FKK Verena, Dortmund

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Wij waren hier geweest op zaterdag om 15:00. Het schijnt dat hier voortaan neuken met condoom is. Ik heb met Kristina gekamerd en mijn maat met een blonde krullend vrouw. Hij moest ook eraan geloven dat condoom is voortaan verplicht in deze tent. De 2 dames wezen op het bordje met de condomwplicht tekst. De vraag is nu: is dat echt zo of worden we gewoon belazerd omdat we nieuw zijn?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Als hier uitsluitend met condoom wordt geneukt kunnen ze deze tent eerdaags wel sluiten dus jullie zijn gewoon belazerd. Nooit laten blijken dat je nieuw bent want anders wordt je anders behandeld met een mindere service als gevolg blijkt maar weer eens.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ben niet helemaal juist. Heb hier tweemaal met condoom moeten neuken maar beter is dan ook om vooraf dus op de bank de gewenste service te bespreken als je een dame nog niet kent.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
@Robbie,

Dankje maat. Zoiets vermoedde ik al. Beter om de voorwaarden te bespreken op de bank om verrassingen te voorkomen.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Katy, in Penelope genaamd Yasmin heb ik gisteren gespot in Penelope. Ter info voor de gene die er interesse in hebben.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Dan zit ze al een aantal weken in Penelope. Ik heb met haar in Duisburg en Dortmund gekamerd zonder condoom en ik zou haar dan ook in Penelope zonder condoom mogen neuken heb ik gelezen maar de rest van de dames zal ik wel niet kennen en dus met condoom moeten neuken. Geen reden dus om af te reizen naar Penelope of ik zou haar voor een uur of zo moeten boeken. Jammer want Katy is een erg mooie meid en was blij dat ik haar weer terugvond in Dortmund maar dat was dus maar van hele korte duur. Begrijp eigenlijk niet waarom ze zo snel vertrokken is uit Dortmund. Misschien dat iemand daar meer over kan zeggen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Laatste keer dat ik er was heb ik met haar gekamerd en das niet zo lang geleden maar om zeker te zijn van haar aanwezigheid als je er heen gaat zou ik eerst even bellen.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Robbie zei:
Laatste keer dat ik er was heb ik met haar gekamerd en das niet zo lang geleden maar om zeker te zijn van haar aanwezigheid als je er heen gaat zou ik eerst even bellen.

Op wat voor dag was dat? Ben dit weekend in de buurt namelijk

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Geen Andrea afgelopen zondag. Wel Alexandra, mooie lange meid met jong koppie. Hield bij mij vol dat niets zc ging. Lag verder ook maar als een zoutzak op bed.
Daarna nog een super kleine Anna, van te voren op de bank gevraagd. Die zei ook enkel met te werken. Toen een Duitser gevraagd die haar net had gehad. "Selbstverständlich ohne" en was verbaasd dat Alexandra met wilde.

Daarna een blonde Patrizia, die was al beter. Zc was geen punt. Zoenen ook maar niet vol overtuiging. Daarna een andere blonde, Carmen(?) Ook weer zonder. Ze reed echt als een wilde en best lang ook.
Toen ik bijna kwam heeft ze het met hand- en vooral mondwerk afgemaakt. Daar kom ik zeer zelden van klaar, maar wat ze deed was echt geweldig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Alexandra heb ik ook voor het eerst geneukt maar al wel op de bank gevraagd naar haar service en zonder condoom geen probleem. Niets ging zonder condoom lees ik van sjomp maar zei ze dat al op de bank of pas op de kamer?

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Op de kamer pas, misschien de fout gemaakt door te zeggen dat ik er voor het eerst was.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Je moet nooit laten blijken dat je in een saunaclub voor het eerst bent anders krijg je vaak mindere service en heb je nooit met een bepaalde dame gekamerd dan al op de bank jouw wensen kenbaar maken. Als ze dan toezegt complete service te geven dan kan ze dat kan/zal ze dat op de kamer niet meer terugdraaien.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Daar was ik ook achter gekomen. Anna die naast haar op de bank zat zal ze vast hebben ingelicht dat ik nieuw was. De twee blonde dames zaten helemaal aan de andere kant en die heb ik gezegd dat ik wel eens in VV was geweest.

nzc56

Snuffelaar
4 nov 2018
6
0
Gisteren was Andrea er wel.
Druk bezet.
Dus best vooraf eens bellen of ze er is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Hoezo gisteren een vrije dag? Vandaag dinsdag 1 november is in Duitsland een feestdag dus vrije dag.

Terug
Naar boven