Gangbang Angel - Weert

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Mijn vraag aan Daveke of de locatie (goed) bereikbaar is met openbaar vervoer?

slavin angel

Snuffelaar
5 okt 2017
2
0
Mijn naam is angel, ik ben een 24/7 sex/bdsm slavin verder ben 1,65 m, 59 kilo, 47 jaar, blond lang haar, grote echte borsten cup 75E met tepelpiercings en tattoos. Ik heb een altijd nat kaalgeschoren kutje en ben voor zeer veel in. Ik draag altijd kinky/sexy/hoerige kleding, kousen en high heels. Mijn hobby is om zoveel mogelijk verschillende creampies te ontvangen van zo veel mogelijk verschillende mannen en om mij door zo veel mogelijk mannen te laten gebruiken. Ik ben zeer spermageil dus je mag je zaad overal in en op mij achterlaten. Verder ben ik te gebruiken voor alle vormen van seks en BDSMals sub. Als je wil kun je bij mijn Meester een bod doen voor het gebruik van mij.
Ik ben beschikbaar voor mannen, zowel 1 op 1 als in groepsverband. Ik ben 100 % bi dus ook te gebruiken door stellen en vrouwen.
Ik ben voor veel in, van soft seks tot kinky en hard, zeer extreem. Alles kan bare, wat je maar wil. Ook maak ik regelmatig geile filmpjes (uitsluitend voor privégebruik). Ik doe het met iedereen, oud of jong (wel 18+), dik of dun, wit of zwart, ik sta voor iedereen open.
Iedereen kan seks met mij hebben dus als je me spontaan op straat tegenkomt kun je me aanspreken en als er tijd is en een geschikte gelegenheid dan kun je seks met me hebben.

De dingen die ik graag doe / mogelijkheden zijn:
- gewone seks, allerlei standjes
- pijpen, ook deepthroat (totdat ik moet kotsen)
- neuken, liefst bare maar met condoom mag ook
- anale seks bij mij
- beffen en rimmen
- fisten
- anale seks bij jou (b.v. met voorbinddildo of fisten)
- plasseks geven en nemen
- poepseks geven en nemen
- gangbangs (geen limiet wat betreft het aantal mannen)
- cardates
- buitenseks
- bukkakes
- filmpjes maken (uitsluitend voor mijn privégebruik, alleen mijn man / Meester mag filmen)
- seks met vrouwen
- seks met stellen
- alle bedenkbare vormen van trio / groepsseks
- tot aan 2010 K9
- public seks
- tippelen
- mezelf aanbieden als hoer
- mezelf aanbieden als spermadump (slikken, over me heen spuiten, mijn kut en kont volspuiten)
- vernedering zowel verbaal (uitschelden, grof taalgebruik) als lichamelijk (haren trekken, bespugen, slaan, onderpissen en -schijten)
- bondage
- borsten afbinden
- gezicht slaan
- dienen als gebruiksvoorwerp
- zweepslagen
- kaarsvet
- verkrachting
- Bdsm

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Tsja, klinkt aantrekkelijk.
Wat mag ik aftikken om je een uur lang flink af te raggen met mijn 22 cm en 7 cm dikke vriend?
Je mag ook een voorstel doen om met vrienden van mij af te spreken. Ik regel ze en voor 25 % van de winst stuur ik ze door.

Graag hoor ik van je,

Umma G

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Een heel geil welkom hier Angel en alvast veel sperma genot gewenst.

Heb wel een paar vraagjes voor je.
Waar kom je vandaan ?
Ontvang je ook ?
Wat kost een half uur of uur geile sex (vaginaal en anaal bare) met je ?
Misschien een foto uploaden zonder gezicht zodat we kunnen zien hoe je er uit ziet ?

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Welkom in deze forum angel ! Je ziet er best lekker uit :D Wil je graag eens stevig neuken en volspuiten. xxx

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ziin er ook mensen die vanaf Roermond met de auto naar de gang bang van 17 oktober te Meeuwen-gruitrode gaan? Met het openbaar vervoer is lastig. Zou ik met iemand mee kunnen rijden? Pb is welkom

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Mannen, ik heb maar 3 aanmeldingen voor de Gangbang volgende week dinsdag, zijn er nog geïnteresseerden, die ook kunnen? Om 12u30 zal het beginnen, mail me aub, eerst wou iedereen en nu hoor ik niks meer....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik had zeker meegedaan maar per openbaar vervoer vanuit Arnhem is de locatie zeer lastig te bereiken. Waarom wordt de gangbang niet gewoon in NL gehouden met een goede bereikbaarheid per openbaar vervoer?

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Heren,wegens de weinige mannen(4) die zig hebben aangemeld, wil angel de gb niet laten doorgaan, er hadden er veel mij een berichtje gestuurd dat ze wilden deelnemen, maar slechts4 stuurden me een mailtje, angel wou toch wa meer dan 4 man en heeft dus beslist om het niet te laten doorgaan, het spijt me voor degene die hun wel hadden aangemeld, ik had het zelf ook liever anders gezien, maar daar beslis ik niet over
Groeten davy

A

Anonymous

Guest
Zolang op voorhand aangekondigd, zoveel "enthousiaste" leden....

Een echt knap lekker sletje, waar enorm veel kan en dat voor een symbolische prijs....

En dan slechts 4 man die hier op ingaan als het concreet wordt.... Spijtig en bedroevend!

Is het een foute conclussie als ik zeg dat hier teveel mensen zitten die vooral achter hun pc geilen?

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Ja echt triestig, vind het vooral jammer voor ons de leden die wel hun belofte houden, angel zal ons wel op de hoogte houden denk ik, is een geile toffe dame

13 mei 2015
1.163
462
Daveke31 zei:
Heren,wegens de weinige mannen(4) die zig hebben aangemeld, wil angel de gb niet laten doorgaan, er hadden er veel mij een berichtje gestuurd dat ze wilden deelnemen, maar slechts4 stuurden me een mailtje, angel wou toch wa meer dan 4 man en heeft dus beslist om het niet te laten doorgaan, het spijt me voor degene die hun wel hadden aangemeld, ik had het zelf ook liever anders gezien, maar daar beslis ik niet over
Groeten davy

44561495-A-sad-crying-emoji-emoticon-smiley-face-character-with-tears--Stock-Photo.jpg

A

Anonymous

Guest
En is ze echt niet te overtuigen om het met 4 te doen? Ik zal nog harder mijn best doen.... :) en we kunnen het ook altijd kinky maken, dan is 4 voldoende. lol

Ik kan haar wel een tijdje stevig bezig houden

Terug
Naar boven