Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Een bezoek gebracht bij Grimberg. Jasmin gezien, mooiste dame daar met lichte ogen. Op de bank lekker friemelen. Eenmaal op de kamer veranderd ze in een pop. Totaal geen interactie. Aan haar borsten zitten vind ze niet fijn. Dit is er 1 om te mijden !

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Jasmin ook eens meegekamerd. Erg mooie meid maar als het ongemotiveerd/lusteloos gaat en tijdens het neuken de opmerking "nicht rein zu spritzen" is voor mij de lol er snel vanaf.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Sommige dingen moet je niet willen begrijpen 😜

Laatst bewerkt door een moderator:

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
@potentebeer

Probleem is dat ik geen Duits spreek. Ik heb 1x geprobeerd in het Engels te communiceren, maar de theke hing op.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Dank en hopelijk wat openbare acties en mannen die gezamenlijk een dame neuken want dat is geil.

• Like
Waarderingen: Jray

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Mooi Robbie. Als je boven op het bankje je koffie drink, dan wordt je iedere keer gevraagd om mee te pompen. Als je je actief opstelt met vragende blik, kun je zo gevraagd worden. Bonny wil als ze klaar is met een klant, je ook wel meteen boven op de bank ook een beurt geven. Succes

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ga trouwens morgen. Ook een keer op het bankje plaatsgenomen en op een gegeven moment zag ik Sarah met klant naar boven komen en eiste ze de bank op want ze wilde daar seks bedrijven. Helaas mocht ik niet meedoen😔

20 aug 2022
1.328
767
Sarah wil ik graag een keer mmf doen. Selina laatste keer teveel automatische piloot, niet zo vreemd natuurlijk.
Selina haar eerste maanden Grimberg was voor mij een betere ervaring.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Robbie voor het eerst dit jaar in de Grim en was al om 10 uur bij het hek en op de parkeerplaats slechts één auto te bewonderen. Mijn doel was om met (vernieuwde) Sarah te gaan kameren maar die illusie kon ik snel vergeten want uitgerekend vandaag was ze vrij en daar baalde ik best wel van. Redelijk wat dames aanwezig op de banken. Ik zei tegen Justina dat het rustig was met mannen en ze antwoordde met dat door het mooie weer mannen wat later zullen komen.

In mijn aanwezigheid tot ongeveer 14 uur telde ik 10 dames: Cosmina (2), Selena (3), Natascha (4), Sabina (5), Bonny (7), Angie (8), Gabriela (9), Daria (10), Jasmin (13). Jessica die beweert Turks te zijn zit rechts van Angie en links van Daria maar volgens het sofaplan op freiercafe bevindt zich geen bank tussen bank 8 en 9 maar in de praktijk is er weldegelijk een bank maar ik kan daar dus geen banknummer aan toekennen maar kan wel zeggen dat Jessica tussen Angie en Gabriela zit. Helaas geen Julia want die ken ik ook nog niet en Carmen nog steeds afwezig. Ook geen Karina en Victoria en Magda zou morgen present zijn net als Sarah.

Al vrij snel werd ik aangesproken door een Hollander die mij nog herkende van die andere RTC club in Dortmund en toen ik hem goed bekeek herkende ik hem van zo'n jaar geleden. Ben met hem tijd en wijle opgetrokken en boven op de bank met een Duitser gesproken en het was leuk om met beide mannen gesproken te hebben. De Duitser zei dat onlangs Gabriela, Angie en Bonny met zo' n 5 man bezig waren boven. Helaas vandaag geen mini gangbang. Hij zei ook dat er toen veel mannen waren met zo' n 20 tot 25 maar dit was vandaag een stuk minder waardoor openbare acties daardoor waarschijnlijk uitbleven. Wel zag ik Bonny op bank 6 geneukt worden op de bank en vroeg Angie mij haar op de bank te neuken maar ik moest nog herstellen van een kamer met Jasmin.

Ik nam als eerste plaats op de bank tegenover Jasmin. Erg mooie meid en zeker de mooiste. Jong en met een beetje vet en een knap gezicht ook. Ze begon gelijk met mij te praten en het was niet eens mijn bedoeling met haar te gaan kameren maar ik was geil dus ging ik naast haar zitten en ik fluisterde in haar oren of ze ohne deed met reinspritzen want ik meende mij te herinneren bij de laatste kamer met haar dat ik haar niet mocht volspuiten. Snel kamer opgezocht en bij het pijpen zei ze nog niet in haar mond te spuiten maar dat was ik sowiezo niet van plan. De druk moest er af dus ruim binnen de tijd haar kutje gevuld. Voor gfe ervaring moet je haar beslist niet nemen. Geen zoenen en ze draait haar hoofd zijwaarts in de missio en ze is behoorlijk passief maar ik was daarop voorbereid dus zeur hier verder niet over.

Het weer was goed dus wilde wel het terras op maar die schuifdeur gaat ontzettend zwaar. Voor oudere lieden bijna niet te doen en als ie genoeg open was om je er doorheen te wurmen moest ie van de dames ook weer bijna helemaal dicht. In de middag was dat probleem verdwenen want de temperatuur was zodanig dat de deur openbleef.

Natascha zat een beetje met me te dollen en sloeg me een paar keer op de kont. Ze heeft zo'n apart grappig stemmetje en had de nodige praatjes.

Ik was in dubio met wie ik na Jasmin zou nemen. Ik bekeek Cosmina. Ze heeft een lekker lichaam en goede kont. Ook Selena zag ik wel zitten en ze moet uitgerust zijn na maandenlange vakantie. Kwam op het lumineuze idee een trio te doen met beide dames en 2 x 30€ is best tw doen want in veel andere clubs betaal je nu 2 x 40€. Heb zeker genoten van beide dames. Selena is wel wat bedeesd en misschien dat ze met Sara wat losser is en meer durft want toen ik Cosmina neukte deed Selena niet zoveel. Misschien na mijn eerste kamergang te snel weer een kamer opgezocht maar klaarkomen lukte niet. Vooral het kutje van Cosmina best ruim dus dat werkt niet in je voordeel en die van Selena iets strakker maar zeker niet strak.

Ik was al boven geweest en hoorde een hoop gekreun en dat bleek om Jessica te gaan. Een kleine Turkse meid en een beetje gedrongen. Ze had een buikbedekking maar dat stoorde me niet zo. Heb met haar een kamer beneden opgezocht. Ze had een verrassend strakke kut en deed lekker mee en ben in missio door blijven en uiteindelijk lekker mijn zaad in haar gespoten.

Denk volgend weekend weer de Grim aan te doen en dan Sarah eindelijk weer eens te kunnen gaan neuken. De 3 weekeinden daarop geen treinverkeer tussen Oberhausen en Gelsenkirchen dus ook geen Grim mogelijk of om moeten reizen wat veel tijd vergt.

Terug
Naar boven