Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

marco1971

Toogplakker
28 aug 2017
35
20
Ik denk dat ze zwanger wil worden want dinsdag heb ik ze nog vol mogen spuiten , altijd lekker die grote tieten zien bewegen als je flink aan het stoten bent. Mij mij nooit een probleem om ZC te neuken bij haar.

pj1pj9

Snuffelaar
22 mei 2020
3
0
Zou toch wat zijn als ze zwanger wordt van iemand bij dit forum haha, lijkt me fantastisch als die tieten nog groter worden en er melk uit komt

Dit weekend maar eens bellen en kijken of het lukt om een uurtje te regelen

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Check eerst volgende keer dan even haar advertentie. Vanaf volgende keer dat ze online komt heeft ze een ander telefoonnummer omdat ze haar telefoon is verloren. Gaat ze morgen aanschaffen dus ff geduld nog.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
@manoss. Heb jij niet nodig, ze kon toch van je lijstje gestreept worden!

En een beetje moeite doen om zelf even de advertentie er op na te zoeken mag ook ;)

Jefferyflp

Snuffelaar
15 jan 2022
7
2
Onlangs voor het eerst bij Femke geweest. Ondanks de reacties dat ze niet meer bare doet heb ik het toch geprobeerd. Zoals verwacht zei ze nee, maar tijdens de daad, terwijl ze naakt over me heen aan het glijden was ging hij er toch zonder in en het was geen probleem. Lekker geneukt man en ik zei nog dat ik bijna klaar kom, maar ze bleef me door neuken tot ik in haar klaar kwam. Ik denk dat ze tegenwoordig gewoon wat kritischer is en de wat lugubere klanten alleen met condoom doet.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
152
Ik denk dat je geluk hebt gehad en het erg van de mood en het tijdstip van de dag afhangt tegenwoordig.

Je hoeft mij en anderen niet weg te zetten als lugubere klanten, terwijl (bijvoorbeeld) ik al meer dan 10 jaar bij haar kom en haar wellicht vaker zonder condoom heb geneukt dan dat jij oud bent.

A

Anonymous

Guest
Jefferyflp zei:
Onlangs voor het eerst bij Femke geweest. Ondanks de reacties dat ze niet meer bare doet heb ik het toch geprobeerd. Zoals verwacht zei ze nee, maar tijdens de daad, terwijl ze naakt over me heen aan het glijden was ging hij er toch zonder in en het was geen probleem. Lekker geneukt man en ik zei nog dat ik bijna klaar kom, maar ze bleef me door neuken tot ik in haar klaar kwam. Ik denk dat ze tegenwoordig gewoon wat kritischer is en de wat lugubere klanten alleen met condoom doet.

Ze heeft daar wel gelijk in want niet iedereen neemt het helaas zo nauw met de hygiëne. Ik denk ook niet dat je iedereen als luguber bestempelt en wat voor jou luguber is hoeft voor een ander niet zo te zijn. Sloppy seconds vind ik bijv. zwaar luguber omdat ik al het risico neem om een dame bare te nemen en dan moet ik ook nog rekening gaan houden met het zaad van een andere vent??? :shock: In nog geen 1000 jaar!!! :cry:

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
toch weer een keer afgesproken. Maar voor lief genomen dat het met condoom moest maar lucky I
Ze was zo geil geworden van het vingeren en beffen dat ze me blank in haar liet komen. Na afloop vertelde ze nog wel dat ze het niet meer zonder deed. En dat dit echt een uizondering was

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
Dan was ik vorige week ook een uitzondering. Heheh.
Oftewel als je haar maar geil genoeg krijgt dan is er nog steeds veel mogelijk. Ik had haar echt drijfnat van het vingeren. Ik ging op mijn rug liggen, ze kroop direct bovenop me en ik gleed zo naarbinnen. Uiteindelijk anaal in doggy haar heerlijke kontje volgespoten...

20 aug 2022
1.328
767
Zo'n 12 jaar terug heb ik ook eens een bezoekje gebracht aan Femke in Apeldoorn.
Wanneer ik de verhalen hier lees, krijg ik ook weer eens zin om haar te bezoeken.
Welk telefoonnummer maak ik meeste kans, kinky.nl of sexjobs.nl?
Dank voor reacties.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Houdt er goed rekening mee dat ze erg stellig is in nee zeggen, reken je niet rijk.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Ok vooruit impotentebeer, ik zal je helpen, ik kreeg altijd reactie op haar kinky.nl nr.
Denk je dat het je gaat lukken om haar te berichten?

Je mag altijd om extra hulp vragen aan mijn ene hersencel, echter vraag ik mij dan wel af hoe het met jouw hersencapaciteit zit als je hierbij hulp nodig hebt van mij.

En wees erop verdacht dat je wellicht zonder bare ervaring naar huis zal gaan, mocht het je lukken.. want zoals je hebt kunnen lezen(?) is bare niet meer vanzelfsprekend.

Desalniettemin een fijn weekend gewenst..

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ja kinky nummer werkt het beste!
Ik heb wel eens gebeld daarna een sms gestuurd ,dat ze niet opnam werd snel op gereageerd en savonds lag ik haar dan al vaak bare te neuken in al haar gaatjes.

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
Sms werkt bij altijd het beste. Maar waarschijnlijk herkent ze me want ik heb haar al heel vaak in al haar gaatjes volgespoten.

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
patje&peer zei:
toch weer een keer afgesproken. Maar voor lief genomen dat het met condoom moest maar lucky I
Ze was zo geil geworden van het vingeren en beffen dat ze me blank in haar liet komen. Na afloop vertelde ze nog wel dat ze het niet meer zonder deed. En dat dit echt een uizondering was

Haha geweldig verhaal! Hoe laat ben je bij haar geweest?

Terug
Naar boven