Gonorroe Zuid-Holland/Rotterdam

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Klopt dat ik reacties plaats omdat ik niet houd van die paniek zaaierij. Je roept dat er Gonneroe rond gaat in Rotterdam en omstreken terwijl dat helemaal niet zo is. Ja je hebt een meid geneukt en je hebt Gonneroe, misschien had je dat al en heb jij het haar wel gegeven. Maar dat wil je niet horen maakt ook niet uit, gaat erom dat je net doet alsof het als een wild vuur om zich heen grijpt. Dat is totale onzin en daarom reageer ik.
Mijn punt is dat het als een wild vuur om zich heen ZAL GRIJPEN als ik er niks van zeg. Weet je wel niet hoeveel mensen mijn waarschuwing in acht hebben genomen en haar hebben vermeden? Dit topic heeft geholpen met de verspreiding in toom te houden.
En hoezo had ik al gonorroe en heb ik het aan haar gegeven? In plaats van mij aan te vallen met "dat wil je niet horen", LEES eens een keer. Ik had WEKENLANG niemand geneukt, de incubatietijd van Gonorroe is bij mij rond de 4-5 dagen, precies zoals bekend is de medische wereld. Maar dat kun je allemaal teruglezen in dit topic, als je de moeite ervoor wilt nemen. Maar liever val je mij aan, zegt meer over jou dan over mij.

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Weet je wel niet hoeveel mensen mijn waarschuwing in acht hebben genomen en haar hebben vermeden?
Kip en het ei als jij niet had gewaarschuwd was het helemaal uit de hand gelopen. Ja natuurlijk je bent een held, took one for the team en door jou is het binnen de perken gebleven. Ik stel voor een standbeeld voor je op te richten van een man met een druiper 🤣😂

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Mensen maken wel eens de fout te denken dat iedereen die bare neukt lid is van nzc. Net zoals mensen dachten dat raamdames geen toekomst hadden als ze geen goede recensie op hookers hadden.

Ga er echter maar vanuit dat het aandeel van nzc leden peanuts is vergeleken met wat reageert op advertenties.

Niettemin is het niet eerlijk valse of ongeverifieerde info te verspreiden hier. Waaronder ook valt berichten dat een dame doorwerkt terwijl ze besmet is terwijl dat niet vaststaat (dat doorwerken). En kletspraat dat ze de hele regio (daardoor) besmet.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ach, zo zal het doorgaan.
De regio is nog steeds niet verrast door explosie gonorroe.
Had ondertussen wel gemoeten als het echt zo erg was.
Maar Bestfriend, je doet maar lekker hoor. Ga maar door, gelijk krijg je toch niet.

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Ga er echter maar vanuit dat het aandeel van nzc leden peanuts is vergeleken met wat reageert op advertenties.
Bullseye! Dit forum is zo'n minimale weergave van het hele circuit. Denken dat je een soort Jezus bent door hier een melding te maken van een los staand Gonnoroe geval en dan denken dat je daarmee een uitbraak hebt voorkomen getuigd van enorme overschatting en helpt ook de geloofwaardigheid op andere fronten niet.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Klopt helemaal.
Waarom moet ik dat hier neerzetten als je het bij de GGD gewoon kan opvragen?
Doe zelf eens een beetje moeite.
Het valt gewoon buiten de discussie die over Sherezade gaat en niet over cijfers van
besmettingen an sich.
Daarom zet ik het niet neer dus, maar dat snap je vast niet.
Maakt ook niet uit, herhaal ik ook dat nog eens voor je.

"
mensen blijven je verhaal in twijfel trekken.
Niet omdat het niet waar is (dat weten we niet en is niet te verrifiëren) maar ook omdat jij
zelf niet erg vriendelijk reageerd"

Ironic.png

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Ik heb geen gonorroe maar wel iedere morgen een ODOL......,,,,,,

Is daar ook een behandeling voor?
Ja.

Mijn buurvrouw. Die haar man heeft geen ODOL gehad sinds Cobain zijn garage geverfd heeft.

Dat gezegd zijnde...

Dit topic lijkt me vooral een welles nietes topic te worden

Waar bestfriend zijn versie heeft met eenzijds anecdotisch bewijs (het minst doorslaggevende bewijs) en aan de andere kant mensen als cerato die zeggen dat ze meer weten maar het niet delen (wat dus ook anecdotisch bewijs is, weermaals het zwakste soort bewijs)

Van de hoer zelfe:

Net als een review mag een besmetting benoemd worden. En niemand kan dat weerleggen buiten: ik ben gisteren geweest en mijn piemel staat nog niet in brand.

Simpel.

Laatst bewerkt:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Op WhatsApp heeft zij nu een foto van haarzelf staan zag ik net. Twijfel heel erg om te gaan ja of nee.
Aan de andere kant het ergste wat ik kan krijgen is ook deze soa maar ik neuk niet vaak dus zal een
andere meid daardoor niet kunnen besmetten mocht zij inderdaad de soa dragen. Kan altijd een
recente testuitslag vragen als ik bij haar ben wat ook geen 100% garantie geeft natuurlijk. Zou wel voor
het eerst in mijn 53 jarige leven zijn dat ik een soa oploop dus een mooie score wat mij betreft.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
en aan de andere kant mensen als cerato die zeggen dat ze meer weten maar het niet delen (wat dus ook anecdotisch bewijs is, weermaals het zwakste soort bewijs)
Tja, niets welles.......
Ik zet het niet neer om twee redenen (al genoemd maar vooruit):
1. Dit topic gaat over Gonorroe Rotterdam/Zuid Holland en Sherezade in het bijzonder.
Wat cijfers toevoegen over dame ontgaat mij maar dat kan.
2. De cijfers zijn gewoon bij GGD te krijgen dus voel ik me niet geroepen die hier te plaatsen.
Dat kan je ook zelf opzoeken, hoef niet alles voor een ander te doen toch?
Of betaal jij mij ook om een dame uit te testen?

Dus: wil je cijfers, zoek ze zelf op, zo gebeurd.
En of je mij gelooft of niet maakt mij helemaal niets uit want dat mag je ook zelf weten.
Noem het maar anecdotisch bewijs, vraag bij GGD en je komt er achter of het zo is of niet.
Tenzij die GGD natuurlijk ook niet te vertrouwen is want ja, overheid instelling hè.

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Bijzonder hoe deze chat een eigen leven leidt. Vooral goed en belangrijk om elkaar te blijven waarschuwen bij een SOA en waar je het mogelijk hebt opgelopen. Ik hoop niet dat sommige reacties in deze chat mensen daarvan weerhouden om dat te doen.

Laatst bewerkt:

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Het is eigenlijk altijd Russische roulette wat wij met onze hobby doen, alleen zitten er minder kogels in het magazijn.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Bijzonder hoe deze chat een eigen leven leidt. Vooral goed en belangrijk om elkaar te blijven waarschuwen bij een SOA en waar je het mogelijk hebt opgelopen. Ik hoop niet dat sommige reacties in deze chat mensen daarvan weerhouden om dat te doen.
Op zich mee eens hoor, wel een probleem is dat die info vervolgens eindeloos blijft rondzingen, aan de dame blijft kleven ook al is ze allang beter.

En ik zie nog weinig mensen die schrijven: ik heb een SOA, geen idee van wie precies maar ik ben wel bij die en die en die geweest in de laatste 4 weken. Ik heb ze allemaal gewaarschuwd dat ik een SOA heb en hun mogelijk besmet kan hebben....

Maar ja misschien maar goed ook want anders zijn er nog meer dames " vetdacht"....

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Op zich mee eens hoor, wel een probleem is dat die info vervolgens eindeloos blijft rondzingen, aan de dame blijft kleven ook al is ze allang beter.

En ik zie nog weinig mensen die schrijven: ik heb een SOA, geen idee van wie precies maar ik ben wel bij die en die en die geweest in de laatste 4 weken. Ik heb ze allemaal gewaarschuwd dat ik een SOA heb en hun mogelijk besmet kan hebben....

Maar ja misschien maar goed ook want anders zijn er nog meer dames " vetdacht"....
Ja daar heb je wel een punt. Dat het vervolgens aan een dame blijft kleven is natuurlijk ook niet wat gewenst is.

Goldenshower

Toogplakker
13 nov 2023
78
34
Recent ook goenoroe opgelopen , dacht eerst een blaasontsteking. Eerste keer in mn leven en het was 2 weken afzien.
De dame heb ik vriendelijk uitgelegd wat aan de hand was. Ze heeft zich laten testen waarbij ze me zelfs een korte video stuurde van het onderzoek.
Namen ga ik niet noemen nav bovenstaande goed bedoelde waarschuwing van bestfriend.
Ze bleek trouwens geen gonorroe infectie te hebben..

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als zij geen gonorroe had, dan heb je het van iemand anders gekregen.
Ze kan geen gonorroe hebben en het dan wel aan jou doorgeven.
Hopelijk kom je er nog achter bij wie dan wel, kan je die inlichten.

Goldenshower

Toogplakker
13 nov 2023
78
34
De incubatietijd is rond de 5/7 dagen.Toen kreeg ik ook de bijwerkingen.
De vorige neukbeurt was 22 dagen eerder met een andere.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Blijft leuk hier: je krijgt gonorroe van een dame die niet eens gonorroe blijkt te hebben?
Misschien begrijp ik het niet goed meer, maar dat kan natuurlijk nooit.
De incubatie tijd is trouwens wisselend hoor, daar verkijkt men zich snel op.
Normaal enkele dagen tot een week voor je klachten krijgt.
Het kan ook voorkomen dat de klachten zich veel later openbaren en soms krijgen mensen
zelfs geheel geen klachten.
Dus ik denk dat je die gonorroe hebt opgelopen bij die andere dame van 22 dagen ervoor.
Dat lijkt veel logischer dan dat je het hebt gekregen van iemand die het niet heeft.

Terug
Naar boven