Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gisteren een kort bezoek gebracht aan Grimberg. Was gekomen voor een jonge sympathieke dame die me er vorige week al opgevallen was, ze bleek Alessia te noemen een 21 jarige Roemeense. Enige tijd nadat ik was toegekomen was ze beschikbaar. Op het bankje gaf ze aan dat ze het enkel met cd doet. Toch wel een domper maar ik wou haar toch zeker eens uittesten. Zeer goede kamergang echt een GFE, lekker tongzoenen en ze doet heel goed haar best. Vele malen beter dan de 2 dames van de week voordien. Heb nog geprobeerd haar te overtuigen zonder te doen en hiervoor een extraatje te betalen maar dit werd resoluut afgewezen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Aangekomen vroeg in de middag en een hoop auto's op de parkeerplaats van de Grimbergsauna dus dat voorspelde weinig goeds en inderdaad een hoop mannen maar tot mijn verbazing geen chinees gezien.

Bij binnenkomst kreeg ik op een gegeven moment een klap op mijn kont. Ik draaide me om en het bleek weer Melissa te zijn. Olanda kwam natuurlijk ook weer ten gehore. Ben gelijk op haar bank gaan zitten en heb met haar weer een prima kamergang beleefd waarbij ze me vriendelijk verzocht haar vol te spuiten waar ik natuurlijk gehoor aan gaf.

Toen ik op haar bank plaatsnam stelde ze een trio voor met Jasmine. Kende haar niet en ze is hier pas kort werkzaam en het blijkt de zus van Kathi te zijn vertelde ze me. Ik zei ik wil haar eerst zien en 1 op 1 nemen. Uiteraard vroeg ik haar naar haar postuur en ze zei dat het mijn type is. Jasmine zat even buiten en Melissa wees me haar aan. Zag dat ze vrij kort zwart haar had. Melissa wees me ook haar zitplek aan.

Ging na een poos op haar bank zitten en was onder de indruk van haar uiterlijk. Mooi gezicht en jonge uitstraling maar bovenal een geweldig lichaam met mooie borsten en beste kont. Bij een nieuwe dame vind ik het altijd wat lastig want je weet nog niet wat de mogelijkheden zijn en hoe de sex zal zijn. Pijpen is niet haar sterkste punt want het was meer trekken en ze zei ook niet in haar mond klaar te komen maar dat was ik toch al niet van plan en toen ze op haar rug lag wilde ze niet dat ik haar borsten beroerde. Kussen doet ze ook niet echt maar neuken kon gewoon zonder. Ik neukte haar een poosje en ik dacht dat ik haar gewoon kon volspuiten maar opeens uit het niets zei ze niet in haar klaar te komen. Hierdoor lukte het me niet meer om nog klaar te komen. Ik dacht bij mezelf misschien had ik dat beter al op de bank met haar moeten bespreken. Ook het gekreun en gesteun had een fake gehalte wat mij niet echt kon opwinden. Jasmine is zeker de aantrekkelijkste dame voor mij maar dat is niet genoeg. Toen ik zei dat Melissa haar had geadviseerd zei ze dat ze met haar zou gaan praten. Denk dat het formaat van mijn lul haar wat tegenstond en ze zei ook voorzichtig aan te doen. Ze communiceert wel goed en kan het goed vinden met de aanwezige dames. Ze spreekt bovendien Turks

Van de dames die ik ken waren aanwezig: Melissa, Jasmine, Cosmina, Angie en Bianca. Links van Melissa zat een wat stevige dame die niet veelgevraagd was maar vooral haar buik stoorde mij. Sarah en Sissy waren helaas vrij vandaag anders had ik een van beiden wel willen nemen en Magda op vakantie.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Vandaag eventjes naar Grimberg getoeft. 11:00 uur binnen en 14:00 weer weg. Het was snel, maar wel geslaagd en weer voldaan naar huis na drie kamergangen + drie keer in de sauna. Ik had deze ontspanningen wel even nodig.
De sauna is hier lekker klein, warm en fris. Daar nog even gekletst met een Italiaan over fietsen en de giro.
Er waren weer veels te veel mannen - alle banken vol, maar je kon nog prima bij de dames terecht. Zeg dat de verhouding ongeveer 1:1,5 is. Ik zag zo'n 8 dames binnen.
Ik heb als eerste gekamerd met Angie. In eerste instantie vond ik haar een beetje te oud voor mij eruit zien. Tijdens het voorwerk en de seks dacht ik, wauw! wat een lekker wijf! Goeie kont, goed gevulde borsten, sexy strakke buik en vertoverende ogen. Dus maar besloten om een uur samen te zijn. Ze zei nog klaarkomen graag in het poesje en niet in m'n mond. We hebben duidelijk dezelfde voorkeuren, haha! Dus goeie sessie, twee keer klaargekomen.
Daarna m'n eigen condoom meegenomen richting Alessia. Zij is echt een GFE, voltastelijk tongzoenen en ze kijkt je goed aan. Wat mij betreft de knapste in de tent. Condoomgebruik maakt mij niet uit in haar geval. Het was gewoon lekker.
Als laatste met Christina. Ze is heel stil en zegt eigenlijk helemaal niets. Ze zoent ook niet. Kijkt je niet aan. Wel wat onwennig na zo'n GFE sessie met Alessia, maar haar sexy body maakt het wel goed. Rond 13:15 gingen wij kameren, haar poes zat al vol in de vaseline. Geeft wel aan hoe moeilijk ze het heeft met het opnemen van de neukstaven. Ik heb rustig aan gedaan en weer van genoten.
Ik volgde de fora van de andere fkk's ( zoals vv), maar ik hoor in beide clubs de dames nooit praten over 30EUR. Ze beginnen gelijk met 40EUR. Wellicht komt het doordat ik mn tijd neem hoor. Het zal... met die 10EUR word ik er ook niet armer of rijker op.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Vandaag weer naar Grimberg getoeft. Hele week mezelf geil gemaakt om Christina. Aangezien het bij de andere clubs inkom wat goedkoper is en hier niet, dacht ik wel te kunnen profiteren van de rust. In de late ochtend tussen 11 en 1 was er ook veel beweging rond 2 uur was het gewoon stil en rustig. Alle dames zaten op hun bankje.

Bij binnenkomst zag ik een nieuwe dame Gabriella 23 jaar, slank, Petite, zwart kort haar, met een beetje hang borstjes. Ze zag er leuk uit, vandaar direct bij haar de ketel ontlucht. Ze was wat onwennig. We gingen naar een van de kamers beneden. Niet zoenen, niet beffen, veel glijmiddel. Ze was lekker strak en lekker intiem. Het was kort maar lekker.

Gelijk opgefrist en op de bankje van Christina gaan zitten. Ze is niet zo spraakzaam, maar toch is het me gelukt om haar te laten praten en glimlachen. Anders lijkt het of je het met een soort van robot pop zit te doen. We hebben 50 minuten gekamerd. Flink zweten in dat kleine hok. Ik was achteraf wel klaar. Mn fantasie met haar was wel weer getemd.

Na een korte sauna-break bij Bianca gezeten. Ik vond het wel matig/goed. Ze is lekker en al, strakke lichaam, gfe-gevoel. Alleen ze is een beetje allergisch voor zweet. Tja, daar kan ik ook niet veel aan doen. Goed, wel een eind aan kunnen breien. Ik ben wel op haar billen klaargekomen (dat moest buiten de deur). Matig/goed, maar ik kom zeker nog wel terug bij Bianca.

Inmiddels al 4x klaargekomen. Ik dacht, kan ik er nog een snelle doen met iemand? Toch even boven gaan zitten. Het was rustig. De dames waren aan het roddelen, het ging wel over mij. Het zal. Er was geen plek om te zitten, dan bij een dame. Dus ik ging maar bij Gabriella zitten. Ik dronk mn water op en ik vroeg Gabriella nogmaals te kameren. Die heeft me meegenomen naar de grote kamer. Nu ineens kon wel wat meer. Zoenen, beffen, gfe… heerlijke sessie. Als laatste hadden we een zittende positie. Zij bovenop dus, en zo kwam je wel diep, want ik voelde de baarmoedermond. Ik dacht nog dat moet wel pijn doen, maar zij had zelf de controle. Ik vond het wel een lekker einde om ook de dag af te sluiten.

Dat laatste van Gabriella maakte wel indruk. Ik hoop dat ze langer blijft, zodat ik vaker langs kan bij haar :)

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Vandaag in grimbergen

Niet vooraf het forum gechecked

Met Christina op de kamer geweest
Zoenen, tongzoenen zelfs
Beetje pijpen was niet heel bijzonder
69 gedaan ze was lekker fris

Ik denk dat ik de eerste van vandaag was

Toen ff geneukt maar ze was erg passief

Toen heb ik mijn tovertongetje voor de dag gehaald
Heb haar zeker 10 minuten gebeft
En uit het niets kwam ze schokkend klaar
Zeker geen fake
Kut knijpen, vol warme kutsappen tevoorschijn

Daarna was het neuken met haar echt top

Dus mannen, ff je best doen en ze komt los

Erg knappe dame met geweldig figuur
Mij ziet ze vaker

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
ik ben afgelopen woensdagavond langs grimberg gegaan. Even kort, vandaag geen zin om een heel verhaal te tikken. Ik heb weer genoten van Christina en Gabriela. Dat zijn de twee slankste daar. Het was rustig en ze waren in de mood dus lekker :D

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
real_person zei:
Vandaag weer naar Grimberg getoeft. Hele week mezelf geil gemaakt om Christina. Aangezien het bij de andere clubs inkom wat goedkoper is en hier niet, dacht ik wel te kunnen profiteren van de rust. In de late ochtend tussen 11 en 1 was er ook veel beweging rond 2 uur was het gewoon stil en rustig. Alle dames zaten op hun bankje.

Bij binnenkomst zag ik een nieuwe dame Gabriella 23 jaar, slank, Petite, zwart kort haar, met een beetje hang borstjes. Ze zag er leuk uit, vandaar direct bij haar de ketel ontlucht. Ze was wat onwennig. We gingen naar een van de kamers beneden. Niet zoenen, niet beffen, veel glijmiddel. Ze was lekker strak en lekker intiem. Het was kort maar lekker.

Gelijk opgefrist en op de bankje van Christina gaan zitten. Ze is niet zo spraakzaam, maar toch is het me gelukt om haar te laten praten en glimlachen. Anders lijkt het of je het met een soort van robot pop zit te doen. We hebben 50 minuten gekamerd. Flink zweten in dat kleine hok. Ik was achteraf wel klaar. Mn fantasie met haar was wel weer getemd.

Na een korte sauna-break bij Bianca gezeten. Ik vond het wel matig/goed. Ze is lekker en al, strakke lichaam, gfe-gevoel. Alleen ze is een beetje allergisch voor zweet. Tja, daar kan ik ook niet veel aan doen. Goed, wel een eind aan kunnen breien. Ik ben wel op haar billen klaargekomen (dat moest buiten de deur). Matig/goed, maar ik kom zeker nog wel terug bij Bianca.

Inmiddels al 4x klaargekomen. Ik dacht, kan ik er nog een snelle doen met iemand? Toch even boven gaan zitten. Het was rustig. De dames waren aan het roddelen, het ging wel over mij. Het zal. Er was geen plek om te zitten, dan bij een dame. Dus ik ging maar bij Gabriella zitten. Ik dronk mn water op en ik vroeg Gabriella nogmaals te kameren. Die heeft me meegenomen naar de grote kamer. Nu ineens kon wel wat meer. Zoenen, beffen, gfe… heerlijke sessie. Als laatste hadden we een zittende positie. Zij bovenop dus, en zo kwam je wel diep, want ik voelde de baarmoedermond. Ik dacht nog dat moet wel pijn doen, maar zij had zelf de controle. Ik vond het wel een lekker einde om ook de dag af te sluiten.

Dat laatste van Gabriella maakte wel indruk. Ik hoop dat ze langer blijft, zodat ik vaker langs kan bij haar :)
Zie je gelink dit neppe reactie is

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben er vorige week ook even binnen gewipt. Gekamerd met de jonge knappe Christina. Best een goeie kamergang gehad met haar. Enkel jammer ondanks dat het toch al de vierde kamergang is met haar blokt ze het tongzoenen af, anders zou ik heel vaak met haar op kamer gaan. Maar goed het is al een heel stuk beter dan mijn eerste kamergang met haar enkele maanden terug.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Heb de smaak van de RTC saunaclubs nu goed te pakken aangezien ik een week vrij ben maar zeker ook door het nagenoeg gratis treinreizen naar Duitsland en het goedkope entreetarief van 10€ tussen 10 en 12 bij een viertal clubs ben ik even alles aan het verkennen.

De Grimbergsauna is zeker niet mijn favoriete club want ik vind het binnen nogal donker en veel dames zijn nou niet bepaald mijn smaak. Ik had vooraf wel wat huiswerk gedaan en op de Duitse sites wat over bepaalde dames gelezen. Er waren in totaal 10 dames aanwezig en ik weet alle namen want ik was zo brutaal om voor mij onbekende dames naar hun naam te vragen of ik vroeg een andere dame naar de naam van een dame: Magda, Bianca, Cosmina, Sabina, Daria, Delia, Gabriella, Bonnie, Angie en Christina. Helaas geen Sarah want die was vrij zei theke Justina. Melissa met wie ik regelmatig kamerde schijnt de club te hebben verlaten hoorde ik van 2 dames maar waar naartoe konden ze me niet vertellen. Ik heb laatst nog met Melissa gekamerd in Duisburg en ze heeft me niks verteld dat ze de club zou hebben verlaten dus dat is dan best jammer maar misschien kom ik haar wel weer ergens tegen. Ook Nadja en Maddy die altijd tegenover elkaar zaten zie ik niet meer. Vooral Nadja had ik hoog zitten want ze was leuk in de omgang en de seks altijd goed. Jasmin, de jongere zus van Kathi, is nog op vakantie maar zij is werkelijk een beauty. Er schijnt ook een Alessia te werken die mc neukt maar niet gezien.

Cosmina en Sabina zitten tegenover de balie al een poos en als je voor de balie staat zit in het linkergedeelte Magda en Bianca. In het middengedeelte zitten Delia en Daria tegenover elkaar en de rest dus rechts daarvan.

Bij binnenkomst in het zitgedeelte kon ik mijn ogen niet van een bepaalde dame afhouden. Ze was veel in contact met Daria. Ik had iets over Delia gelezen en had haar niet meer verwacht omdat iemand schreef dat ze maar zo'n 3 weken zou blijven in de club en dat was ergens in mei. Qua uiterlijk was het helemaal mijn smaak en qua postuur verschilde ze niet veel met Melissa. Ze had een goede kont en mooie borsten. Vrij lang zwart haar en een tattoo bij haar linkerschouder die volgens haar mislukt was en ze had nog een hele kleine tattoo, dacht op haar pols/arm. Ze heeft geen piercings en komt uit Roemenie en communiceert in het Engels. Het is een aardige en relaxte meid. Mocht haar overal aanraken en ook zoenen maar geen tongzoenen wat ik al over haar gelezen had. Prima meid die RTC service verleent dus lekker zonder met injecteren. Heb haar na afloop een kleine fooi gegeven.

Over Cosmina had ik gelezen dat ze niet vies is van sperma en dat je met haar "vorbesammt" oftewel volgespoten kan kameren. Het leek me wel geil om haar volgespoten kutje te aanschouwen maar durfde niet zo goed te vragen en zeker niet als buurvrouw Sabina naast haar zat. Toen Sabina even wegging liep ik naar Cosmina en vroeg of ik met haar kon kameren als ze was geinsemineerd. Ze begreep me in eerste instantie niet en zei dat ik naast haar kon zitten maar ik zei nogmaals dat ik haar wilde als een klant haar had volgespoten dus toen zei ze mit Sperma in meine Musschi? Dat was dus geen probleem en ik verheugde me erop dat ze na de kamergang met een volgespoten kut met mij zou kameren dus toen ze weer terugkwam met de klant liep ik naar haar toe maar ze zei dat de hij haar met condoom had geneukt. Ik dacht hoe is het mogelijk en dat moet mij nu overkomen want bijna elke man komt hier om bare te neuken en neukt mijn voorganger mijn uitgekozen dame juist met condoom.

Ik had niet veel zin om langer te wachten en had gelezen dat Christina ook van ons geloof is. Bovendien een knappe dame met een b/c cup en een tattoo van een slang op haar rechterarm en lettering boven haar borsten. Ze is niet echt spraakzaam en ook zij praatte Engels. Wel een slanke dame dus niet echt mijn ding en ook passief wat ik al las maar wel zoenen en tongzoenen. Dat laatste wist ik niet meer precies van haar omdat mijn gedachten naar Cosmina uitging. Viel dus best tegen want lekker intiem was ze niet met zoenen en/of tongzoenen en kreunen deed ze nauwelijks. In plat doggy voelde ze wat strakker en uiteindelijk haar kutje gevuld.

Ik vond het genoeg voor vandaag. De volgende keer zal ik eerst bellen en vragen naar de aanwezigheid van Sarah en Cosmina en misschien dat mooie Jasmin dan weer terug is.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Was vandaag geweest. Bianca is zeer passief, had dit forum eerder moeten kunnen lezen. Mijn jongetje was in no time in slaap mode toen ze zei in kamer geen tongzoenen doen en mag je haar niet eens aanraken. Heel afstandig. Geen voorspel,geen stijf. Was 8 minuten in kamer niet klaarkomen 30 euro betaald en nooit meer bij haar. Omdat ik nog uurtje tijd heb,heb ik letterlijk alle dames schaamteloos gevraag: 'wie wel tongzoenen doet'. Terwijl alle ijsberen me aankeken: damn,deze gast heeft ballen. Toen was geen reactie van alle dames. Toen waren 9 dames aanwezig waaronder en ik alle namen gelijk achter hoofd vergeten(bianca, angie,cristina, en nog aantal dames die ijsberen niet eens geïnteresseerd hebben). Ik kom echt voor service,geld maakt helemaal niet uit. Ben naar Deutschland speciaal gekomen alle saunaclubs binnen 2 weken gaan bezoeken.Grimberg is no time op mijn lijst

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@cj2019

Ga naar villa venus in Duisburg en zeker Roxana, Michaela, Maria en denk ook Bahar zijn wel in voor tongzoenen.
Sonja trouwens ook maar die is met vakantie.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Er loopt een blonde duitse meneer rond 40ste die alle kamerbezoekers hun ervaringen met dames vragen. Als je hem je ervaringen uitdelen,ben je op zwarte lijst van de dames. Meneer is een moderator en schrijver van Freiercafe.Wees gewaarschuwd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Begrijp het niet helemaal van die blonde Duitse meneer. van 40 jaar oud. In welke clubs komt hij dan zoal?

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Meneer is een moderator van Freiercafe en heeft eigen sex tour website en werkt als een privé gids van sex tours. Hij vraagt 1000 euro voor 3-dagen begeleiding RTCs en FKKs. Meneer weet welke dame wat services verlenen. Je mag ook info bij hem voor 100 euro kopen. Dames mogen hem echt niet maar hij brengt klanten naar de club, dus de eigenaar is oké met hem.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
100 euro dat is wel veel voor info. Je kan zelf genoeg info vinden als je allerhande forums bezoekt. Bovendien kan je hier ook niet altijd op afgaan er zijn dames bij die het de ene keer zonder doen en de andere keer met, uiteraard is dit gelukkig een minderheid. Net als tongzoenen wat sommige dames bij vaste klanten of klanten zie wel mogen wel doen en bij andere niet. De bezetting in de RTC clubs veranderd soms nog al snel waardoor je met bepaalde info niet veel bent.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
cj2019 zei:
Was vandaag geweest. Bianca is zeer passief, had dit forum eerder moeten kunnen lezen. Mijn jongetje was in no time in slaap mode toen ze zei in kamer geen tongzoenen doen en mag je haar niet eens aanraken. Heel afstandig. Geen voorspel,geen stijf. Was 8 minuten in kamer niet klaarkomen 30 euro betaald en nooit meer bij haar.

Gisteren ook kennis gemaakt met Bianca. Bij het binnen komen zag ik voor mij optisch maar 1 knappe dame mij niet bekend (wel al gezien maar nog nooit mee gesproken) en dat bleek achteraf Bianca te zijn. Ik keek nog wat de kat uit de boom, andere knappe dames zoals Sarah en Cristina heb ik niet gezien.

Toen ze van kamer kwam en zich verfrist had ben ik meteen bij haar gaan zitten. Ik vroeg eerst of ze vrij was en ze stond meteen op dan gaan we meteen op kamer. Aan haar reactie was af te leiden dat het een drukke dag was geweest met weinig rust. Dat voorspelde niet veel goeds.

Ik wist haar naam nog niet en het was dus de Roemeense Bianca die naar eigen zeggen 21 jaar is. Het is een vrij grote slanke dame met mooie borsten, prachtig lichaam. Op de kamer heb ik haar wel wat kunnen ontdooien door wat te spelen met haar, even leek het erop dat we gingen tongzoenen maar kwam er toch niet van. Toen ze mij ging pijpen keek ze me aan en liet weten alles met te zullen doen. Ze leek een beetje te twijfelen waardoor ik even aandrong om toch zonder te kunnen maar ze zij beter van niet. Pijpbeurt was wel ok zonder meer. Neuken was niet top, on top heeft ze niet lang volgehouden, snel overgeschakeld naar andere posities. Ze was nogal gevoelig zogezegd waardoor ik het rustig moest aandoen. Op zich was ze bij mij wel een aangename dame in de omgang maar daar koop je niets mee. Herhalingsgeval op kamergang bij haar is voor mij 0%. Zal hier niet lang blijven denk ik.

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Ik ben recent ook met Bianca geweest.
Haar borsten mocht ik aanraken,tepels niet.
Pijpen deed ze lekker,idd een mooie dame en erg lief.
Helaas,beetje beperkt qua service ,ze duwde me een beetje weg tijdens penetratie mocht haar ook niet hard neuken.
Haar kutje was wel heerlijk strak,ik mocht niet in haar komen maar deed dit toch gewoon als of ik haar niet had begrepen,daarna 10 € extra gegeven.
Ze was een beetje boos.

Ik vind gek genoeg de service ook niet super in grimberg.
Het is allemaal zc, maar eierlecken doen ze bij moeilijk over ondanks dat je goed verzorgd ben.
Wel knappe meisjes in grimberg.
SARA VOND IK HET MOOISTE MEISJE.
Volgende keer haar proberen.
Mochten er beren zijn die van publieke sex houden dat mag daar ook.
Angie begon mij buiten ook spontaan te pijpen en zei dat openbaar sexen gewoon mag,als je wil ga ik nu op je ook zitten zei ze nog.
Ga het ook een keer proberen maar dan in de bar ruimte,misschien instaat er dan wel een orgie 😄

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Sarah is inderdaad knap. Wel jammer van haar slappe borsten. En ze is ook wat grillig in de omgang, de ene keer heel vlot maar soms ook kort van stof. Is wel heel erg druk bezet hier. En stopt vaak ook enkele uren vroeger dan het sluitingsuur, vooral op zondag. Maar weet niet of dat altijd zo is.

Terug
Naar boven