Fleur (vh Fleur, Tiffany, Roos, Jade) - Den Haag

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste wandelbroeders,

- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.
- Indien je niet akkoord kunt gaan met iemands mening, ga dan in op de inhoud van zijn bericht.
- Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.

Graag weer verder met recensies.
Al het overige zal zonder opgaaf van reden verwijderd worden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Voormalig lid 29017

Toogplakker
3 mei 2022
97
42
Voor mij is het serieus een raadsel dat men hier zegt dat de dame fake is en haar afspraken niet na komt.
Ik kan altijd heel makkelijk met haar afspreken, ben altijd op tijd en ze is nooit narrig of terughoudend. Zeer gewillig zelfs en mag heel veel bij haar.

Snap er niks van....
En dit is geen reclame maar vooral verbazing.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Kippetje30 zei:
Toevallig ben ik net toevallig nog bij haar geweest......

En toevallig vandaag 6 juni lid geworden om dit toevallig vandaag even te posten.

Nah ja ...... kan gebeuren, toeval natuurlijk :lol:

A

Anonymous

Guest
Ook ik wantrouw profielen die net aanbeland zijn en meteen een lovende recensie schrijven en de dame helemaal ophemelen maar in deze moet ik de loftrompetten gelijk geven. Ik heb ongeveer 4 keer met Tiffany afgesproken en ik moet van heel ver komen maar ze heeft me nooit laten zitten. Ik begrijp ook wel dat er een klik tussen ons is en daarnaast ben ik altijd op tijd. Weet niet of dat de redenen zijn maar het zou kunnen.....

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Op tijd waren degenen die ze in de kou liet staan ook, en dat geld ook voor mij, was er (ruim) op tijd.
Een vast groepje hier op het forum klaagt over het onbetrouwbare gedrag van haar, daar zal wel een kern van waarheid inzitten, in ieder geval richting nieuwe klanten dan.

PS: De klik die dit soort dames hebben met je hebben, is vooral met je portomonee ;)

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Ik ben een keer bij haar geweest en eenmaal binnen was ze geweldig. Maar inderdaad was ze eerst vergeten dat we hadden afgesproken. Ze is wat mij betreft een chaotische maar heerlijke geile meid die heerlijk zoent en het geil vindt om volgespoten te worden.
Volgens mij moet je gewoon appen als je in de buurt bent en meteen gaan als ze kan....

VleeschHouwer

Toogplakker
27 jul 2016
37
42
Het lijkt erop dat er een paar hoerenlopers voor nix hebben gewacht terwijl ze een afspraak hadden en met een volle zak naar huis moesten.
Dat is best wel vervelend maar ook het risico als je deze hobby beoefend.

Ook ik heb wel eens voor niets ergens zitten wachten met om de 10 minuten een '5 minutes, bb' of 'Haal ff een paysafe-kaart voordat ik het nummer stuur' of opeens een blokkade of een grijs vinkje ipv blauw.
Tegenwoordig zorg ik voor een back-up voor dit soort situaties.

Ik ben nog nooit bij deze dame geweest maar heb al veel positieve verhalen over haar gelezen van betrouwbare posters en een paar negatieve van posters die mis hebben gegrepen.

Kunnen we weer verder gaan met recensies ipv gejank?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ik volg dit nu een tijdje en laat heel duidelijk zijn dat Fleur geen faker is, bij Fleur moet je gewoon op tijd komen en zodra ze ook maar denkt het klikt niet geeft ze geen djoegebklaar en niet blijven zeiken

Op verschillende adressen in Den Haag en Zoetermeer haar bezocht zo door de jaren heen, ze is boogschutter net zoals ik en boogschutters klikken het beste met boogschutters misschien dat dat het geheim is maar

1: een prachtige dame in deze business geen 10 knappere

2: een van de strakste kutjes in de business by far.

3: gewoon hele goede lekkere sex, altijd mooi egaal bruin, goede huid, pracht gezicht, lieve meid is het gewoon.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
VleeschHouwer zei:
Ik ben nog nooit bij deze dame geweest maar heb al veel positieve verhalen over haar gelezen van betrouwbare posters en een paar negatieve van posters die mis hebben gegrepen.
Goed lezen! Negatieve verhalen zijn ook van betrouwbare posters, en die waren op tijd.
De één noemt dat fake, de ander onbetrouwbaar, ieder zijn vrije mening ;)

Kippetje30

Snuffelaar
6 jun 2022
7
12
Heroes zei:
Dan ben jij de enige, :D :D . Valt op dat jij maar 1 recensie hebt en toevallig deze.

Tiffany of Fleur hoe ze heet is 1 en al FAKE. Meer kan ik er helaas niet van maken.

Hero zo'n hoerenloper die overal kritiek op heeft
Wel grappig dat al jou recensies over verschillende dames slecht zijn..

Je had keurmeester moeten worden..

Sjaakvaak69

Toogplakker
24 aug 2019
85
15
Vandaag einde van de middag deze dame een appje gestuurd en keurig antwoord gekregen. Afspraak gemaakt voor een uurtje vanavond. Was wat behelpen met de wegafsluiting, maar na het volgen van de borden op de juiste plek aangekomen.
En tot mijn verrassing, verbazing etc, reageerde Tiffany ook nu nog en kon ik, na het juiste nr te hebben gevonden gewoon naar binnen.
Zag er leuk uit, voor een faker :D en heb een heerlijk uurtje gehad.

Lijkt mij dat al die verhalen fake zijn, de dame zeker niet.

Fantje

Toogplakker
4 jul 2021
97
67
Adv staat alleen online wanneer ze ontvangt. Normaliter slechts 1 dag per week, bijna altijd alleen op dinsdag en soms (ook) op woensdag.

Dus even sexjobs in de gaten houden op maandag/dinsdag 👍

Duikertje01

Snuffelaar
7 mrt 2022
2
0
Vandaag bij deze dame geweest. Niets fake aan en gewoon een lekkere date gehad met deze dame.
Lekker 2 x vol mogen spuiten in haar kutje.

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Ben vorige week bij Fleur geweest.
Zeker niet fake.
Op whatsapp niet altijd antwoord maar op het moment van de afspraak netjes het nummer gekregen.

Een lekkere dame deed open en ik heb een uurtje mogen genieten van haar.
Ik ga zeker nog een keer.

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Al 10 pagina over deze dame ! Dame geeft zelf veelvuldig aan: "Intiem met condoom" Niemand van ons heeft haar zonder condoom geneukt. Deze dame hoort niet op dit forum thuis. Dit forum gaan over neuken zonder condoom.

Terug
Naar boven