Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Volop actie in de Grim. 10 leuke meiden. Net Gabriella op de kamer met open deur voorzien van een lading. Super (skinny) lichaam heeft ze. Super lang pijpen en ik haar ook verwennen. Diverse kijkers in de deur, wilden nog niet mee doen. Ze wilde eerst op de bank beneden, maar bij mijn eerste lading doe ik graag wat speelwerk er om heen. Op de bank ligt de focus op klaarkomen, beter de tweede ronde als ik niet op springen sta. Angie heeft ook bij klant gevraagd om lekker op de bank te neuken. De openbare partijen zijn weer aanwezig. Boven op de bank werd ook gewerkt. Robbie, paradijs over here.
Nou maar kijken hoe we de volgende rondes invullen. Douches en sauna lekker hot.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Afgelopen zondag was het prachtig weer en niet druk dus daarom wellicht boven geen actie en Sarah was ook niet aanwezig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Welke dames trouwens zijn geregeld boven te vinden voor openbare seks boven op de bank of kamer?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Net tweede actie met Jasmine gehad. Ze kan beter naar huis gaan. Zeer mooi gezicht, maar nicht dies nicht das nicht so ich mache es wechseln bla bla. Heb ze toen in missio maar gestraft.
Tot 11.30 vele kamers door de meiden. Twee uurtjes bijna niks, en toen was het op drie kamers raak. Twee lopende band neuken en één kamer drie meiden die alle hoeken genomen wilden worden. Bij die drie zaten Sarah, Selina en de wat oudere mamasan meid.
Hele geile bedoeling boven en velen werden afgewerkt.
Angie gaf nog een live neukpartijtje voor de kachel.
Het was vandaag weer hot 😀

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Dus Sarah werd ook door meerdere mannen tegelijk afgewerkt op de kamer boven?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Sarah was lekker wild. Sprong van de ene naar andere lul. Ze had er de hele dag wel zin in. Sarah is een hele knappe meid. Ik vind de borsten mooi bij haar figuur staan. Ze was al stunning, maar nu nog meer. Volgens mij wil ze nog niet dat je met de borsten speel, en tijdens de orgie zag ik ook meerdere malen dat ze haar hoofd wegdraaide als er eentje wilde kussen. Optic fuck dus goed

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Normaal is 30 per dame per keer. Hoe werkt het financieel met een gangbang daar?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Je betaalt iedere dame 30€ die met je speelt of waar jij mee speelt. Als er drie dames zijn en eentje kust je alleen of trekt een keer aan je pik, dan is dat 30€. Als je een half uur gb, is dat 40€ per dame.

• Like
Waarderingen: lp69

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Die openbare acties op de bank boven of op de kamer met meerdere mannen gebeurt dat al in de ochtend of vindt dat meestal wat later plaats dus vroeg in de middag?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik verwacht s'avonds laat (bijna) geen openbare acties want dames hebben geen zin meer of zijn te vermoeid om zich nog door meerdere mannen tegelijk te laten neuken.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Afgelopen dinsdag was het net voor de middag en na 13.30. Tussen 11.30 en 13.30 zaten de meesten uit te rusten van de eerste ronde. Neem 2 dames mee naar boven (60€) en laat de deur open. GB is geboren, er sluiten altijd mannen aan. Maw, je hebt het zelf in de hand

Terug
Naar boven