Gangbang Angel - Weert

jontree

Snuffelaar
22 apr 2021
5
0
Hoe ging het? Angel klinkt legendarisch, we hebben de details nodig!
Heb je via redlights geboekt?

Leerlover

Snuffelaar
21 sep 2020
12
0
Nee via sexjobs . Op zich was alles wel oké maar had mss iets meer verwacht . Ze kreeg hem niet helemaal in haar mond , anaal mocht niet en vingeren vindt ze ook niet echt fijn . Ze zoent lekker pijpen is ook goed en in principe kun je ze bare in alle standjes neuken . Ze wil het liefst dat je in haar kut klaarkomt . Was prima hoor zeker een keer doen maar ik zie ze geen gangbang doen , te lief zeg maar Hagaga

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
En toch doet zij ook gangbangs zowel indoor en outdoor.
Zelfs eens bij mij Rotterdam geweest en door 25 man volgespoten

Regeneratus1

Snuffelaar
22 dec 2020
19
6
Ik ben ooit eens in 2017 op een GB van Angel geweest.
Deze werd toen gehouden in een Randez vous hotel net over de grens in Meeuwen.

Ik had voor de middag sessie van 13:30 gekozen alles was prima geregeld en de communicatie was duidelijk.

Aangekomen op de parkeerplaats werden we opgehaald door Angel. De opkomst viel helaas tegen, ik en twee anderen. Na 30 min haakte de eerste noodgewongen af, een situatie op zijn werk waarvoor hij moest vertrekken.
Nummer twee kreeg hem niet omhoog en haakte 10 min daarna af.

Hierna had ik nog ruim een vol uur met Angel alleen waarin ik haar zeer uitgebreid in alle standjes die ik kon bedenken heb geneukt. Ik heb twee keer intern gedoneerd en één keer in haar mond gespoten.

Ook nog diverse filmpjes gemaakt met haar camera voor haar meester (volgens mij haar man).

Ik kwam uiteraard voor de GB maar dit was voor mij een prima date.

Terug
Naar boven