Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Vandaag een heerlijke dag beleefd na de deceptie bij ## in ........
7 meisjes, waarvan 4 zeker mijn smaak. 2 rondes gemaakt met de bekende service (op verzoek vd meisjes géén recencies).
Helaas was de sauna niet aangezet en was er géén hapje te eten.
Mondkapjes plicht en natuurlijk de nodige hygienemaatregelen.

Ze gaan mij hier vaker zien.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
@Format

Vroeg je op de bank of neuken zonder mogelijk was of waren het dames waarmee je al in het verleden zonder neukte?

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Meisjes vragen het zelf op de kamer. Ik heb iig niets van te voren gevraagd. Standaard is tongzoenen, pzc en nzc of nmc naar keuze. Net zoals bij ## ..... en ### ......
Slechts bij uitzondering doen ze géén nzc. Ik heb dat zelf met één meisje in ........ en één in ........ meegemaakt. Was voor mij toen ook niet zon groot probleem.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Na afloop van mijn bezoek aan die andere AO-club in ...... ging ik nog naar de Grimberg. Had van tevoren gebeld en 10 dames aanwezig. Vragen naar onze service is vrijwel onmogelijk want de dames zitten veel te dicht op mekaar en het zitgedeelte is niet groot en je wilt ook niet dat mannen meeluisteren. Ik koos maar voor Sisy. Een stevige dame. Ik had haar al gehoord toen ze beneden door een andere klant werd volgespoten. Haar gekreun deed mij besluiten voor haar te kiezen. Op de kamer werd ik niet teleurgesteld. Ze pijpte lekker en ik kon haar rubberloos neuken. Ik kon haar echter niet volspuiten want ik was te vermoeid van mijn vorige 2 bezoekjes.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
waarschijnlijk gaan in Duitsland alle bordelen (massages ook) vanaf 4 november dicht voor heel November. Ook restaurants,bars,zwembaden en nog meer. Wordt vanmiddag besproken in Berlijn wat het definitief wordt.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
tim zei:
waarschijnlijk gaan in Duitsland alle bordelen (massages ook) vanaf 4 november dicht voor heel November. Ook restaurants,bars,zwembaden en nog meer. Wordt vanmiddag besproken in Berlijn wat het definitief wordt.

Vanaf volgende week maandag zal het inderdaad ingaan. Twijfel of ik dit weekend nog naar Duitsland zal trekken. Zo juist voor een nieuwe "lockdown" voelt dat toch wel wat vreemd aan om nog te gaan.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@Wellens,

Ik begrijp je twijfels goed. Had al plannen om morgen (vrijdag) naar ## te gaan.

Aan de ene kant is die lockdown niet voor niets.
Aan de andere kant ben ik sinds oktober vorig jaar niet meer wezen spelen in Duitsland ...

En Thailand heb ik ook al moeten missen.
Het is gewoon bar slecht qua nzc in Nederland, dus Duitsland blijft aantrekkingskracht houden.

Mijn eerlijke mening

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Gelieve geen andere clubs met naam bespreken aangezien de zoekfunctie dat niet fijn vindt.
In diverse berichten de naam van andere clubs verwijderd.
Mvg Moderatorteam

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Wat ik al zei is dat ze vanaf vandaag open zouden gaan. Heb geprobeerd zojuist te bellen voor nadere info maar hun nummer is onbereikbaar. Heel vreemd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Zojuist het andere nummer gebeld op hun site (0049 15775560670) en warempel er werd opgenomen. 5 dames aanwezig waaronder Sissy en nog steeds 30€ voor een kamergang. Voor toelating moet je volledig gevaccineerd zijn dus niet zoals in NL dat als je corona hebt gehad 1 vaccinatie volstaat en anders negatieve test overleggen. Balen want mijn dame zit er en ik kom er nu niet in.

DePiet

Toogplakker
3 jan 2020
104
39
Gisteren naar Grimberg Sauna geweest nadat ik bij villa Venus werderom mijn neus had gestoten. Wat een verademing hier in Grimberg. Een hele leuke tijd gehad met een jonge Roemeense dame. Haar naam ben ik vergeten. 23 jaar en lang zwart haar. Helaas neukte ze alleen met condoom, maar het pijpen zonder condoom maakte dit goed. Niet aan neuken toegekomen. Ze kwam diverse keren klaar toen ik haar befte. Mij zien ze snel terug 😉

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Alessia, inderdaad leuke meid... maar zal het niet lang volhouden met deze service ben ik bang (ik vond haar veel beter dan de meesten die zich wel laten volspuiten, maar de meesten komen gewoon voor NZC).

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Iemand morgen nog naar de Grimberg / Arabella of zoals ik allebei wellicht? iemand interesse in sloppy seconds proberen te doen of mmf?

Voormalig lid 364

Toogplakker
17 apr 2015
73
14
Na enkele maanden abstinentie omwille van Covid (aanvankelijk wel beperkt doorgeneukt maar toen ging een kennis van me zonder onderliggende aandoeningen er na nauwelijks enkele dagen intensieve zorgen onderdoor, en besloot ik ermee te kappen) was ik begin deze week eindelijk volledig gevaccineerd (2× + 14d)
Hoog tijd om weer aan de slag te gaan, en waar kan dit beter dan in mijn favoriete RTC, het was ruim 1,5 jaar geleden!
Bij binnenkomst de nodige certificaten voorgelegd, vervolgens de normale routine.
Niettegenstaande de maskertjes ging alles z'n gewone gang. Een 8-tal naakte meisjes verspreid over de banken, meer dan ik in het zomerseizoen verwachtte, en daar kwamen na de middag nog Magda en Kathy bij. Wel opvallend veel kleine meisjes, en slechts één "Vollweib" zoals ik ze graag heb (Mady), dat werd dan ook mjn eerste Zimmer. Van Sissy, Micky, Kristina etc jammer genoeg geen spoor.
Mady deed het redelijk, beperkt tongzoenen, op verzoek lang gepijpt, en fijn geneukt, maar echt enthousiasme was er niet bij. Maar haar dikke tieten en ditto kont maakten veel goed, en het was een fijne kamer van ruim een half uur.
Aangezien er geen andere meisjes met mijn voorkeurfiguur meer waren, na een saunagang voor een Optikfick gegaan met het mooiste meisje van de club, de kleine blonde Cosima. Het werd idd een Optikfick, ze deed geen enkele moeite om zelfs maar te veinzen dat het haar ook maar enigzins boeide. Ze kust niet, doet gewoon wat ze moet doen. Ik liet haar dan ook zo lang mogelijk pijpen, bepotelde uitgebreid haar hele mooie B-tietjes en loste mijn warme vloed in haar droge kutje.
Het was een RTC-bezoek dat ik in beter tijden als middelmatig zou hebben geklasseerd, maar het was zo lang geleden dat ik toch tevreden naar huis ging. Krijgt snel een vervolg!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
@hdt

Dus Kathy was er weer? Ze zat altijd samen met Kristina en Magda links van de theke in een hoek. Aantrekkelijke meid maar nogal kieskeurig met haar keuze voor mannen en relatief weinig kamers makend want ze praat graag

Terug
Naar boven