Fleur (vh Fleur, Tiffany, Roos, Jade) - Den Haag

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
In de oorspronkelijke advertentie (printscreen) stond niet dat ze bare seks aanbiedt, maar inmiddels is de advertentie aangepast.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Prima sex inderdaad met een mooie dame.

Waar ik wel op afkets is haar strakke regime. Afspraken worden bovengemiddeld strak gepland en ik heb persoonlijk een hekel aan 'maximaal 1x klaarkomen per half uur' (of 2x in een uur). Ik wil gewoon ongeremd kunnen seksen, zeker voor de bedragen die ze ervoor vraagt.

conroy

Snuffelaar
6 jun 2020
10
0
ik ben een tijd geleden ook bij deze dame geweest.
heb me prima vermaakt met deze mooie dame

dennisnielsen

Snuffelaar
25 feb 2021
2
0
Adverteert nu ook als "Roos", zelfde dame.

Topervaring, echte GFE. Doet alles, je zaad mag je overal kwijt en bare is mogelijk. Veel betere GFEs zijn er haast niet. Prijs was 150.

A

Anonymous

Guest
Ben er ook geweest en de service is inderdaad goed te noemen en het is een schone en knappe dame. Kon niet merken dat ze aan de tijd dacht, maar dat deed ik wel haha en dat ging prima. Kon haar hard neuken en haar goed volspuiten voor inderdaad €150 maximaal 30 minuten. De volgende keer mag ze het opdrinken had ik beloofd. Tot dan!

A

Anonymous

Guest
Iemand deze dame onlangs nog gespot of gedate? Heb destijds een aantal dates met haar gehad, maar lijkt verdwenen. Op app wordt niet gereageerd en advertentie lijkt ook weg. Als ze nog ergens te vinden is hoor ik het graag! :D

A

Anonymous

Guest
Voor mij het zelfde.
Regelmatig in haar hoge bedje gelegen maar reageerd nergens op.

Hopen dat ze nog terug komt want erg lekkere seks met haar gehad altijd.
Zeer knap ook, maar smaken verschillen uiteraard

A

Anonymous

Guest
Ben ook een keer bij deze dame geweest in Den Haag en het was heerlijk! Mooi gebruind en een mooi koppie! Perfecte seks en laat zich goed vol blaffen maar slikt ook heel graag al je zaadjes netjes door! Lieve en oprechte meid!

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Vandaag een afspraak gemaakt, voor niets een uur gereden, ter plekke zou ze het huisnr. geven, en toen bleef het stil.
Wees gewaarschuwd dat ondanks de goede verhalen, ze dit soort trekjes vertoont, ronduit onbeschoft, gaat bij mij op de zwarte lijst.

A

Anonymous

Guest
Ik heb dezelfde ervaring, gisteravond via WhatsApp een afspraak gemaakt met Tiffany voor een half uurtje bare. Straat gekregen in Den Haag en daar naartoe gereden. In de straat contact proberen te leggen via WhatsApp maar ik was al geblokkeerd. Ook gebeld maar geen contact, ze nam niet op. Het lijkt erop dat deze dame fake is. Iedereen gewaarschuwd, voor mij een te mijden dame.

Ik ben maar naar de Geleenstraat gereden en daar geneukt maar niet bare helaas.

Terug
Naar boven