Fleur (vh Fleur, Tiffany, Roos, Jade) - Den Haag

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
nog nooit slechte ervaring gehad, voor niets naar haar toe gereden of een foto moeten sturen van de straat. Ik denk dat jullie het over een nep tiffany hebben. de tiffany hier besproken komt altijd netjes haar afspraken na. en is een topper,

Voormalig lid 40747

Snuffelaar
11 nov 2023
9
8
Nee hoor, we hebben het over dezelfde tiffany alias fleur. Een te mijden meid. Oplichter, laat mannen voor niets naar Den Haag rijden. Ik kan het weten, is mij namelijk ook overkomen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Misschien dat ze nieuwe klanten anders behandeld?
Hoe dan ook niet leuk als het je overkomt.

Voormalig lid 40747

Snuffelaar
11 nov 2023
9
8
1e contact was oke, we hadden tijdstip afgesproken en ze gaf een straatnaam, ik moest haar appen op de afgesproken tijd. Ik was een half uurtje te vroeg, dus op andere plek in de straat gewacht. Ik keek op mijn app en zag dat haar foto verdwenen was en ze mij geblokkeerd had. Ik heb nog geprobeerd om contact te leggen via sms, 0 reactie. Ik heb op het afgesproken tijdstip haar gebeld, daarop had me mij dus ook geblokkeerd. Uit wanhoop maar naar de Geleen/Hunsestraat gereden. Daar wel geneukt, wel met condoom. Dus heren, let op, waarschijnlijk wil ze geen nieuwe klanten, alleen vaste klanten kunnen nog een daadwerkelijke afspraak maken.

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Ze zit altijd op hetzelfde adres. Dus misschien beter delen we dat hier en kan iedereen toch gewoon aanbellen. Houd ze misschien vanzelf een keer op met deze flauwe geintjes. Mij heeft ze ook een keer op t laatste moment geblokkeerd. Ik heb toen gewoon aangebeld. Bleek er een andere klant binnen te zijn. Ze boekt dus gewoon dubbel. Ik heb toen netjes op mijn beurt gewacht maar later wel verteld dat het niet netjes was wat ze deed.
Haar excuus was dat ze zo veel te maken had met fakers ze tegenwoordig maar dubbele afspraken maakt om maar een beetje geld te verdienen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
No shows is voor een dvp het ergste wat er is, ze reserveren de tijd en dat kost geld, zoals cerato zegt back up adresje belangrijk.

Bij mijn weten gebruikt ze niks

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
@Zonder moeite Het kost de dvp geen geld, het scheelt ze inkomsten. Uiteraard ook vervelend en teleurstellend maar het is niet zo dat de bankrekening minder wordt.

Hooked

Voormalig lid 29017

Toogplakker
3 mei 2022
97
42
Mijn ervaring zegt
Hou je aan de afspraak. Wees op tijd. Volg haar instructies en je hebt een toptijd.
Ik ben afgelopen week nog geweest en alles liep volledig soepel. Gebruiken doet ze niet, dat zou mij echt verbazen als dat zo is. Verder is ze superlief, zoent heerlijk, slikt je zaad maar wat graag en is altijd heel rustig en neemt haar tijd. Eerlijk is ze ook want als je vraagt om te verlengen, en ze heeft een afspraak na jou zegt ze gewoon dat het niet kan omdat ze dan de volgende teleur moet stellen wat ze absoluut niet wil.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ze kan ook echt zien of de belasting, zedenpolitie daar dan staat 😂😂. Maar ik heb zelf ook nooit problemen gehad met haar. Vind het alleen niet netjes als je zo met klanten omgaat. En dubbel boeken lijkt met niet de oplossing.
Ja ze heeft vast een hele goede verrekijker met om de complete Laan van Meerdervoort te zien🤣
Om maar een lange straat te noemen waar je naar toe mag rijden.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Het kost iemand tijd en geld om naar de afgesproken locatie te komen en dan laat ze niets meer van zich horen, omdat ze vreselijk paranoide is. Dat mag een nieuwe klant hier dus niet weten en vooral niet hier schrijven dat hij voor niets is komen opdraven, omdat er een happy few hier zijn die het dan gelul vinden, of een aanname dat je niet op tijd was, etc. etc. Respect is geen éénrichtingsverkeer, haar gedrag is totaal respectloos en daar mag best voor gewaarschuwd worden.

Voormalig lid 29017

Toogplakker
3 mei 2022
97
42
DriverC
Ik zeg ook niet dat jou bijdrage waardeloos is of niks toevoegt!
Ik geef alleen aan hoe ik het ervaar, waar ik aan moet voldoen en hoe soepel het bij mij loopt.

Dat het bij andere anders zal zijn is natuurlijk altijd mogelijk. En waarschuwingen zijn altijd welkom om teleurstellingen te voorkomen. Maar suggereren over gebruik en de indruk geven dat dame onder invloed zou zijn is niet persé nodig. Dat zijn aannamens die nergens op gebaseerd zijn.

Recenties zijn trouwens meer van waarde hier dan al deze voorgaande berichten.

Jeroen@

Toogplakker
19 apr 2020
59
24
Bovenstaande wordt allemaal wel beetje triest. Er zijn er een paar die wellicht hun zin niet kregen of ze was het zat dat haar agenda overhoop werd gehaald door te laat komers. Het gebeurt ook vaak dat mannen niet op komen dagen. De ervaringen staan zo haaks op elkaar dat het lijkt of een aantal ( of een paar met meerdere accounts) deze dame in een kwaad daglicht willen stellen. Als je later bent, laat het op tijd weten. Dan is er al meer begrip. Ik ben vorige week weer geweest en heb mij prima vermaakt. Het blijft een heerlijke Nederlandse dame met een paar mooie nieuwe borsten. Ze is altijd super schoon en strak.. zoent lekker en laat zich gewillig volspuiten.
Daarnaast ook een leuke meid om een gesprek mee te voeren. Laten we deze Hollandse dames koesteren….

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Lastig altijd dit, wie spreken de waarheid.
Als het echt zo is dat ze mensen voor niks laat komen, dubbel boekt, en dan blokkeerd is het natuurlijke wel een doodzonde!!
Veel fakers of niet, dit soort gedrag is echt respectloos, helaas hoor je het steeds vaker. Ook ik heb dit soort gedrag een paar keer mee mogen maken bij andere dames.

Nou zie ik dat Tifany al best lang dit werk doet en NL is, ik kan het mij dan bijna niet voorstellen dat ze zoiets doet. Is meer iets voor snelle buitenlandse wijven met een planner.

Laatst bewerkt door een moderator:

Fantje

Toogplakker
4 jul 2021
97
67
Mijn ervaring is niet dat Tiffany echt dubbel boekt, maar ik weet aan de andere kant wel 100% zeker dat ze het niet altijd even nauw neemt met haar eigen regels

Ik was reeds een paar keer - naar volle tevredenheid - bij Tiffany geweest, toen ze mij een volgende keer een dikke 3 kwartier liet wachten. Sorry, zei ze, de vorige klant liep uit.

Toen ik haar aan haar eigen tekst omtrent op tijd en te laat komen herinnerde (waardoor uitlopen eigenlijk eigenlijk helemaal niet mogelijk zou moeten zijn), werd ze - vreemd genoeg - boos.

Ik ben - zoals het hoort - zelf altijd ruim op tijd en stuur een paar minuten vóór de afgesproken tijd een berichtje dat ik er ben, dus daar kan haar boosheid niks mee te maken hebben gehad.
Maar het heeft er in ieder geval wél voor gezorgd dat ik haar niet meer bezoek…….

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Moderator

Dit laten staan mijn vorige post is verwijderd ik weet niet wasrom

Kwartiertje uitloop is geen ramp.

Nogmaals aan de drugs zit fleurtje niet, ze heeft veel last van no shows, ja dan kies je op een gegeven moment wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ze laat je ergens komen als ze denkt zedenpolitie of belasting ze blokt je. Het is wat het is. Fleurtje stelt het op prijs als je later bent stuur even een berichtje

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Toen ik haar aan haar eigen tekst omtrent op tijd en te laat komen herinnerde (waardoor uitlopen eigenlijk eigenlijk helemaal niet mogelijk zou moeten zijn), werd ze - vreemd genoeg - boos.
Het op tijd komen, respect, etc. etc. is duidelijk éénrichtingsverkeer bij haar, ronduit hufterig en het predicaat TMM en rijp voor de beerput.

Terug
Naar boven