Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Beste Medewandelaars.

Ik ben ongeveer 3 maanden geleden bij Nikkie ( toen nog Femke) geweest.
Na wat sms'jes heen en weer kon ik terecht bij haar.

Ze is vriendelijk, bied je iets te drinken aan en heeft een soort vrolijke chaos over zich heen.

Ik kon mezelf prima opfrissen. Ze stelt je ook een aantal interesse vragen.

Pijpen doet ze haar best. Ook lekker met haar grote borsten over je heen wrijven als soort massage is haar niet vreemd.
Neuken was zo en zo voor mij, omdat er tussendoor ook vragen gesteld worden of het fijn is, wat dan een beetje afleidend werkte voor mij.

Ik vind haar grappig, ziet er goed uit, maar van mens tot mens had ik even niet de klik die je wilt hebben met een DVP voor een top date.

Ze probeert haar best te doen en je het zeker naar de zin te maken. Nogmaals de chaos had wel iets grappigs en het is er schoon waar ze ontving.

Lief meisje, niks op aan te merken, alleen voor mij niet de juiste klik. :arrow:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Deze meid staat ook op mijn verlanglijst. Ik woon in de buurt van Arnhem dus wacht af tot ze daar terugkeert heb ik vernomen. Is dat binnenkort of gaan daar nog enkele maanden overheen? Echt goedkoop is ze niet met 100€ voor een half uur. Zonder condoom doet ze dus ook lees ik maar kost dat extra of moet je daar niet om vragen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ja als je er expliciet om vraagt maar ik lees ook als je het handig aanpakt het ook zonder extra geld kan door er bijvoorbeeld in doggy blank in te gaan met de smoes dat je het de vorige keer ook zo deed.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Je merkt vanzelf wel of dat lukt of niet.
Als ze er iets over zegt op het moment dat je blank erin gaat, dan kan je altijd nog
extra lappen als je dat wilt en dus ook zorgen dat je het bij je hebt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Eindelijk is het me gelukt om een afspraak met haar te maken. Bellen lukte nog steeds niet maar op mijn smsje reageerde ze wel. Ik moest een poosje wachten op meer info maar ze was even druk met wat anders verontschuldigde zij zich. Enfin morgenmiddag ga ik haar zien en ik kreeg alvast het adres en ter plekke moet ik bellen voor het huisnummer. Alleen dat laatste hoop ik dat het goed gaat want bellen heeft nooit tot een gesprek geleid.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Respectloos en smerig advies om te adviseren om haar voor te liegen met dat je vaker bent geweest. Neuken zonder condoom overleg je met een dame en daarbij lieg je een dame zeker niet voor. Althans een echte kerel doet dat niet...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik ben eindelijk bij Femke op bezoek geweest maar eenmaal op de plek aangekomen werd ik toch wat nerveus. In de straat aangekomen reageerde ze niet op mijn telefoontje voor het huisnummer. Ik kreeg een sms dat het 5 minuten later zou worden maar het werd ruim een kwartier. Ik had het bijna opgegeven toen ze opeens ook weer per sms het huisnummer doorgaf. Het was nog even zoeken en uiteindelijk had ik haar adres gevonden. Bij het opendoen verstopte zij zich achter de deur om niet in het zicht te staan. Ik werd vrolijk van haar lichaam en tieten. Eindelijk een dame die er nagenoeg hetzelfde uitziet als op de foto's

Laat ik zeggen dat ze wat chaotisch overkomt in haar doen en laten maar voor de rest een lief meisje. Eigenlijk hoort mijn recensie niet thuis in dit forum omdat ik haar safe heb geneukt. Het zat wel in mijn hoofd om haar misschien zonder te neuken maar ik was zo geil geworden dat ik wist dat klaarkomen al dan niet met condoom geen probleem voor mij zou geven. Op het eind van haar pijpbeurt deed ze wel een condoom om mijn pik en daardoor was mijn eventuele voornemen om haar in doggy er zo in te steken moeilijk uitvoerbaar maar zoalsgezegd het was geen must voor mij om haar bare te nemen en het nadeel daarvan is dat je daardoor veels te snel klaarkomt. Misschien bij een 2e bezoek dat het er dan van komt. We hebben genoeg standjes gedaan namelijk cow girl, doggy, plat doggy, missio en lepeltje lepeltje. Geen tijdsdruk ondervonden en ze praat gelukkig gewoon NL en heeft nog wat gespreksstof waardoor er geen stilte valt en het sexgebeuren niet te serieus wordt.

Ze gaf aan binnen één maand weer naar Arnhem terug te zullen keren en dat is voor mij dan weer goed nieuws aangezien ik dicht bij Arnhem woon. Ze voelt zich waar ze nu woont niet prettig en ze had het over de vinex woningen waar ze niet aan kan wennen.

Resumerend kan ik zeggen dat ik tevreden ben over mijn bezoek en alleen haar prijs van 100€ voor een half uur weerhoudt mij ervan haar regelmatig te bezoeken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik ben benieuwd naar je recensie joop en hoe het zit met onze gewenste service en of ze dit gewoon toestaat.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ben weer bij Femke geweest maar nu in Arnhem. Ze is voornemens om hier langere tijd te blijven dus moderator haar topic kan naar Gelderland.

Het bezoek viel me dit keer tegen. Na wat pijpen ging het condoom er weer om waardoor NZC lastig; zo niet onmogelijk zou worden want pussysliden is er dan niet meer bij want ik ga niet opeens het condoom van mijn lul aftrekken en blank inloggen. Bij het neuken vroeg ik nog of het zonder kon maar ik overviel haar daarmee en ze doet het alleen met klanten die ze langer kent. Het gaat allemaal op de automatische piloot bij haar en ze is gehaast. Lekker knuffelen en (tong)zoenen is er niet bij. Ze doet het trouwens wel dat zoenen maar ik moest er wel om vragen want uit haarzelf doet ze het niet.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ben bij Femke geweest!
Was weet geweldig lekker pzc toen beffen en bare er in gedrukt en lekker geneuk in meerdere standjes..
Opponent diep volgespoten ,,en afgerond met een heerlijke massage! Mij zie ze nog een keer!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
@bare raider

Ben je een regelmatige bezoeker van Femke en wat was je kwijt voor je bezoek m.a.w. moest je voor bare toeslag betalen of douwde je hem zomaar blank erin zonder te vragen?

Bij mij pijpte ze wel zonder condoom maar op een gegeven moment deed ze het condoom erom en pijpt nog even verder. Om het condoom dan vervolgens af te trekken en en dan blank in te loggen vind ik dan niet gepast. Toen ik vroeg naar neuken zonder condoom overviel ik haar en zei ze dat alleen te doen bij klanten die ze langer kent. Hoe moet ik dit nu het beste aanpakken?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Dit is de 2e x bij haar. Eerst laten pzc toen rijkte ze al naar een condoom,, ik zei al ik ga je eerst beffen in doggy..
Dus hup zei op haar knieën aan de rand van het bed en ik beffen met een hoop spug..
En af en toe langs haar kutje halen mijn pik of zwaffelen en weer beffen.
En toen er tegen aan gedrukt en hem er in laten glijden tot aan de wortel.
Ik zei in der oor dat ,,dit is de reden dat ik al die jaren bij je kom. Ze zei nog ,,oja oke,,
En heb haat toen weer bare geneukt en volgespoten!

Jij ga er nog een keer heen ,, en zeg gewoon volgende keer ,,zou ik je bare willen neuken Femke dat lijkt mij zo geil!
Volgens mij is het dan wel mogelijk hoor..
En anders wat ik al zei hierzo?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Oja; en heb je het bij één standje (doggy) gehouden of deed je ook nog andere standjes bare als missio en cow girl?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ik hoefde niks extra te betalen voor bare.
Ja na doggy nog meerdere standjes gedaan ,,wat zei geil vindt werkt ook goed!
Ik zou gewoon heen gaan en na de daad ,als ie dan weer nmc is gewoon zeggen tijdens het uit hijgen ,,volgende keer zou ik je wel willen neuken zonder condoom dat zou ik mega geil vinden om met jouw te doen.. Lukt opponent wel hoor ,, bare vindt ze heel geil om te doen.. ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Bedankt; heb haar gelijk een smsje gestuurd. Als ze daarop niet reageert bel ik haar wel. Zag trouwens dat ze haar oude telefoonnummer weer heeft.

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
En ze zit nu weer in Arnhem laatst zat ze in noord-Holland

Dat klopt. Ze vertelde me dat ze naast een appartement in Arnhem ook een appartement in Amsterdam (Buitenveldert) heeft gehuurd. Ze wil periodiek op beide locaties gaan werken.

Terug
Naar boven