Nummer 35 heeft 2 ingangen en dame zit dus op de meest linkse nummer en haar raam gelijk rechts van de deur dus kan niet missen.
Vandaag voor het eerst in de rosse raambuurt van Oberhausen. Op een Duits forum (ao-bordell) las ik een topic van een Bulgaarse Milf rond de 40 jaar en nagenoeg alle recensies positief over deze dame en ook haar uiterlijk en werkhouding klopte. Ik was na mijn saunaclubbezoek nog niet bevredigd en was nieuwsgierig naar deze dame. Ik wist waar ik wezen moest maar toen ik ter plekke was zag ik een handdoek over haar stoel dus bezet.
Ik ging nog een loophuis binnen om de tijd te doden en me op te warmen en daarna weer op straat en hield haar raam goed in de gaten. Opeens een man verliet pand 35 (a) en zag een dame gelijk rechts van de deur tevoorschijn komen. Liep er naartoe en vroeg haar naam en uiteraard Roxy en ze vroeg 30€ voor 20 min. Haar collega zat naast haar dus vroeg of ze extra's had en ze knikte. We liepen naar boven en ik bekeek haar goed. Ze deed me qua gezicht denken aan Bahar in vv en ook haar stem kwam bij haar in de buurt. Haar lichaamspostuur is normaal maar haar kont is in verhouding tot haar lichaam beslist groot. Ze spreekt Duits maar in beperkte mate.
Haar 50€ gegeven waarna ze me lekker rustig begon te pijpen. Mijn pik werd goed stijf en heb haar nog even gelikt. Daarna in missio haar een poos geneukt waarbij ze wat kreuntjes slaakte. Kon gewoon op haar liggen en dat is een prettig gevoel. Ze lijkt er ook zelf van te genieten. Nog doggy en plat doggy gedaan en haar uiteindelijk volgespoten waarna ze zich ging spoelen. ZK kwam (nog) niet ter sprake en of ze vingeren toestaat? Anaal schijnt ze ook te doen maar de één zegt dat het gewoon voor 50€ kan/mag en een ander zegt of anaal of alleen vaginaal en voor allebei tesamen 100€. Misschien een kwestie van onderhandelen? Wellicht speelt formaat van je pik een rol in het wel of niet toestaan van anaal maar ik heb er verder niet naar gevraagd.
Ze vertelde elke dag te werken vanaf 9 of 10 uur in de ochtend tot ook zo laat in de avond dus ze draait best veel uren. Had gelezen dat ze 16 januari op vakantie zou gaan voor 4 weken. Ik denk er serieus over om Roxy morgen en anders overmorgen nogmaals te bezoeken want ze ziet er goed uit en heeft een positieve werkhouding en Oberhausen ligt op de route voor mijn terugreis richting Arnhem dus geen extra reiskosten of veel reistijd.