Gabi (vh Svetlana, Anita) - Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61
Vroeg € 250 voor all inclusive en om een € 50 aanbetaling per tikkie voor de taxi en toen ik met bluf zei "dan haal ik je wel op" hoorde ik niets meer en regeert ze op niets meer. Als het iemand gelukt is haar op te halen ergens hoor ik het graag.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Is ook andere dame (de foto's)
Jammer dat er veel van deze troep op kinky staat.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Zo lang als kinky r geld mee verdienen maakt het hun geen flikker uit wie of wat adverteren.
Dat is waarschijnlijk ook een van de redenen waarom het forum is verdwenen. Kan niemand meer opmerkingen maken over adjes. Aan de andere kant, de moderator op dat forum was net zo slecht bezig als op deze forum.

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61
Mag uit de beerput.
Gisteren bij haar geweest in Amsterdam.
Locatie is okay, klein appartementje met een twee persoons bed.
Douchekop was afwezig, maar kon mij opfrissen bij de kraan. Het is de dame van de foto.
Ze deed open, haar nog nat met alleen een handdoekje om, ze was verlegen.
Spreekt geen woord Engels, na wat verwarring kwam er een andere niet onaantrekkelijke blonde dame om te vertalen.
Afgenomen diensten: NZC, intern doneren, 30 minuten
Schade: 120 euro na onderhandelen.
Ze heeft een hele zachte huid en geschoren mooie vagina, redelijk strak. Pijpen stelde helemaal niets voor en al snel maakte ze aanstalte voor neuken.
Ze hield duidelijk van hard en diep, want na dat een tijdje gedaan te hebben begon ze wild mijn nek te zoenen.
Ik spoot een lading over haar kut en de tweede diep in haar baarmoeder.
Ze liet me nog lekker nagenieten door het zaad er uit te neuken.
We hadden beetje tijd over, maar ik mocht ik maar één keer komen zei ze. Zelfs een snelle pijpbeurt zat er niet in.
Gedurende alles bleef het een beetje afstandelijk, misschien voor nood als ik in de buurt ben zou ik weer heen gaan. Gewoon omdat ze een kutje heeft van een dame van in de 20.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Het beetje moeilijk om te bepalen of de dame slank is gezien haar gezicht lijkt wat mollig maar op een van de foto's lijkt ze slank?

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Ben r geweest. Mijn ervaring is iets anders dan die van mottomotto.

Afspraak was zo gemaakt via WhatsApp (planner). Op locatie aangekomen en kreeg netjes het huisnummer. Dame spreek inderdaad heel weinig, geen eigenlijk, Engels. Maar vrij snel duidelijk gemaakt met gebaren van links en rechts, en WhatsApp berichten van haar planner.

In mijn geval ging ze heerlijk pijpen. Rustig en diep. Zij pijpte zo als ik het wou. Wel aansturen maar dat vond zij niet erg. Ja die poes van haar is echt lekker. Schoon, fris en kaal. Zij kon zeker mijn orale kunsten waarderen. Wat ik altijd lekker vind is als de dame je gaat pijpen na dat je bent in haar poes geweest. Dit deed ze ook, zonder eerst afdrogen met doekje. Hoe lekker is het niet haar zien de sappen van mijn pik r af likken! In haar klaarkomen was geen probleem. Zij kan zeker genieten van een potje seks.

Al met al tevreden de deur uit na een half uur.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik kan de laatste review beamen.
Dame neukt echt geweldig, vindt ze helemaal het einde vooral flink door raggen houdt ze van.
Schoon, klein kamertje, giga zitstoel staat er. Actie vindt plaats op een groot matras/bank.
Haar kutje is erg lekker en wordt snel vochtig. Was een hele kledderboel.
Flink tongen en zij kust je gepassioneerd in je nek.
Verschillende standjes geneukt met tussendoor pijpen en beffen.
Duurde behoorlijk lang voordat ik kwam maar was daarna voldaan en uitgeput.
Negatieve punten: Dame rookt, tanden staan schots en scheef, ik heb daar met tongen geen last van, is eigenlijk niet negatief. Dame spreekt weinig Engels, zegt dat ze uit Oekraïne komt maar ik denk Bulgarije. Waarom ze liegt is mij niet duidelijk.
Als ik nog eens een uur alleen maar wil neuken met een vrouw die dat duidelijk geweldig vindt en ook goed kan dan ga ik terug

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Weer een bezoekje bij Anita.
Valt niet veel toe te voegen aan mijn vorige recensie, behalve dat ze beetje gedronken was op klaarlichte dag. Pakte goed uit want jeetje kan deze dame genieten van seks. Kom je niet vaak tegen bij DVP's. En nu nog meer omdat ze dus beetje gedronken was.

• Like
Waarderingen: kinG

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
120
Na mn avontuur met Nikki, had ik een berichtje of ik nog kwam. Ondanks dat ze me eigenlijk een uur wou laten wachten en ik dacht bekijk het maar. Maar terugdenkend aan mn date met Nikki werd ik meteen weer geil, dus dacht wel leuk op 1 dag.

Aangekomen daar, best een leuke verschijning. Heel slank en echt zoals hier al gezegd een onwijs klein strak kutje. Geil tongzoe en meteen en even lekker dat kutje gelikt, waarbij ze voelbaar en hoorbaar meer als van genoot en meerdere keren klaarkwam Daarna heeft ze me even gepijpt, waarbii de gedachte dat mn pik 10 min daarvoor in Nikki zat en nu in haar mond zat me extra geil maakte.

Dr bovenop me getrokken en wat voelt dat kutje strak aan zeg. Ze ging als een beest op en neer en kreunde en hijgde als een gek. Dat kleine kontje beetgepakt, in de gehurkte houding bovenop me gezet en dr keihard geneukt. Ze had het goed naar dr zin zo.

Dat paar minuutjes gedaan, daarna op dr rug gelegd beentjes naar achter gedrukt, zodat ik goed kon zien hoe mn pik in dat kleine kutje ging en als een beest begonnen met neuken. Ze leek het soms wel even niet te trekken zo hard en diep, maar daar werd ik alleen maar geiler van. Ik voelde het al borrelen, dus gaf alles wat ik had en spoot dat dr helemaal vol zp diep als ik kon.

Vond het prima voor een half uurtje. 2 totaal verschillende dames op 1 dag is ook weleens leuk, maar dit vond ik meer een cumdump en leuk voor 1 keertje.

Schade 100 voor 30

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
  • Naam: Anita
  • Cijfer: 8
  • Stad: Adam Noord
  • Url: link in bericht 1 werkt niet meer dus: https://www.kinky.nl/advertenties/9987080-anita
  • Datum: 07-06-2023
  • Tijd: rond 19.00
  • Schade: €100/ 30min
  • Afgenomen opties: pzc, nzc, interne donatie tongzoenen, kutje likken
  • Onderhandeling: Geen. Waar kun je dit nog voor €100/30min vinden???
  • Foto vs Werkelijkheid: 100% (beetje make up her en der)
  • Klokkijker: Nee
  • Contact: Whatsapp. Reageert redelijk vlot in Engels. Zit een planner tussen.
  • Parkeren: lastig in de avond
  • OV: Station Adam Noord denk toch wel 15min lopen
  • Entree: Eerst straat. Dan nummer. Naar binnen met de lift naar boven. Ze komt je dan halen bij de deur en dan naar de kamer/ het huis
  • Opfrissen: Schoon en je kan douchen. Droge schone handdoek gekregen
  • Hygiene: Goed fris kutje en kontje. Ze had zelf ook gedoucht.
  • Ontvangstlocatie: Studentencomplex. 1 kamer woning. Was netjes opgeruimd. Groot twee persoon bedbank en massage stoel in de woonkamer
  • Roker: Ja. Geen last gehad
  • Afspraken nagekomen: 100%
  • Gevaar van de herhaling: 120%
  • Ervaring:

Gemotiveerd door de goede berichten wilde ik na werk bij Anita langs. Ik wilde al een keer eerder gaan echter vertelde een vriend van me (geen nzc-er) dat hij een andere dame gepresenteerd kreeg die terugkwam op gemaakte afspraken. Hij is toen omgekeerd. Ik zat toen en mijn droge periode en vertelde hem nadien dat er toch nog goede recensies waren en ik zelf een lakmoesproef zou doen. Dus…ik kan niet echt veel toevoegen aan de eerdere berichten. Is de dame van de foto. Super slank lekker normaal en doet echt goed mee. Pijpen kan wat beter maar was niet onverdienstelijk. Haar hoofd sturen met de hand mocht zacht maar zeker niet te hard en kutje voelen mocht wel maar geen vingers erin. Tongzoenen doet ze maar soms mondje beetje dicht en soms open. Het is niet dat ze niet wilt maar ik kon geen tongzoen connectie maken. Elke keer soort van eerst met tongen bij elkaar en dan naast me

Mond en dan weer in me nek. Apart zeg maar. whahaa.

Wat het bijzonder maakte is het raggen waar ze idd van houd. Ze kwam boven op me rijden en met dat slanke lichaampje op en neer als een stoomlocomotief. Kookpunt was al snel bereikt dus moest haar afremmen. Beffen lijkt ze oprecht effe van de wereld te zijn en je proeft kutsap. Mjammi. Dan missio neuken met haar benen in haar nek. Ze lijkt ervan te genieten. Doggy haren trekken kan dan weer niet. Niet erg. Weer in missio en kut volgespoten. Pfff die is zo krap. Heerlijk zie je je zaad eruit komen. ze moest rennen naar de doekjes en de douche.

Conclusie is gewoon een goede prijs/ kwali en geen gezeik. Ja jammer de planner natuurlijk. Ik heb een groot vermoeden dat we met zijn tweeën een afspraak hadden. Ik en een medecollega. Beide reden we achter elkaar aan de straat niet. Oeps doodlopend. Beide omkeren. Collega vond een parkeerplek en gaat op ze telefoon zitten. Dame zegt tegen mij. Wacht 10min. Ik parkeer ergens anders verderop en rijd ook wat rondjes zie medecollega (allegedly) niet in auto. 10minuten wordt een half uur ik ben al bijna weg en op de snelweg krijg ik come bby te horen. Keer terug en collega auto is weg whahaha. Tsja…zo gaat dat dus. Baalde wel natuurlijk maar gelukkig had ik de tijd dit keer. Neem het haar niet kwalijk maar de planner wel, de nimwit. Ze zei trouwens dat ze hier nu een maand is en over twee maanden weer weggaat…. Hoop dat ze daar blijft zitten. Dan wordt dit een vaste parel van me.

IMG_4802.png

IMG_4803.png

Laatst bewerkt door een moderator:

Massib

Toogplakker
16 mei 2021
29
38
Few weeks back I had a chance to date Anita. Booking via a planner for 30min 80 the lady speak little English but services are okay for the price. For a quick treat I can recommend - good for a back up plan.

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Ze heeft mij afgelopen Vrijdag helaas voor niks naar Noord laten rijden. Tijd afgesproken en op locatie heb ik een bericht gestuurd voor het huisnummer.
Ik kreeg een bericht terug " wait 10 min" dat werden er dus 20 en geen reactie meer op mijn berichten " werden wel gelezen" , tot op heden niks meer van haar gehoord 😡

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Rotstreken van waarschijnlijk de planners. Ik ben er vrijdag nog geweest. Was weer top. Grappig genoeg werd ik er daarna op geattendeerd dat ze in Hoogeveen zat. En er zat anaal bij de opties. Nu weer terug in Adam en geen anaal. Planners maken er een puinhoop van grrrr

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Ja joh, ik maak enkel nog afspraken waar ik niet meer dan 10 min voor om hoef te rijden. Gebeurt mij nu ff te vaak de laatste tijd.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Hoe weet je dat nu van te voren?
Ik zit in Amsterdam en de dame ook.
Komt vaak voor dat je een half uur moet rijden helemaal met de nieuwe weg afsluitingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven