Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
vorige week ook hier even langs geweest (de vorige dag was ik voor 1 wip bij Arabella).
Ik zag een leuke meid met flinke (beetje hangende) borsten. Jessy. Snel naar boven en ze legde het c op het rand van het bed wat ik een beetje verder naar achteren legde. De boodschap was aangekomen maar toch na meerdere pogingen wilde het bij mij niet lukken. Ze wilde ook dat ik niet in haar klaar kwam. Had beter even moeten bij moeten komen van de reis en de file.
Ik wist niet of nog een meid ga nemen en wilde eigenlijk in de achterkamer even bijkomen en ging op dezelfde bank zitten van een rijpere dame.
Naam te moeilijk om te onthouden maar ze is 35 jaar en grote borsten. Ze was slim en ging mij plagen en mijn paal stond meteen weer.
Het maar erop gewagt en hup naar boven. Toen ik haar ging neuken ripe ze dat ik mijn sperma in kutje moet spuiten. Na een kwartiertje
is het dan eindelijk gelukt en ik was tevreden.
Ik zag nog een slanke meid daar rondlopen (niet Angie). Ik zal deze slanke meid bij de volgende keer een keer proberen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik wil deze club ook wel eens bezoeken. Ik las van xxlbare dat de foto-vitrine weer aanwezig was.

Waar bevindt deze zich en staan er alle foto's van de aanwezige dames op met naam? Die Magda, Melissa en Sofie lijken me wel wat.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Gelijk maar even langs geweest gisteren.
Vitrine staat er nog steeds :D

Was daar van ong 5 tot half 9
Vreesde drukte vanwege vrijdag en 1e van de maand (loon binnen), maar tegenovergestelde het geval.
Structureel verhouding vouwen-mannen 2:1
Oorzaak zou carnaval en voetbal zijn.

Verdeling grofweg half aantrekkelijk, half oud en/of hangbuik.

Angie, gewiekst als atijd, wachtte mij al bij de douches op en sleurde me gelijk naar een kamer beneden, claimend dat ze mij gemist had en scharf was. Klopte nog ook, dat knobbeltje kwam duidelijk naar buiten pieken.
Goede sessie, veel minder mechanisch dan meestal bij haar.

2e ronde was met Nicol(e). Superknap gezichtje met donker haar en donkere ogen, enige "vlekje" de hangborstjes. Was daar net 2 dagen, maar al wel jaar of 2 in Duitsland. Ik herkende haar wel, vermoedelijk van Freude.
Kijkt niet supervriendelijk uit haar ogen, dus ik vreesde een saaie "optik-fick", maar uiteindelijk (na uitgebreide natte befbeurt) een super gfe.

3e ronde met jonge cutie Bella, slank met fraaie stevige puur natuur borstjes. Wel vriendelijk maar, naar verwachting, was ze zelf niet erg actief. Maar alles bij haar strak :p , dus naar tevredenheid.

Was ook nog een wat oudere blonde dame met slank getraind lichaam, beetje in de stijl van Elly (was daar laatste maanden vorig jaar), met wel iets meer borstvolume en minder knap gezicht.
Wilde nog wel een "testritje", maar had wat tijd nodig om te herstellen voor een 4e ronde.
En bij Grimbergsauna is het wel erg saai en met 3 1/2 uur met 2 saunarondes was ik wel klaar daar.

Besloot daarom maar de hersteltijd te gebruiken om richting Arabella te gaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Voor de eerste maal de Grimbergsauna aangedaan. Juist toen ik naar binnen wilde gaan zei een man die naar buiten liep "furchtbar" dus dat voorspelde weinig goeds. Kwam rond 11.00 uur binnen dus maar 15€ entree. Wat opvalt is het aantal hoeken waar de dames zitten. Deze indeling maakt het allemaal wat intiemer maar wel minder overzichtelijk. Ik prefereer de villa venus indeling waar je als je vooraan bij de balie zit een goed overzicht hebt van de dames die voorbijlopen. In de grimbergsauna heb je nooit een goed overzicht en zie je maar weinig dames voorbijlopen als je op één van de bankjes zit bij de balie. Ook even de vitrine met foto's doorgenomen en de theke gevraagd naar de aanwezigheid van Melissa, Magda en Kristina. Magda schijnt nog op vakantie te zijn en Melissa werkt niet meer in deze club. Kristina was gewoon aanwezig en sprak even met haar.

Wat mij opviel was het groot aantal dames die aanwezig waren met een normaal tot stevig postuur. Precies mijn smaak en veel dames met grote tieten en volle kont.

Heb gekamerd met 2 Turkse dames; altans dat beweren ze. Gul en Eleida genaamd. Eerste kamergang was met Gul. Verschoond van tattoos en met mooie naturelle tieten. Af en toe getongzoend met haar en op de kamer haar eerst uitgebreid gelikt en nog een beetje gevingerd. Daarna heeft ze me gepijpt waarbij ze wat veel haar handen gebruikt. Neuken was lekker. Eerst zij bovenop en daarna (plat) doggy en afgesloten in missio waarbij ze met haar mond aan mijn tepels zat en na 25 minuten lekker klaargekomen. Doordat ze best ruim aanvoelt kon ik het lang volhouden. Ze heeft wat weg qua postuur van Sonja en Selina in villa venus. Ze spreekt matig Duits dus regelmatig wat misverstanden over de standjes e.d.

Tweede kamergang was met Eleida. Ook met een beste kont en tieten. Wel had ze wat veel buik maar tijdens het neuken in de enige positie die ik met haar deed "missio" voelde dit wel lekker aan. Toevallig was haar collega boven ook aan het neuken en het gekreun van haar vond ik wel een geile bijkomstigheid. Eleida deed het pijpen best lekker maar (tong)zoenen is niet haar specialiteit. Weinig spraakzame dame met ook weinig voorspel.

Toen ik weg wilde gaan sprak Kristina mij nog aan. Ze had gerekend op een kamergang met mij omdat ik haar aansprak en gezien haar voorspel op de bank met een beer zal een kamergang zeker niet tegenvallen denk ik maar qua uiterlijk deden Gul en Eleida mij meer.

Wellicht de volgende keer maar eens met Magda en Kristina kameren?

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Onbepaalde tijd is voorbij, want ik heb Bella gezien afgelopen avond.

Kwam iets na 7 aan, niet te druk en genoeg dames steeds op de banken beschikbaar.

Wel ook daar (net zoals bij Arabella tegenwoordig) de meerderheid "volslank+".
Voor mij een helaas (val meer op type "spinner"), maar misschien juist wel aantrekkelijk voor mede naaktwandelaars.

Eerst een ronde met Sissi, behoort tot de volle types, maar wel strak in het vel (dus geen hangbuik als veel anderen) en stevige borsten. Lief gezicht en is ook een goede gfe op de kamer.

Naast Angie (keertje geen zin in) en Bella nog 2 andere slanke dames, beiden met donker haar. Heb uiteindelijk gekozen voor Alina ( jonge uitstraling en buiten hangborsten een fraai lijf), omdat de andere (had mooiere borsten) op een manier keek die ik niet aantrekkelijk vond. Niet dat Alina erg vrolijk keek, maar vorige keer met Nicol(e) bleek dat toch een super gfe te worden.
Met Alina helaas niet.

Vanwege lange pauze incl. sauna was het te krap voor aansterken en 3e ronde, dus besloten om een bezoekje aan Freude te doen.
Is maar een klein kwartiertje rijden.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Oh ja, nog praktisch:

Vanaf 19 uur entree voor slechts € 15 (Arabella is € 20 en Freude blijft € 30)

En nog weer gebrek aan schone handdoeken. Lagen er steeds een handvol en 3 keer zag ik er geen enkele liggen (1 keer na een kamer, heel irritant als je dan natuurlijk gelijk wil douchen).

H.loper

Snuffelaar
17 dec 2018
22
1
paar weken terug hier 2 keer geweest

1x Bella
schoonheid eerste klas
21 jarig girl next door
afwerkgehalte 10
maar ze is wel lekker.

en nog een keer terug geweest maar

toen was er niets van mijn gading bij
hoor dat bella gestopt is daar....
dus denk niet dat ik nog snel terug ga

larissa van Villa Venus heeft dan mijn voorkeur.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Zojuist gebeld met de vraag of Magda weer terug is maar helaas ze is er nog steeds niet en de theke kon me ook niet vertellen wanneer ze terug zou komen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb zojuist weer gebeld en de theke wist mij te vertellen dat Magda rond 21 juni weer terug is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Afgelopen zondag de grimbergsauna weer eens aangedaan. Ik was er vroeg bij want 10.00 uur belde ik al aan. Ik keek aandachtig naar de foto's in de vitrine en zag dat er 9 foto's dus 9 dames aanwezig waren. Niet echt veel maar Kristina en Magda waren er allebei en die Katy zag ik ook wel zitten met haar lekkere kont. het valt mij op dat in tegenstelling tot Arabella en villa venus de dames gewoon op blote voeten lopen dus geen sexy naaldhakken en ook het dragen van lingerie zoals kousen is hier niet ingeburgerd want alle dames waren poedelnaakt. het was rustig qua mannen en de dames bleven nog op de banken want dat zou in de middag drastisch veranderen want ze gingen buiten zitten en hadden dolle pret in de jacuzzi. Dit alles is prima maar ik vind wel dat de dames ook weer naar binnen moeten om hun klanten te bedienen want er werd heel wat gekletst buiten tussen de dames onderling en de theke zat ook met het mooie weer vaak buiten.

De dag had perfect kunnen zijn als ik Katy nog had kunnen strikken maar deze meid had niet veel zin om kamergangen te maken want ze was voortdurend met haar smartphone in gesprek of ze was vaak in gezelschap van Magda en ze was ook vaak aan het hoesten Ik heb gekamerd met Kristina en Magda. Helaas wilde het met Katy niet lukken vanwege bovengenoemde omstandigheden.

Het was nog vroeg en iets voor 10.30 uur ging ik naast Kristina op de bank zitten en kletsten we wat. Ze heeft een aardig gezicht maar wel wat buik en goeie tieten. Ze trok me een beetje af en tijdens het tongzoenen werd mijn pik goed stijf. Ik deed mijn handdoek weer goed om mijn middel toen we naar de kamer gingen maar mijn pik was zo stijf dat de handdoek over mijn pik viel :lol: Ik heb eerst aan haar borsten gezeten en aan haar tepels gezogen waarna ik haar poes een uitgebreide likbeurt gaf. Ze zei dat ik het goed deed en dat gaf me een positief gevoel. Daarna weer uitgebreid (tong) zoenen terwijl ik mij over liggend over haar heen strekte. Mijn pik vond haar poes maar ik was te snel en dat vond Kristina ook. Eerst kreeg mijn pik een uitgebreide pijpbeurt terwijl ze mijn ballen ook meenam en regelmatig gaat ze met haar nagels over mijn lichaam. Het pijpen doet ze lekker rustig maar heel diep wordt het helaas niet. Vervolgens in de missio haar goed genomen en ze moedigde mij aan haar vol te spuiten maar ik had nog alle tijd dus na de missio in doggy verder gegaan. Ze heeft een goeie kont dus met beide handen deze goed vastgepakt om haar flink te nemen. In plat doggy door blijven stoten en uiteindelijk heerlijk gefinished. Het was nog geen tijd zei ze dus vroeg ze me naast haar te komen liggen en wat te relaxen. Ja Kristina is een topper maar je moet wel op een wat voller figuur vallen. Toen we naar beneden liepen was ik nog vergeten te vragen naar mogelijkheid bij haar tot anaal maar Kristina zei dat ik daar niet voor in aanmerking kwam want mijn vriend was te groot :mrgreen:

Rond 13.30 uur kwam ik bij Magda zitten maar ik moest nog even wachten want ze had zojuist gekamerd en moest zich nog even opfrissen. Ze heeft een lekker figuur maar haar gezicht met die bril vond ik wat tegenvallen. Op de bank ook weer eerst gepraat en ge (tong)zoend waarna we een kamer opzochten. Ook weer een prima kamergang en ze zoog zich ook een aantal malen vast aan mijn tepel. Het pijpen deed ze erg goed waardoor hij goed stijf werd. Een likbeurt was niet aan Magda besteed want toen ik op mij rug lag kwam ze bovenop mij zitten en gleed hij er soepel in. Heb haar goed geneukt en ze gebruikte ook haar kutspieren. Na de sex ook niet gelijk de kamer uit maar eerst de tijd volmaken net als bij Kristina. Dus 2 prima kamergangen. Ik zag Katy en ik vond haar erg aantrekkelijk maar ik dacht dat ze niet lekker was want ze zat weinig op de bank en was veel buiten of tesamen met andere meiden in gesprek. Ik dacht zo van een volgende keer neem ik je wel te grazen :D

Buiten op de rode mat kun je overigens goed zitten of liggen en je vind er verkoeling in de vorm van een rond bad met de mogelijkheid om het water te laten borrelen. De dames hadden pret in het bad en ik ben er ook in geweest. In het begin is het wat koud maar later is het best lekker. Het was mooi en warm weer maar daardoor zijn de dames vaak buiten in elkaars gezelschap. Even is geen probleem maar een groot deel van de dag daar doorbrengen is niet echt uitnodigend om een dame daar te vragen voor een kamer en zonder voorspel op de bank. Met Kristina en Magda had ik dat probleem nog niet omdat het nog relatief vroeg was en nog niet zo heel warm dus zij waren nog binnen op de bank. Een saunaclub bezoeken doe je derhalve het beste met niet al te warm weer zodat de dames gewoon binnen blijven en op hun plek zitten zodat je daar dus gemakkelijk op af kan stappen met wat voorspel op de bank als voorproefje.

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
Telefonisch vernomen dat Ben in verband met de vakantie gesloten is. Hoe lang is mij niet verteld

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Nee tuurlijk niet als je de website gelezen hebt. Als ze gesloten zouden zijn lees je dat op hun site.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Aangezien mijn 24-u treinkaart nog geldig was vanochtend vroeg vertrokken naar de Grimberg sauna. Entree tussen 10 en 12 maar 15€. Maar 7 dames waarvan 3 zonder foto. Kati was er gelukkig wel.
Het aantal mannen viel niet tegen wat vast met de lage entree te maken had. Zag nog een bekende dame "Eleida" genaamd. Heerlijke kont en tieten. Ging bij haar zitten. Ze kende me nog en wist dat ik uit Holland kwam. Op de kamer heb ik haar eerst gelikt. Aan haar tepels mocht ik niet komen met mijn mond want dat kietelde. Pijpen was niet echt bijzonder maar neuken is fijn. Haar eerst in missio genomen en daarna in plat doggy waarbij ze lekker kreunt en na een kwartier was het voorbij. Geen aftertalk dus direct de kamer verlatend. Ook geen tongzoenen en zoenen niet echt van je het. Spraakzaam is ze niet maar dat had ik al in mijn eerste recensie over haar vermeld. Wel een geil lichaam heeft ze als je van wat voller houdt en bovendien flinke tieten. Na dit bezoek me gelijk gaan douchen en toen ik weer bovenkwam bij het zitgedeelte hoorde ik een hoop gekreun. Wat bleek? Eleida werd op de bank flink doggy genomen door een kerel. Na mijn daad met haar is ze dus gelijk van bil gegaan. Ik weet niet met welke service maar ik werd er helemaal geil van. Jammer genoeg zat een andere meid tegenover haar op de bank maar ik als gangbangfan had het graag gade geslagen. Het idee dat ze op de bank uiteindelijk werd volgespoten met luid gekreun deed mijn pik weer steigeren. De theke vond het goed die actie op de bank. Als het met condoom was geen probleem verder maar ik kon het niet zien.

De 2e kamergang was met Kati. Een mooie meid met diverse tattoos. Pijpen deed ze zonder handen en lekker rustig met veel gevoel. Neuken bovenop en dat deed ze geweldig. Eerst plat en daarna gehurkt. Neuken ook in missio en plat doggy. In missio zuigt ze met haar mond aan mijn tepels en met haar vingers/nagels streelt ze mijn lichaam. Na de sex nog lekker aftertalk tot de tijd vol was dus uitstekende service. Weer een geslaagd bezoekje ondanks de matige bezetting.

Terug
Naar boven