Fleur (vh Fleur, Tiffany, Roos, Jade) - Den Haag

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
Eerst hoeren neuken zonder condoom recensies schrijven, en nu paniek, met vragen of anderen er ook last van hebben terwijl we met ze allen weten wat de risico's zijn en als excuus ik wil mede wanderlaars op de hoogte stellen , ga maar eerst zsm testen en dan weten we meer, er is niemand naar mijn weten op dit forum die uitsluitsel kan geven behalve de uitkomst van de test , bedoel dit niet aanvallend maar paniek, vragen stellen , enz enz om jezelf een oké gevoel te geven is niet de juiste weg

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Dat klopt das is ook zo.
Ik zou het pas melden als je de uitslag van de test weet en dan pas iedereen op de hoogte brengen.
Het gebeurt hier te vaak dat er wat wordt gemeld wat onzin is en dat is ook voor niemand goed! (Mijn mening) spijker mij der niet op vast.

Kippetje30

Snuffelaar
6 jun 2022
7
12
Ziek, maar wat ik nog nooit eerder heb gehad is jeukende bultjes in mijn hals en nek. Een best veel voorkomend symptoom van hiv. Ik deze week nog testen
Grappig dat je dit zegt punt 1 was ik na januari niet eens aan het werk! Ik ben eind februari pas begonnen! Dus waar heb je het over?

Ik vind dat dit nogal ver gaat! Ik ga hier ook werk van maken dat jullie dit allemaal maar kunnen schrijven over mij! Get a fucking life!!!

Kippetje30

Snuffelaar
6 jun 2022
7
12
Even een reactie naar alle haters hier! Jullie vinden mij blijkbaar nogal belangrijk en interessant want jullie weten van geen ophouden he! Eerst ben ik een junkie die drugs gebruikt en nu weer besmet met het hiv virus!!! Degene die dat rondbazuind is knettergek! Ik laat mij elke maand netjes testen bij de GGD zoals het hoort!! En als je zonder condoom wilt neuken is dat altijd nog je eigen verantwoordelijkheid en de daarbij horende risico's!!! Dus kom niet janken achteraf als je iets opgelopen hebt!! Of informeer mij eerst even voordat jullie iets suggereren! Internethelden!
Ik ga altijd netjes en discreet met mijn klanten om! En dat kunnen diegene ook beamen die mij kennen... degene die mij hier zwart maken op het forum zijn dezelfde gasten die heel veel andere dames bekritiseren!!!! En eigelijk altijd op zoek zijn naar beren op de weg!

Kippetje30

Snuffelaar
6 jun 2022
7
12
Tiffany in da house top, Tiffany ze krijgen een paar bultjes in de nek en worden zenuwachtig hahahaha, ik app je binnenkort en dan kijken we of hij weer past hahahaha
Hahaha je bent altijd welkom schat:) Het is toch te bizar voor woorden joh! Alles om mij zwart te maken omdat ze het niet kunnen hebben dat ik ze afgewezen hebt!
Ze weten gewoon van gekkegeid niet meer wat ze kunnen verzinnen!
Die kansloze figuren hebben zelf geen leven en zitten heel de dag op het forum te koekeloeren of ze nog kritiek kunnen leveren op een dame van plezier (echte traditionele hoerenlopers noem ik dat)
Get a fucking life! Xx

Dannybinair

Toogplakker
22 dec 2023
27
23
Ik zou zeggen lees ff een paar pagina s terug en je kunt zien dat haar advertentie rond 15 januari alweer online stond. Dus alles maar geloven wat er dan gezegd word haha. Maar één ding heeft deze dame gelijk in als je zonder neukt dan loop je altijd risico's.

Kippetje30

Snuffelaar
6 jun 2022
7
12
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ja klopt danny je hebt helemaal gelijk! Ik heb mij vergist met februari excuses!. Ik heb het nu net even terug gekeken :) maar dan nog vind ik dat je iets niet mag suggereren ik wordt hier beticht en zwart gemaakt door 2 dezelfde gasten die samenzweren en ik weet wie ze zijn! Deze mannen reageren vrijwel op elke dame hier op het forum met kritiek! Je weet dat als je een afspraak maakt bij dames zoals ons dat het wel eens uit kan lopen met de tijd ik heb hier ook wederom ook een vaste planning voor gemaakt zodat er geen verwarring meer kan ontstaan over een uitloop... maar het kan natuurlijk altijd voorkomen... en dan ben ik wel zo netjes om dat te melden aan de desbetreffende persoon! Wat de meeste mannen ook vergeten is dat wij ook erg veel met fakers te maken hebben ze zeggen dan dat ze komen maar komen dan vrijwel niet opdagen wat ook niet leuk is want in die tussentijd had ik een andere klant kunnen voorzien..

Een fout of een vergissing is menselijk! En ik ben dan heus niet te beroerd om dat dan toe te geven
Maar als je dan bedreigd wordt met de dood en je krijgt van allerlei ernstige ziektes naar je hoofd en diegene is dan niet voor rede vatbaar dan houd het voor mij ook ook op! Ik ben niet van steen en de reacties raken mij wel hier omdat ik van mezelf weet dat ik mijn vaste klantjes altijd goed behandel en de juiste service probeer te bieden en probeer te voldoen aan de wensen van de mannen.. maar als je dan zo door het slijk gehaald wordt op allerlei vreselijke manieren vind ik dat echt een kwalijke zaak!

Dit is ook het laatste wat ik er wederom over te zeggen hebt...

Wil iemand komen ben je altijd welkom..❤️

Wil iemand niet komen vind ik het ook oké.. 🙏

Hiermee sluit ik ook af...

Liefs tif x

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 29017

Toogplakker
3 mei 2022
97
42
Te bizar dit. Schreeuwen zonder de uitslag te weten. (Behalve de uitslag in je nek)
Ik kom echt al jaren bij haar. Vanaf het hoge bed al. En altijd netjes haar afspraken nagekomen. Nog nooit een tegenvaller gehad of rare verschijnselen. Erg lieve dame ook die onthoudt wat je verteld heb. En inderdaad zijn het altijd dezelfde.
Jammer dit. We horen de uitslag wel. En dan nog zullen ze waarschijnlijk niet alleen bij haar geweest zijn maar dat weten we natuurlijk nooit.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Altijd fijn om ook eens te horen hoe de dame het beleefd..
Dit geeft vaak een heel ander beeld.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ik vind dat dit nogal ver gaat! Ik ga hier ook werk van maken dat jullie dit allemaal maar kunnen schrijven over mij! Get a fucking life!!!
Gewoon doen, werk van maken door aangifte bij de politie:ROFLMAO:
Stel het klopt dat een aantal mensen je vals beschuldigen van HIV en nog veel meer, 3x raden wie er nu krom liggen van het lachen omdat je zo fel hapt, even van uitgaande dat je de dame in kwestie echt bent en geen trol.

Kippetje30

Snuffelaar
6 jun 2022
7
12
Iedereen gewaarschuwd: GA NIET NAAR FLEUR/TIFFANY. MIJDT DEZE DAME IVM BESMETTING HIV
Jij bent echt van je lotje getikt he!!!!
Om zulke aannames te doen!
Ga jij maar lekker wappen en je poppers gebruiken! En vergeet er niet bij te vertellen dat je vroeger 2x op een dag bij me kwam omdat je het zo geil vond! Kijk maar uit dat ik je foto niet op het forum zet ik weet namelijk precies wie jij bent!
en ik heb al je doodsbedreigingen en berichten opgeslagen Lelijkerd!

Kippetje30

Snuffelaar
6 jun 2022
7
12
Gewoon doen, werk van maken door aangifte bij de politie:ROFLMAO:
Stel het klopt dat een aantal mensen je vals beschuldigen van HIV en nog veel meer, 3x raden wie er nu krom liggen van het lachen omdat je zo fel hapt, even van uitgaande dat je de dame in kwestie echt bent en geen trol.
Hahahahahahahahahaha
Wie het laatst lacht...
lacht het best! 😉
IP adresje is zo achterhaald namelijk

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het was beter geweest om de test af te wachten maar Ivan69x zegt niet dàt ze Hiv heeft, hij maakt zich
zorgen vanwege uitslag in de hals/nek, wat zou kunnen maar past ook bij genoeg andere aandoeningen.
Dus wel goed lezen Kippetje 30 en andere leden hier: dàt ze Hiv heeft, dat heeft hij niet geschreven.
We kunnen wel van alles roepen maar kom op, goed lezen is ook iets hoor.
Laat de blikjes, eieren en modder maar doorkomen........

Terug
Naar boven