Geile henry83
Toogplakker
- 30 sep 2021
- 49
- 8
Ik had Sara gevraagd voor een kamer, toen zei ze kom.
Ik stond op zij ging weer zitten, vervolgens heeft ze 30 min in een kamer gezeten.
Toen kwam ze terug en ging ze met een andere beer naar de kamer.
Later vroeg ik haar nog eens ga je mee, maar ze had het druk met laundry service?
Ik was met Bianca gegaan naar de kamer.
Er was nog een andere klant die haar gevraagd had om naar de kamer te gaan.
Ze was schijnbaar naar de theke gelopen en had gezegd dat die kerel gek was, en ze weigerde om met hem mee te gaan.
Wanneer ik dat hoorde heb ik het niet nog een 3e keer gevraagd.
De man in kwestie heb ik buiten op terras/balkon nog mee gesproken ,was een hele aardige Duitse man, hij was geschrokken van haar reactie uit het niets had ze een grote mond.
De klant was naar de theke gegaan en toen moest madam ook op het matje komen.
Aanval was de beste verdediging voor haar.
Dus wat je zegt over haar grillige karakter snap ik nu wel
Toch als ik weer ga zal ik het proberen om haar vol te spuiten onze borderline Sara
Ik stond op zij ging weer zitten, vervolgens heeft ze 30 min in een kamer gezeten.
Toen kwam ze terug en ging ze met een andere beer naar de kamer.
Later vroeg ik haar nog eens ga je mee, maar ze had het druk met laundry service?
Ik was met Bianca gegaan naar de kamer.
Er was nog een andere klant die haar gevraagd had om naar de kamer te gaan.
Ze was schijnbaar naar de theke gelopen en had gezegd dat die kerel gek was, en ze weigerde om met hem mee te gaan.
Wanneer ik dat hoorde heb ik het niet nog een 3e keer gevraagd.
De man in kwestie heb ik buiten op terras/balkon nog mee gesproken ,was een hele aardige Duitse man, hij was geschrokken van haar reactie uit het niets had ze een grote mond.
De klant was naar de theke gegaan en toen moest madam ook op het matje komen.
Aanval was de beste verdediging voor haar.
Dus wat je zegt over haar grillige karakter snap ik nu wel
Toch als ik weer ga zal ik het proberen om haar vol te spuiten onze borderline Sara