Gabi (vh Svetlana, Anita) - Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Ik vraag altijd waar ze ontvangen, laatste keer was dat in A'dam Noord. Ik heb de hele dag door afspraken in Amsterdam dus een beetje gunstig plannen en dan loop ik niet teveel risico 😉

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
349
Met de belofte van 60 euro voor een vluggertje zc al een paar keer geprobeerd af te spreken. Dat viel niet mee (dankzij planner?), maar vandaag dan toch gelukt.
Viel helemaal niet tegen. Direct lekker tongen en betasten. Geen oppervlakkige kusjes, maar vol en geil zoenen met tong. Even laten pijpen, maar ik was al te geil. Dus ik dacht ik bef haar even... likjes werden gewaardeerd. Zuigen aan haar clit nog veel meer. Ze werd flink nat en begon wat te schokken. Daarna kon mn pik in doggy er direct vol in en haar lekker hard genomen waarbij ze lekker tegen stootte. Waar ik kwam voor een simpele cumdump, kreeg ik zowaar een kwartiertje lekkere hitsige seks inclusief interne donatie. Zou me niet verbazen als ik daar nog eens op bezoek ga. En voor de geografisch geinteresseerden onder ons: dit keer zei ze uit Moldavie te komen.

Kosom

Toogplakker
22 jan 2023
47
65
ook ik probeerde al een tijdje met anita af te spreken. Ze ontvangt volgens mij samen met Loredana waar ook al het een ander over geschreven op het forum. Bij Loredana was ik intussen al een aantal keer geweest, echter was het vandaag eindelijk de beurt aan Anita. Anita ziet er in het echt een stuk mooier uit dan op de foto's in mijn ogen. Hoewel haar engels bijna 0 is lukt het haar toch om een goeie sfeer te creëren. Zoals anderen al zeggen, Anita is meer dan een simpele cumdump. Ze zoent vol overtuiging, pijpt goed en neukt heerlijk. Ook bij mij begon ze na een tijdje neuken een beetje te schokken, dat was ook het moment dat ik zelf heerlijk haar kutje vulde. Eigenlijk zijn Anita en Loredana best wel vergelijkbaar, want ze neuken allebei een stuk beter dan je zou verwachten. Misschien ga ik in de toekomst wel een keertje vragen om een trio met de twee dames, ben benieuwd wat daar uit zal komen. Ik denk dus vast nog wel eens een bezoekje te brengen

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nog extra toeslag op de genoemde prijzen in advertentie Kinky?
Of 100 30 minuten incl bare sex?
Dat is me niet geheel duidelijk, vandaar.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
349
Als we t er toch over hebben... kan ik net zo goed zelf nog eens gaan. Lunchpauze opgeofferd aan deze dame. Andere locatie dan eerder dit jaar, wel weer in Noord.
Ontvangst aller hartelijkst, zonder elkaar te kunnen verstaan. Net als vorige keer, hitsig tongzoenen en betasten om mee te starten. Dat lekkere kutje eens goed gebeft, vocht droop van mn kin en ze schokte weer lekker. Terug omhoog om nog even te tongen en mn pik net er in, net er uit te laten plagen. Face down, ass up neer gezet, diep gepenetreerd. Beetje trekken aan dr haar, zat al handig in een staart, was ook geen probleem. Hard en diep doorgeneukt en met een lekkere creampie in flatdoggy geeindigd. Kusje na afloop. Opfrissen, aankleden en weer gaan. Kreeg onderweg naar buiten nog een snoepje aangeboden. En meteen door en weer aan t werk!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Vanavond bij Anita geweest, ze ontvangt in een flatje op 3e verdieping en het gebeurt op een
soort van uitklap bed of opklapbed, whatever.
Ik was 10 minuten later vanwege de sneeuwbuien op de weg maar dat was geen probleem zei ze.
Ach ja, Feijenoord op tv dus waarschijnlijk rustig :)
Na betaling van 100 euro en ontvangst van meerdere zoenen kleedde zij zich uit en ik ook.
Had thuis al gedouched en ze viel gelijk aan op mijn pik die ze heerlijk ging pijpen.
Ze gaat er echt voor en ik mocht haar beffen, ze schudde op en neer en leek klaar te komen.
Daarna ingelogd, rustig aan want het was nog gevoelig.....éénmaal erin mocht ik vol gaan......weer
ging ze schudden en ik kreeg kusjes in mijn hals, nek eigenlijk overal.
Even deed ik weer rustig aan en langzaam erin en eruit......ze leek het wel te waarderen of goed gespeeld.
Na wat standjes te hebben doorgenomen, ze doet lekker mee wat dat betreft haar in missio vol gespoten.
Niet meteen weg spurten maar lekker even na genieten, daarna met wat doekjes schoongemaakt.
Na een lekkere kus afscheid genomen, over twee dagen gaat ze terug naar Moldavië zegt ze.
Dus pak je kan nu het nog even kan.
Leuke dame en de 100 euro absoluut waard, van dit type mogen er veel meer zijn.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Gisteravond op eerste kerstavond moest ik in Amsterdam zijn voor werk.
Ik dacht: eens zien of Anita beschikbaar is want advertentie nog gewoon online.
En ja, ik kon langskomen, dat werd 22.00 na het werk dus.
Ontvangt nu in klein beneden huisje en ontvangst was als een oude bekende:
veel zoenen en hoop gepraat, redelijk in Engels.
Het blijft bijzonder hoe deze vrouw van halverwege de 30 nog neukt als een jonge meid.
Lekker tongzoenen, beffen wordt ze gek van en ze pijpt ook best lekker.
Toen bij haar naar binnen, dat kutje is echt nog strak, heerlijk.
In alle standjes door geneukt, ze doet lekker mee en is nog best lenig ook.
Vandaag zou ze naar huis gaan in Moldavië maar dat zei ze 28 november ook dus........
Wel zegt ze dat ze na 10 dagen of twee weken weer terug komt dus dat is wel mooi.
Leuk figuurtje, slank en mooi haar, vaak in staart en mooie wat slappe b cup: lekker.
Aan gezicht zie je dat ze dik in de 30 is maar wel lief koppie en zoals al gezegd, haar inzet
is ongekend, mij ziet ze in nieuwe jaar zeker nog een keer. Half uur 100 en alles zc en interne
donatie geen probleem, niet slecht die prijs kwaliteit verhouding (y):)

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
349
Dame is weer terug. Gaf aan weer voor een periode van 3 maanden hier te zijn.
Date als vanouds. Ze leek wel gretig en hongerig. Direct vol tongen en staand lijven tegen elkaar aan schuiven. Snelle check met een vinger.... kutje was erg nat. Lekker laten pijpen en daarna goed gebeft, onderwijl met haar tepels spelend. Ze begon wat geluid te maken en tegen mn mond te rijden. Had zelf al 4 dagen niet geneukt.... en kon me niet beheersen. Naar boven geschoven en al tongzoenend haar traag in missio gepenetreerd. Ze klemde me tussen haar benen, voetjes op mn kuiten en binnen no time schokte ze op mn pik.... en spoot ik haar lekker vol. Kreeg nog een tongzoen en een giechelend "thank you" in mn oor gefluisterd.

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Ik ben hier geweest. Klein kamertje met een eenpersoons bed, kachel op 10.

De dame is erg vriendelijk en spreekt niet veel Engels. Figuur is goed. De dame heeft denk ik een gebitsproblem, ze rook uit haar mond en het was in de hele kamer te ruiken. Gelukkig kon ik me er overheen zetten en had het geen invloed. Na drie standjes heb ik haar volgespoten, de druk moest er af. Ze is nog behoorlijk strak en ze doet goed mee.

Haar kut was niet fris, beffen heb ik daardoor maar een paar seconden gedaan. Douchen werd niet aangeboden. Nadat ik klaar was ging haar slip weer aan.

€100 voor een half uur, ik ben denk ik 20 minuten binnen gebleven. Amsterdam Noord, gratis parkeren (voor zover ik weet 😜).

Herhalingsgevaar? Ik denk het niet.

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
@Pietermike je bent wel een strijder zeg. Ik had het er niet op gekund onder die omstandigheden :sick:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ben er 2x geweest, toen geen last van.
Maar dame heeft het steeds druk en zal dan vaak hup, meteen de volgende afspraak hebben staan.
Dus dan die slip omhoog en de volgende, douchen tussendoor teveel tijd.
Dat is niet lekker als je de volgende bent.
Ik ga voorlopig ook even niet meer, leuke vrouw maar te druk nu (logisch wel) en dat komt hygiëne
niet ten goede en ik wil geen snorkel dragen tijdens de daad.
En een onfris kutje is voor mij helemaal no go! Ieder zijn ding.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Ook geen last van gehad. Eerste keer kwam ze uit de douche zelfs, en tweede keer fris & fruitig. Maar vind het triest als zij niet op haar hygiëne gaat letten. Met snorkel en duikbril ga ik niet aan de slag.
Vond het opzich genoeg met 2 keer bij haar.

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61
Een stinkende vagina kan duiden op een soa, misschien is een thuistest chlamydia en gonorroe wel zo verstandig. Als je positief test en je toont de test aan je huisarts en zegt dat de klachten niet om uit te houden zijn willen sommige huisartsen wel eens direct antibiotica voorschrijven.
Nogmaals het kan er op duiden, het hoeft niet, maar mijn persoonlijke ervaring is dat de keren dat ik een soa had gebeurde na dat ik sex had met een dame die totaal niet fris rook. Nu steek ik mijn lul zeker niet in een stinkende vagina, maar als de dame zich goed heeft gewassen ruik je het pas als je bezig bent en dan is het al te laat. Goed wassen en plassen daarna kan je misschien nog redden, maar een zelf-thuistest kost niet zoveel tegenwoordig en je wilt er gewoon op tijd bij zijn zodat je niet wakker wordt met een druppel aan je knuppel.

Terug naar Anita, de keren dat ik bij haar was ongeveer een paar maanden geleden heb ik geen enkele onaangename geur ontdekt.

Heren als je een soa hebt laat het alsjeblieft de dame weten met een foto van de positieve test zodat ze weet dat het menes is. Dat is in het belang van ons allemaal, maar ook van jezelf, want als een mede wandelaars besmet raakt door Anita en jullie bezoeken beiden weer een andere dame dan ben je net genezen en heb je weer een herbesmetting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven