Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Dan moet men er ook niet over beginnen hé...... Wie A zegt enz.....
Iets onder de aandacht brengen op een geile toekers- en rukkersforum en dan terug krabbelen? Pffff....
U moet Rumba niet aanspreken maar Busboy!

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Weet het van ander forumlid die het niet wil posten

Ze heeft raak na 10.000 den pikken bare anaal met bloedingen, de ziekte met de grote "H"

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Oprecht sneu voor Hannie, maar tegelijkertijd met die aantallen door de jaren heen een kwestie van kans berekenen.

Je moet met die aantallen spuitende pikken in je aars wel heel veel geluk hebben, wil je de dans blijven ontspringen.

Voor nu hopen dat ze op tijd diagnose en dus ook medicatie kreeg -en dat die juist aanslaat bij haar. Ze kan dan -met medicatie- nog lang leven in een doorgaans redelijke goede gezondheid.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@dirkA : Enerzijds mee eens, anderzijds ligt het vaak wat genuanceerder.

Opleiding en achtergrond maken vaak een verschil in werkelijke kennis m.b.t de risico's, zeker als ze net beginnen.
Achtergrond, afkomst, cultuur en ook of ze een pooier had in begin, kunnen ook nogal een verschil maken.

Dan hebben we natuurlijk geen idee wie er allemaal financieel van haar geprofiteerd hebben, al kwam er wel eens iets voorbij hier.

Te makkelijk dus, om te denken dat iemand waar de 'honderdduizenden' door de kassa vlogen, zelf altijd schuldig is aan het geld later niet op de bank te hebben. Niet iedereen in dit vak is een goede onderneemster immers. Velen beginnen ermee vanuit nood of gemak.

Je opmerking klonk een beetje als 'eigen schuld, dikke bult' , v.w.b. haar financiële positie nu, maar mogelijk niet zo bedoeld.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Als deze dame idd het hif virus onder de leden heeft , dan zouden een deel van haar klanten welke haar de laatste tijd nog bezocht hebben toch ook eens na moeten denken of zij dit mogelijk ook onder de leden hebben . Of deze dame veel of weinig geld overgehouden heeft dat is altijd maar een vraag , zij heeft naast de kosten van het verblijf in Belgie ook kosten in haar thuisland gehad al dan niet haar familie onderhouden . Wat mij het meeste verbaasd is dat een deel hier altijd precies weten hoe het prive leven van een dvp eruit ziet

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Hanny zelf nooit bezocht, maar als het idd zo is dat ze het virus heeft opgelopen. Dan zal ik toch even stoppen met wandelen denk ik. Onlangs nog naar Gent geweest om bare te gaan. Dan begin je wel na te denken als Hanny haar klanten ook bij deze meisjes gaan. 🙄
Nzc is steeds een risico, i know. Maar sommige leden lopen er wel de kantjes vanaf en ik wil het risico om iets op te lopen zoveel mogelijk beperken.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Veel vers fruit en groenten eten is al een begin!
Mijn Congolese maat heeft mij een (zwaar alcoholisch :cool:) drankje gegeven dat mij imuum maakt voor dat zogezegde HIV-virus! Natuurlijk in combinatie met veel 'te bidden'! Want anders werkt het niet.
Maar het principalste is dat HIV gewoon niet bestaat, een uitvinding van de impotente pilaarbijters omdat hun lul niet werkt en ze voor de rest hetzelfde lot willen! Moest HIV en AIDS edcht bestaan dan was ik toch al 200 jaar dood??? :unsure:

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Vind je het gek, als die verpleegster haar werk niet serieus neemt? Dan moet je zelf wel ........

"

Wijlen Stephen Hawking jarenlang bedrogen en 'slecht verzorgd' door verpleegster

Een 61-jarige Britse verpleegster die zorg verleende aan de vorig jaar overleden natuurkundige Stephen Hawking is door een medische raad van toezicht uit haar functie gezet. Onderzoek naar Patricia Dowdy, die in totaal vijftien jaar voor de wereldberoemde fysicus zorgde, bracht aan het licht dat zij 'niet voldeed aan de kwaliteitsnormen en niet de professionaliteit had die professor Hawking verdiende', laat de instantie weten. "

Bron: AD

Laatst bewerkt door een moderator:

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Vandaag persoonlijk gesproken met haar. Ze heeft alle nummers van ons geblokkeerd. Zit niet meer aan de pil. Werkt als poetsvrouw. Zelfs met 250 kon ik haar niet overtuigen. Mag naar het archief.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Gaan poetsen.... HOE laag kan je vallen! SAD!
Verdiende op één dag meer dan nu in één maand door haar slettenkont te laten uitboren....;

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Oei... heeft ze een vieze ziekte?
Nooit niks opgelopen.
Zou toch niet meer gegaan zijn, na een paar keer is de spanning (letterlijk en figuurlijk) er af....;)

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Ik denk dat Hannie der sluitspier gewoon niet mer sluit en ze daarom geen anaal meer deed en u definitief besloten heeft om te stoppen.
En als zij als poetsvrouw verder door het leven wil dan heb ik respect voor haar keuze

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Ze moet permanent een soort pamper dragen heeft ze me gezegd, haar sluitspier is te uitgerekt en is een lekspier geworden 🤣🤣😇

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Kan ze geen oefeningen doen om het kontgat een beetje nauwer te maken ?

Elke dag na het poetsen enkele oefeningen? Of tijdens haar pauzes? Het is toch een spier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven