin ze aangaf wanneer ze weer in Apeldoorn is. Ze weet dat voor mij Nijmegen te ver weg is. Duidelijk dat ze precies wist wie is ben :) Dus teruggestuurd dat ik op één van die dagen mijn best ga doen en dat ik enorm zin in haar heb, dat begreep ze ;) Dus komende week ga ik haar waarschijnlijk weer goed volspuiten :D

nattekutneuker

Snuffelaar
7 jan 2020
21
5
Nog een keer proberen, ondanks alle waarschuwingen hier. Bare (voor mij) niet meer mogelijk. Ze herkende me wel en hebben leuk gebabbeld, Heel jammer, want wordt lastig om zo"n lekker ding terug te vinden.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
536
Eindelijk is het me gelukt😁 Kom net bij haar vandaan. Wat een schat, een lieverd. Wat een droom body. Mooie huid, echte volle borsten. Prachtig poesje en verrukkelijk kontje.

Had prosecco en bonbons meegebracht. Vond ze super lief. Kreek spontaan een kus vol op me mond. Kan een lang verhaal maken …. Maar doe ik niet. Pijpen was redelijk. Massage idem. Aftrekken redelijk. Neuken heerlijk maar steeds kort een standje, ze wil steeds wisselen. Haar beffen waanzinnig, heb ik ook meerdere keren gedaan. Ze kwam ook klaar…. Geil.

En nu…. Onze hobby… vergeet het maar. Onder geen geding wilde zij zonder. Ik heb zeker 5 minuten zitten teasen met me pik toen ze op haar knietjes zat.. steeds over haar lipjes, net tegen haar ingang.. maar ze liet het niet toe. Helaas.

Neuken met vindt ik niks dus uiteindelijk ik op me rug en zij me pijpende, aftrekkende laten spuiten in haar mond. Ik weet niet of iemand al heeft gedaan, mogen doen! Ik heb mogen filmen toen ik haar teasde, zij me pijpte. Alleen op gegeven moment werd ze te verlegen en moest ik stoppen. Had graag gefilmd totdat ik klaar zou komen.

Zou de foto's en film graag posten maar ze vroeg me aub niet te delen! Dus doen we ook maar niet.
Wat een beleving… ik ben 1 uur en 35 min binnen geweest. 1 uur betaald. Dus ze kijkt je niet weg de lieverd.

Wees een gentelman en je krijgt veel voor terug😁

Terug
Naar boven