Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Vandaag(30-03-2024) om 19:15 kwamen we aan in deze tent na eerst te hebben gegeten bij burger king na ons bezoek in Venus. Entree was 15 euro. Er waren redelijk wat mannen die aan het chillen waren met de dames op de bank. Toen we binnen kwamen, vroeg de theke Justina waar we al die tijd waren geweest :D. Ik kan me vergissen maar als ik niet beter wist, had ik het gevoel dat zij wel trek had in me:D. Helaas ik val niet op dikke vrouwen. Deze tent is wel veranderd qua sfeer. Toen we op de bank zaten, kwamen bijna alle vrouwen naar ons toe met de vraag: ''fikken, fikken, fikken''? Er waren zelfs hard geschreeuwd naar ons toe dat we moesten neuken en niet zitten en kijken. Sinds wanneer zijn de dames hier zo opdringerig?

We waren nog een beetje moe na de neukpartij in de andere tent. We waren hier eigenlijk om te kijken of er nieuwe dames waren. Ik zag bijvoorbeeld dat Gabrielle niet meer werkte hier, wat op zich best wel jammer was. De dames die we vandaag zagen, waren van mindere kwaliteit dan die van Venus. Ik zag ook Sarah, man wat een teleurstelling zeg. Haar gezicht en lichaam zaten volgens mij vol met botox en plastic.

Toen mijn maat bezig was met een dame die op bank nr 11 zat , zat ik op bank nr 3, die toevallig de bank van Selena was. Tegenover mij zat Justina me hele tijd aan te kijken, waarbij zij af en toe haar tong uitstak en pijp beweging maakte met haar vingers. Toen ik cola pakte bij de automaat vroeg ze me waarom ik geen Duits spreekt? Ik zei:'' waarom spreek jij geen Engels''? Ik spreek en versta Duits, maar slechts een klein beetje. Ik ken alleen de basisbeginselen. Justina zei dat ze van Poolse afkomst was, maar dat wist ik al omdat ze mij dat al had verteld vorig jaar en toen vroeg ze me of ik ooit een Poolse heeft gehad, in haar onhandige mix van engels en duits. Ik zei nee. Verder zei ze dat deze tent is bedoeld om te neuken en niet passief rondkijken.

Flori zat op bank nr 2. Ik kende haar nog van Venus. Zij is echt een aardige dame, maar die vrouw was echt een doordrammer. Zij ging naast mij zitten en voelde aan mijn pik en wilde graag op kamer met me, maar helaas zij was niet mijn type. Ik zei de hele tijd: nein, nein, nein. Uiteindelijk gaf zij het op en ging zij haar beklaag doen bij Justina dat ik niet wilde fikken, daarna ging zij met de andere dames roddelen.

Justina kwam naar mij toe en vroeg me waarom niet fikken? Ik zei dat ik op selina aan het wachten was. Tot mijn verbazing, riep ze keihard naar selina die blijkbaar al klaar was met haar eerdere klant en bezig was aan het uitrusten op de bank achterin samen met haar vriendin. Selina kwam naar mij toe en vroeg' ''zimmer''? ik zei ja, dus gingen we naar boven. In de kamer, was ik weer opgegeild door haar slanke lichaam. Haar lichaam is nog steeds prima net als vorig jaar. We deden doggy style en ik kwam goed klaar in haar heerlijke poesje.

Om 21:50 gingen we naar huis, nadat we 2 FKK hadden bezocht.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Smaken kunnen verschillen maar Justina dik? Vind haar juist zeer aantrekkelijk met haar chubby lichaam en goede kont. Als zij een nummertje met me wil zeg ik geen nee maar hoe zij jou bespeelt daar kan ik alleen van dromen.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
@Robbie,

Heb jij wel eens haar lichaam gezien als zij door de tent loopt? Ik krijg mijn lul echt niet omhoog bij zo een zware dame. Maar het is inderdaad zo dat over smaak valt niet te twisten. De reden waarom zij verlekkerd naar mij keek was omdat vorig jaar, waren hier geweest. We kwamen om 19:00 aan. We namen toen plaats op bank (nr 11, 12, 13) rechts van de balie. De dames waren allemaal bezet. We verveelden ons een beetje. Op een gegeven moment, zei mijn maat dat de reflectie van de ramen goed was en vroeg me om de bodybuilder pose te doen aangezien we van plan waren om mee te doen aan bodybuilding wedstrijd. Zo gezegd zo gedaan, ik deed bepaalde pose, maar wat we niet wisten was dat Justina stiekem ons aan het bekijken was. Toen ging zij opeens om de hoek duiken en zei dat we moesten de handdoeken om ons middel wegdoen voor beter effect. Ik zei dat zoiets kon ze wel vergeten :D.

Laatst bewerkt:

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik zag ook Sarah, man wat een teleurstelling zeg. Haar gezicht en lichaam zaten volgens mij vol met botox en plastic.

Ik zag ook Sarah, man wat een teleurstelling zeg. Haar gezicht en lichaam zaten volgens mij vol met botox en plastic.
Jammer want voor de veranderingen al erg knappe jongedame die goed voorzien was. Ik denk in 2020 voor het eerst met haar gekamerd goeie service soms wat wisselvallig en grillig. Dan heb ik haar lange tijd niet meer gezien. Denk einde vorig jaar ofzo na jaren nog eens met haar gekamerd, had haar eerst niet herkend juist een pop in haar gezicht. Enkele maanden geleden ook nog een borstvergroting dacht ik ergens gelezen te hebben terwijl ze toch al een mooie boezem had, maar zelf ben ik er niet meer geweest vanwege de voor mij matige bezetting.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Is er gisteren nog iemand hier geweest en kan iets over de bezetting vertellen?
Is het rustiger na het lange drukke weekend?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Happy hour is weer voorbij. In 1e instantie maar 15€ de hele dag en daarna 20€. Nu weer 30€ entree dus zal het wel wat rustiger worden maar echt rustig is het hier nooit want de ruimte is beperkt en de kamerprijzen nog steeds laag namelijk vanaf 30€.

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Was laatst geweest. Ging met Daria. Service matig. Ze heeft een lekker lichaam vind ik, maar ze is erg chagrijnig daar. Weggegooid geld!

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Happy hour is weer voorbij. In 1e instantie maar 15€ de hele dag en daarna 20€. Nu weer 30€ entree dus zal het wel wat rustiger worden maar echt rustig is het hier nooit want de ruimte is beperkt en de kamerprijzen nog steeds laag namelijk vanaf 30€.
onze robbie, de kortingscouponknippende wandelaar.......met veel plezier lees ik je budgettips iedere keer weer.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Vandaag in Grim geweest. Om 10.00 binnen en al meteen 30 euries afgetikt. Op dat moment 9 dames, nummer 10 uurtje later. Lekker met zo'n harem. De tweede beer kwam ook pas om 11.00. De theke zei al wel dat het niet druk zou worden ivm prijsverhoging van entree. Ik ging omstreeks 15.00 weg, en over de gehele dag rustig met beren, max 6 a 7.
Ik had op mijn lijstje Seline, Emanuella en Gabrielle (als ze terug zou zijn), deze dames dus niet aanwezig. Wel bijvoorbeeld Sarah, met haar het eerste gespeeld. Op de kamer de eerste 5 min rustig, tot ze loskomt. Wat een beauty is ze toch. Toen ik de grote er in stopte kreeg ze een glimlach op der gezicht en je zag ze genieten, ze droomde af en toe lekker weg. Uiteindelijk maar een finale schot gegeven. De deur open gelaten, er waren te weinig mannen, geen bezoek. Later zag ik ze beneden met open deur genomen worden. Ze kijkt dan echt of je binnen komt. Boni mocht geen public nummertje doen in de kaminzimmer van de theke, maar Magda werkte wel om de hoek een man op de bank af. Jasmine zat er tegen over gênant naar te kijken. S middags kwam Natasja als verrassing binnen. Ook goed geboekt. Wat later kwam ze bij mij op de bank liggen met hoofd op mijn schoot. Tja, daar krijgt de grote wel honger van. Op naar boven en een super nummer gehad, vingers, spuug, natte muschi, etc etc. Ik ben gillend klaar gekomen. De deur ook nu wagenwijd open. Er stond een man mee te kijken, hij wilde niet meedoen. Natasja gaf aan dat hij liever een gevuld muschi wilde. Dus toen ik de kamer af ging zat hij al met zijn hoofd tussen de benen.
Zonder mijn favorietjes, toch een leuke dag gehad. Gemoedelijk, lekker gespeeld, relaxed gepraat met de meiden, saunatje, public nummertjes, een dag om niet te vergeten.

20 aug 2022
1.328
767
Lekker man, welke Natasja?
Toch geen necrofilie met Natascha, vorige week nog aanwezig in VV.
Geen problemen met treinen 🤣

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Natascha goed geboekt wat De Grote XXX zegt toch wel bijzonder want in mijn aanwezigheid en de paar keer dat ik Natascha zag met haar grote memmen en kont had ze niet zo veel te doen. Ze is meestal ook vrij passief tijdens de seks maar zoals blijkt viel ze vandaag in de smaak en was ze wellicht goed gehumeurd?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Natascha was inderdaad goed geboekt. Na Sarah toch wel nummer twee. Daarom was ze zo happy en liep er mee te pronken. Ze was super geil vandaag. In het broodje worst van haar zaten denk ik extra hormonen 😂😂. Heb haar al vaker gehad, vandaag de beste keer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik lees op een Duits forum dat volgens Bonnie vrijdag hh is met 15€ entree. Zal dus wel druk gaan worden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Waarom dat nu want Sarah wou je toch in het openbaar volspuiten eventueel met meerdere mannen? De Grote XXX lukte dit vandaag niet ivm te weinig mannen of mannen die niet wilden. Morgen dus de uitgelezen kans om Sarah met meerderen vol te pompen en daar vraagt ze ook om.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ben benieuwd hoe het zaterdag zal verlopen met het voorspelde mooie en warme en vrij zonnige weer. Denk dat er wat dames een vrije dag nemen en het spreekwoord luidt ook: "dames in het bloot handel dood" want ik verwacht ook niet zoveel mannen en deze constatering geldt voor alle clubs. Wel een dag om heerlijk buiten te neuken en in Leverkusen kan je daar volgens mij het best terecht met ruime tuin en 2 tuinhutten waar je lekker kan neuken onder toeziend oog van de aanwezige mannen zittend aan de grote terrastafel aan de overzijde.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Opnieuw hh maar dit keer vanaf 10 tot 13 uur en vanaf 17 uur.

1712296621774.png

Laatst bewerkt door een moderator:

soulcharger

Toogplakker
2 mei 2015
83
3
Als ze de deur van de kamer laten openstaan is dat dan een uitnodiging om gwn binne te stappen en mee te neuken?

Terug
Naar boven