Fleur (vh Fleur, Tiffany, Roos, Jade) - Den Haag

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Vooralsnog niemand, eerst maar eens de test van Ivan69x afwachten.
Bartjebare gaat tever met zijn opmerking dat ze dus Hiv heeft, dat kan echt niet.
Daarvoor zal toch eerst een test moeten aantonen dat er Hiv in het spel is en dan
nog is de vraag bij wie heb je dat opgelopen?
Dit past meer bij topic soa`s, hier beter recensies over de dame.

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Echt triest dat er zo over tiff gesproken wordt.
Zij is altijd schoon en fris nooit iets gehad van haar of kunnen bespeuren op een geurtje.
Oja wel een geurtje dat ze zo heerlijk ruikt 😃
Wat een stumpertje zeg om zo te doen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou, de discussie gaat hier niet over of dame fris is en dat ze een geurtje zou hebben.......
Dat zie ik nergens staan.
Het gaat om een directe beschuldiging dat dame Hiv zou hebben volgens Bartjebare.
Dat gaat ver en zoiets moet je wel kunnen aantonen.
En dat is natuurlijk lastig, als een test bij jezelf al positief zou zijn dan nog is het de vraag
bij wie je het hebt opgelopen. Tenzij je nooit met een andere dame iets doet maar dat is
maar zelden het geval.
Dus zoiets roepen kan niet zonder bewijs.
Maar dat ze fris en schoon is en lekker geurtje heeft is mooi meegenomen maar zegt ook niets.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Echt triest dat er zo over tiff gesproken wordt.
Zij is altijd schoon en fris nooit iets gehad van haar of kunnen bespeuren op een geurtje.
Oja wel een geurtje dat ze zo heerlijk ruikt 😃
Wat een stumpertje zeg om zo te doen.
hiv heeft niks te maken met het feit of je schoon bent of niet.
Maar loze beschuldigen daar moeten we ons niet aan wagen vind ik.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
gewoon kijken wie zoiets post, zo een Bartje zat al op pagina 2 te zeiken en raakte gefrustreerd zodra hij de kans kreeg sloot ie aan op dat hiv verhaaltje en wordt dan meteen onderuit gehaald door mij en anderen.

Fleurtje weet wat ze doet die doen niks op goed geluk en losse flodders! Snippenschieters zoals Bartje daar prik je zo doorheen!

Fleurtje neukt nog steeds geweldig blijft een knappe lady en een lieverd

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
Wat een gezeur en gezeik allemaal.
Tiffany is gewoon een heerlijke, lieve meid. Het is altijd lekker en gezellig bij haar.
Heb haar met de nieuwe borsten al mogen bewonderen. Helaas zijn de afspraakjes de laatste tijd niet door gegaan, maar dat lag aan mij. Dat uiteraard via WA aan haar doorgegeven.
Tif hopelijk tot snel, halen we de schade in!

Rodri333

Snuffelaar
20 feb 2023
6
3
Los van bare of met condoom is dit een van de beste dames van plezier die ik heb bezocht. Kan me niet voorstellen dat je problemen met haar ervaart op afspraak maken na misschien

Pinkeltje82

Toogplakker
15 feb 2022
31
104
Gelijk geweest en weer een geile date gehad.
Ze was inderdaad op vakantie!

Zijn er nog geïnteresseerde die evt een trio willen mocht ze daar voor open staan?

Terug
Naar boven