Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Ik had Sara gevraagd voor een kamer, toen zei ze kom.
Ik stond op zij ging weer zitten, vervolgens heeft ze 30 min in een kamer gezeten.
Toen kwam ze terug en ging ze met een andere beer naar de kamer.
Later vroeg ik haar nog eens ga je mee, maar ze had het druk met laundry service?

Ik was met Bianca gegaan naar de kamer.
Er was nog een andere klant die haar gevraagd had om naar de kamer te gaan.
Ze was schijnbaar naar de theke gelopen en had gezegd dat die kerel gek was, en ze weigerde om met hem mee te gaan.
Wanneer ik dat hoorde heb ik het niet nog een 3e keer gevraagd.

De man in kwestie heb ik buiten op terras/balkon nog mee gesproken ,was een hele aardige Duitse man, hij was geschrokken van haar reactie uit het niets had ze een grote mond.
De klant was naar de theke gegaan en toen moest madam ook op het matje komen.
Aanval was de beste verdediging voor haar.

Dus wat je zegt over haar grillige karakter snap ik nu wel :D

Toch als ik weer ga zal ik het proberen om haar vol te spuiten onze borderline Sara ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Zaterdag weer naar Duitsland voor bezoek aan een RTC saunaclub. Eerst naar vv in Duisburg en na 19 uur wil ik in de Grimbergsauna zijn om te profiteren van de 10€ actie.
Wel even bellen voor de aanwezigheid van Sarah en Jasmine. Als ze er beiden zijn wordt het lastig kiezen tussen die twee. Allebei zeer mooie en jonge dames maar qua service was Sarah beter want tongzoenen en volspuiten was bij haar geen probleem en Jasmine geen tongzoenen en destijds AO light. Wellicht verstandig om al op de bank met Jasmine AO "mit reinspritzen" af te spreken. Ben ook benieuwd of ook hier pijpen zonder en neuken in het zitgedeelte mogelijk is.

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Net terug van een bezoek aan fkk grimberg.
Toen ik op de parkeerplaats aankwam om 10:15 was het al aardig druk,nog maar 2 plaatsen vrij.
Binnen zat het al vol met beren,dames waren druk.
Had eerst het vermoede dat het happy hour was maar bij de kassa was het gewoon 30 €.
Aanwezige dames:Magda,yasmin,Daria,Christina, bonny, Angie,en nog 3 dames waar ik de naam niet van weet, 9 in totaal.
Ik ben gelijk na het omkleden de kamer opgegaan met Daria,heb een goede klik met deze dame.
Service was goed ,prima sessie.

Daarna wat rondgelopen er waren voor mij een aantal nieuwe dames aanwezig.
Bianca bleek bij navragen bij de theke im Urlaub te zijn en Sara ook.
Ik kwam yasmin even daarna tegen op het dakterras,ze begroete mij en mijn kleine vriend.
Nam hem even in de mondje, en maar naar de kamer getogen.
Op de kamer werd yasmin wat rustiger,ik heb het idee dat we beter buiten hadden kunnen blijven.
De automatische piloot ging aan ,weinig inzet ze lag er maar wat bij.
Ook droeg ze een vrouwen condoom.
Ik heb de kamer na 5 min afgebroken en haar 30 €overhandigd.

Even douchen ,en terug de bar in.
Plaats genomen bij christina 19 jaar jong ,een mooi poppetje om te zien.
Lekkere vooruitstekende borstjes,heb haar verzocht tot een kamer.
Ze was een beetje afstandelijk ,toch kwam ze na 5min lekker los ,lekker zoenen en heeft ze me heerlijk gepijpt.
Daarna heb ik haar in doggy genomen en lekker volgespoten,mn lul was lekker plakkerig geworden ,
Christina had een rood gezichtje en was zelf ook gekomen.
Heb nog 10nmin met haar een sigaret gerookt.

14:00 WEER VERTROKKEN, ik moet snel weer terug.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Goed om de recensie van geile henry83 te lezen. Jasmine was er maar neuken in een vrouwen condoom is nog vervelender dan AO light en Sarah met vakantie dan pas ik liever.

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Ik kan de website van FKK Grimberg niet vinden en de link op de eerste pagina gaat naar iets heel vreemds in het Chinees... Heeft iemand de link naar de website?

TheKid

Toogplakker
1 jul 2021
51
6
Nieuwsgierig geworden naar Christina, vraag ik me af waar die club "Penelope" zit.
Iemand een adres?
Dank.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Was gisteren daar en bij binnenkomst herkende Angie mij. Waar was jij al die laatste tijd. Lang niet meer gezien.
Dus even aan mijn ballen spelen en dan naar boven. Met condoom ? Nee. Bij het pijpen gaf ze aan dat ik niet in haar mond klaar mag komen.
Wel in haar Muschi. Was na een lange rit (Grombergen als tussenstop) nog een beetje moe en uiteindelijk heeft ze me klaar getrokken.
Ze zag mijn bos haar. Niet bijgetrimmt. Ik kan je dat scheren voor 20 € extra. Nou doe maar. Je hoeft niet bang te zijn, ik doe dat heel goed.
Blijf maar liggen. Ik kom zo terug.
Met wat warm water en scheerzeep ging ze zachtjes al het haar wegschreren als een babyhuidje.
Helamaal geen bloed gezien. Ze gaf aan dat het 50 + 20 kost. Ik was 40 minuten met haar op de kamer en dat kost 50.
Nou, goed da. 70 gegeven. Ze zou en zeer goed verpleegster zijn hoe ze zo bezig is. Ze is volgens mij een aangekomen bij haar achterwerk.
De borsten zijn nog altijd top. Haar pijpkunsten zijn zeer verbeterd wat ik mij herinner een paar jaar geleden.
Lekker zachtjes en in slow motion. Excellent.
Na douchen was ik nog geil en zag een zee skinny meid met bosten als theezakjes. Hoe heet ze en hoe is ze op de kamer ?
Heb voor Maria gekozen. Had gisteren zin in lekkere borsten. Ook lekker pijpen en ging haar dan beffen wat ze volgens mij wel lekker vond.
er waren er best veel meiden en veel auto's op de paarkeerplaats maar binnen zag ik maar een paar mannen.
Volgende keer de skinny meid proberen als ze goede recensies heeft.

20 aug 2022
1.328
767
Weet iemand of Sara(h) alweer terug is van 'Urlaub', is vooor mij een reden om weer eens naar Gelsenkirchen te gaan.
Zo lekker om haar vol te pompen.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Weet iemand de naam van de poolse theke? Die zat me aan te kijken en dan wreef ze over haar kut een paar keer om me geil te maken, toen ik zei dat ik bekaf was om nog een rondje te maken.

Ik heb trouwens met een mooie brunette gekamerd die in de hoek vlakbij de bar zat. Voorheen zat daar een oude poolse blonde dame. Die brunette was trouwens goed en geil. Mijn kamergang met haar was uitstekend.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Dat moet Justina wezen. Die werkt daar zeer regelmatig. Één van de aantrekkelijkste thekes die ik heb gezien.

Terug
Naar boven