Flasshostrasse 35 (a) k41, Oberhausen, Roxy (Bul)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
1736625046767.jpeg

Nummer 35 heeft 2 ingangen en dame zit dus op de meest linkse nummer en haar raam gelijk rechts van de deur dus kan niet missen.

Vandaag voor het eerst in de rosse raambuurt van Oberhausen. Op een Duits forum (ao-bordell) las ik een topic van een Bulgaarse Milf rond de 40 jaar en nagenoeg alle recensies positief over deze dame en ook haar uiterlijk en werkhouding klopte. Ik was na mijn saunaclubbezoek nog niet bevredigd en was nieuwsgierig naar deze dame. Ik wist waar ik wezen moest maar toen ik ter plekke was zag ik een handdoek over haar stoel dus bezet.
Ik ging nog een loophuis binnen om de tijd te doden en me op te warmen en daarna weer op straat en hield haar raam goed in de gaten. Opeens een man verliet pand 35 (a) en zag een dame gelijk rechts van de deur tevoorschijn komen. Liep er naartoe en vroeg haar naam en uiteraard Roxy en ze vroeg 30€ voor 20 min. Haar collega zat naast haar dus vroeg of ze extra's had en ze knikte. We liepen naar boven en ik bekeek haar goed. Ze deed me qua gezicht denken aan Bahar in vv en ook haar stem kwam bij haar in de buurt. Haar lichaamspostuur is normaal maar haar kont is in verhouding tot haar lichaam beslist groot. Ze spreekt Duits maar in beperkte mate.

Haar 50€ gegeven waarna ze me lekker rustig begon te pijpen. Mijn pik werd goed stijf en heb haar nog even gelikt. Daarna in missio haar een poos geneukt waarbij ze wat kreuntjes slaakte. Kon gewoon op haar liggen en dat is een prettig gevoel. Ze lijkt er ook zelf van te genieten. Nog doggy en plat doggy gedaan en haar uiteindelijk volgespoten waarna ze zich ging spoelen. ZK kwam (nog) niet ter sprake en of ze vingeren toestaat? Anaal schijnt ze ook te doen maar de één zegt dat het gewoon voor 50€ kan/mag en een ander zegt of anaal of alleen vaginaal en voor allebei tesamen 100€. Misschien een kwestie van onderhandelen? Wellicht speelt formaat van je pik een rol in het wel of niet toestaan van anaal maar ik heb er verder niet naar gevraagd.

Ze vertelde elke dag te werken vanaf 9 of 10 uur in de ochtend tot ook zo laat in de avond dus ze draait best veel uren. Had gelezen dat ze 16 januari op vakantie zou gaan voor 4 weken. Ik denk er serieus over om Roxy morgen en anders overmorgen nogmaals te bezoeken want ze ziet er goed uit en heeft een positieve werkhouding en Oberhausen ligt op de route voor mijn terugreis richting Arnhem dus geen extra reiskosten of veel reistijd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik heb er niet naar gevraagd maar overgenomen uit een Duits forum en boeit me ook niet waar ze precies vandaan komt als de service maar goed is.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Deze Roemeense dame is afgelopen maandag weer aanwezig.
Morgen ga ik haar van een lading voorzien

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Vanmorgen deze sympathieke Roemeense MILF van 46 bezocht.

Roxy is na een dikke maand vakantie in Roemenië deze week weer begonnen.
Ze zag er goed uit, wel enkele pondjes aangekomen, maar voor mij zeker aantrekkelijk.

Naar boven gelopen en gevraagd voor halfuurtje inclusief volspuiten, 70€ afgetikt.
Ontdaan van mijn kleding en mijn pik even onder de kraan opgepoetst en Roxy haar poes middels bidet.

Staand heerlijk diep tongzoenen, waarbij haar handje al snel naar mijn pik gleed, deze was inmiddels keihard.
Na een poosje zakte ze door haar knieën en een heerlijke pijpsessie volgde.
Daarna ging Roxy in missionaris op bed liggen, heb eerst haar borsten gemasseerd en aan haar tepels gezogen, Roxy genoot hiervan en begon zachtjes te kreunen en trok mijn hoofd naar boven en we waren weer heftig aan het tong worstelen.
Mijn pik zocht haar warme grot op en penetreerde heerlijk diep in haar en begon het tempo snel op te voeren, het duurde niet lang en al tongzoenend schoot ik mijn een weeklading in haar kut.
Roxy was verbaasd over de hoeveelheid sperma, maar moest er wel om glimlachen en vertelde lichtelijk buiten adem dat ze had genoten

Na het opfrissen nog even AST en na 40 minuten en 3 zoenen, afscheid genomen.
Bij Roxy totaal geen tijdsdruk, gewoon een relaxte dame.

Roxy ziet mij binnenkort zeker weer eens terug

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanavond toch nog even de flasshofstrasse in Oberhausen bezocht. Kwam voor Roxy en ze zat al achter het raam dus kon zo naar binnen. Het was iets na 20.30 uur. Denk dat ik haar beter niet meer zo laat moet bezoeken. Waarom zeg ik dat? Veelvuldig gebruik van glijmiddel voor haar droge kut en dat laatste kwam van haarzelf. Als je haar in de ochtend bezoekt zal ze denk ik hier minder scheutig mee zijn wat het orgasme bevordert/versnelt.

Een strakke kut heeft ze al niet dus helaas lukte het me niet haar vol te spuiten. Tijdsdruk speelde opeens ook een rol en dat had ik zo laat op de avond eigenlijk niet van haar verwacht. Wellicht had ze na een lange dag werken niet meer zoveel energie en zin.

Een wijze les bij een volgend bezoek haar niet meer zo laat op de dag te bezoeken zodat ze fitter en met meer zin de seks kan bedrijven.

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Afgelopen zondag bij Roxy geweest.

Aangekomen in de straat stond er een man voor haar raam en die ging met haar en de buurvrouw van Roxy naar boven. Ze doet dus ook trio's.
Ik moest daarom ff geduld hebben en heb wat rondjes gelopen. Na enige zat zat ze weer op haar plek en gelijk naar haar toe. Ze gaf aan dat het €30,- koste en op mijn vraag of ze extra's had kreeg ik €50,- als antwoordt.

Ik ben vervolgens met haar naar boven gelopen en daar ontdeed ze haar van haar kleding. Het is nog een slanke dame en puur natuur. Ze waste haarzelf grondig boven het bidet. Op het bed gaan liggen waar ze me gelijk ging pijpen. Dit was prima en bovendien mocht ik overal aankomen terwijl ze mij pijpte. Zelf aangegeven om te neuken en haar in missio na een tussenpauze volgespoten. Ze gaf aan dat het wel topsport leek.

Vriendelijke dame die niet moeilijk doet en die ik dus vast wel weer eens ga bezoeken.

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
Zaterdagmiddag deze dame bezocht rond 16.00 dus voor Robbie.
Het is inderdaad 50 euro voor 20 min en 70 voor een half uur.
Had voor een half uur gekozen maar achteraf was 50 beter geweest.
Het is inderdaad een vriendelijke dame en de kamer is verder ook goed schoon.
Dame gaat zich wassen boven bidet en je kunt jezelf wassen bij de wasbak.
Op bed daarna begint ze met pijpen wat ze best lekker deed dus lekker zacht en ballen meegenomen.
Daarna heb ik ze nog gebeft en na een poosje gaf ze aan klaar te komen of zijn gekomen maar dat betwijfelde ik!
Maakt ook niet uit verder,..goed bij dr ingeplugd en ze deed de benen goed wijd dus na het nodige stootwerk kut goed volgespoten.
Glijmiddel smiddags niet gebruikt.
Heel erg slank is ze niet meer mollig maar verder ok.
Aardige dame verder maar voor mij geen herhaling meer,..op naar wat anders.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Zojuist Roxy geappt want had haar dit weekend willen bezoeken maar morgen vertrekt ze naar Roemenie om op 15 mei weer terug te zijn.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Vanmorgen Roxy bezocht.

Ze zag er goed en uitgerust uit , na haar kortstondige vakantie, bruin gekleurd, wat voller geworden, maar alles nog steeds in juiste verhouding.

Heerlijk staand tongzoenen en elkaar aftasten, haar heerlijke tepels gelikt, korte pijp sessie, vervolgens anaal doggy, ging er soepel in, na een poosje anaal gevraagd om het in missionaris af te maken, al tongzoenend mijn week lading er in gepompt.

Nog korte ast, waarbij ze aangaf as woensdag de 47 jaar aan te tikken en dat ze voor deze job verpleegkundige is geweest in Roemenië.

Na ruim halfuurtje 70€ overhandigd en na een dikke zoen de kamer verlaten.

bare

Toogplakker
19 apr 2023
179
100
Ik ben een aantal keren geweest maar haar nooit aangetroffen helaas, ik zie dat Robbie een nummer heeft komt dat uit een advertentie?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Nee; Roxy adverteert niet en haar nummer zul je dus zelf aan haar moeten vragen.

Vanochtend was ik weer eens bij Roxy op bezoek. Het was denk ik iets na 10.30 uur. Geen hond in de straat te bekennen. Bij nummer 35 zag ik haar zitten en kon gelijk naar binnen. Seks was weer prima. Pijpen deed ze zittend op bed terwijl ik stond. Vervolgens nog even gelikt en zag ze mijn pik op volle sterkte en gross was haar antwoord. Heerlijk geneukt in missio en in plat doggy mijn zaad diep in haar gespoten. Rond 25 augustus gaf ze aan weer op vakantie te gaan.

bare

Toogplakker
19 apr 2023
179
100
Oh misschien vandaar,ik ben er eigenlijk alleen laat in de avond, zal ze wel niet meer werken

Terug
Naar boven