Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Hier kan je eigenlijk weinig mee misdoen.
Je kan dit heel forum liggen afspeuren , maar met dit grietje is niet veel mis.
GEEN MIS MAAR BEHOORLIJK.

Ja vanaf €50.
Voorspel zwak maar bare is blijkbaar standaard?
Druk bezet .....

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
scoobidoo1 zei:
Ik ben er begin deze week voor het eerst geweest. Het was niet slecht, maar ook niet wauw. Je kan er wel alles van gedaan krijgen voor weinig geld en als dumpadresje waarbij je tussen poesje en kontje kan switchen is een herhaling nooit uitgesloten.

Ze vertelde wel dat ze voor minstens een weekje naar huis ging, dus deze week zal ze dan niet meer werken.
Poesjkapelle en Barecock: dit is het antwoord op jullie vragen....

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Mogelijk spring ik deze week toch ook nog even binnen bij haar. Heeft iemand haar intussen opnieuw gezien? Haar vakantie naar huis zou nu toch weer voorbij moeten zijn denk ik?

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Ik heb de voorbije dagen Hannie zien staan zonder probleem. S'middags durft ze wel eens een flinke pauze nemen of iets gaan kopen.

Ik binnen om 12u30. Ze wou net make-up gaan kopen maar toen ze me zag ging haar portefeuille rinkelen. Ze liet mij binnen. Ik zal dit niet snel vergeten. Een geklaag van hier tot ginder over de mannen die zich niet wassen en stinken. Maar nu besef ik wat voor een bevolking je aantrekt als je maar €50 vraagt om uw kut en kont te laten volspuiten ? Ik denk ook aan de centen maar de confrontatie is groot als ik sommige luizige mensen zie buiten komen. Ik denk toch om er mee te stoppen. Zo kan het niet blijven duren. Hoeveel klanten zouden er nog gaan als ze €100 zou vragen wat ik nog niet teveel vind?

Als de som de service gaat bepalen , blijkt dit verhaaltje niet duren.

Busboy.

Edouardo

Toogplakker
17 jul 2015
29
1
Volledig met u eens Busboy! Hannie is een super meid en als je dan al netjes bent en bij haar gaat, voel je dat ze daar tevreden over is en doet ze super haar best. Maar idd, ik maakte mij ook al de bedenking wat als je na zo'n vuilaard of minder propere man komt? Ik douch me voor ik ga, en vorige keer was ze net begonnen. Ze maakte de opmerking dat ik goed rook in tegenstelling tot sommige. Daarna dacht ik net hetzelfde als u! Alhoewel ze mij letterlijk zei dat ze met plezier zonder neukt met verzorgd zoals ik, maar dat ze ook nee durft te zeggen tegen minder verzorgde mannen. Ik hoop het dat ze dat doet. Van mij mag haar prijs omhoog gaan. Is te zien hoe graag ze de centjes ziet natuurlijk...

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
onvermoeibaar zei:
Vandaag Hannie bezocht. Was een heel leuk weerzien. Mannen, behandel haar met het nodige respect en betaal haar zoals het hoort! Hannie verdient dat. Ze heeft al veel miserie in haar leven gekend en doet goed voor haar naasten (familie). Behandel haar dus zoals het hoort.
Ik ben het eens met onvermoeibaar. Terwijl we na de daad nog even lagen te relaxen in mekaars armen, vertelde Henni dat in Hongarije alles zo duur is terwijl de mensen zo weinig verdienen en haar moeder heeft diabetes, zonder het geld dat Henni haar opstuurt zou ze haar behandeling niet kunnen betalen.

Overigens is het op te merken dat Henni haar haar heft laten blonderen. Ik betaal haar 100 €, maar daarvoor maken we wel een gans uur vol.

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Eindelijk is het me eens gelukt Hannie te kunnen bezoeken. Heeft inderdaad blond haar nu.
Na wat onderhandelen over de prijs en mogelijkheden, overeengekomen voor 100 €, verschillende standjes, alles zonder, anaal en vaginaal.
Begonnen met wat pijpwerk...daarna vroeg ze welk standje ik wou. Afwisselend doggy geneukt in kutje en anaal.
Klaargekomen in haar poesje. Mijn mening over Hannie: gaat zeer vlot in onderhandelen over de prijs maar lijkt zowat ongeïnteresseerd over te komen tijdens het neuken. M.a.w. voor haar is het gelijk wat bandwerk ze doet.
Vertelde me achteraf dat ze het geld hard nodig heeft, de reden is hier te lezen in de vorig recensie.

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
kraassy zei:
€50 is de gangbare prijs voor nzc in kut en kont trouwens. Volgens sommige forumleden hier doet ze het ook voor 20. Het is dus eerlijk van haar om je zonder te laten neuken voor 50, ook al had je dit niet onderhandeld.
Ik was er vorige week woensdag en heb een uurtje geboekt voor €100. Dan is er geen haast bij en doet ze alles wat je wil. Ik nam een foto van haar (aangekleed in haar zwart lingeriebody met gezichtsherkenning, maar zal het hier liever niet posten. Ik ben er zeker van dat ze graag foto's of filmpjes van het neuken met creampie laat nemen, zelfs zonder meerkost als ze jou kent.

Enkele weken geleden de kans gehad om nogmaals bij haar langs te gaan,en deze met beide handen gegrepen. Na eerst wat rond te wandelen (was er rond 09.00 Hr) was ze er. Ze was echter helemaal niet sexy gekleed of zo. Toen ik aan haar raamstond, opende ze de deur en vroeg ze of ik wou binnenkomen. Ze bleek zich aan het klaarmaken te zijn om naar de dokter te gaan, maar ze wou me wel eerst ontvangen voor 100 euro voor een uur, all-in.
Na mijn wasje,beiden kleertjes uit en samen op bed beland waar ik op mijn rug ging liggen. Ze begon mij onmiddellijk te pijpen terwijl ik haar overal streelde met extra aandacht voor haar prachtige kleine tietjes en haar kutje / kontje. Ze kwam vervolgens op mij zitten en stopte mijn stijve penis bare in haar kutje .... wat heerlijk was dit !! Aangezien ik veel te snel ging komen,vroeg ik haar even kalm aan te doen. Ze kwam van mij af en zei dat we dan wel wat konden praten .... wat we ook deden. Ik vroeg haar of er al iemand in haar was klaargekomen die ochtend (ik zag een man nog net buitenkomen toen ik aankwam, maar omdat ik al een tijdje aan het wandelen was en regelmatig haar lege raam was gepasseerd, dacht ik dat dit mss haar pooier of zo was (niet dus)). Ze antwoordde dat er al een man in haar kutje had gespoten maar dat ze altijd achteraf spoelt ... hoe dan ook vond ik dit blijkbaar wel opwindend want mijn stijve begon nog net iets meer te steigeren ! Ze zette zich op mijn vraag op z'n hondjes, waarna ik haar in kutje en kontje heb geneukt. Ik trok ze lekker tegen mij aan zodat ik ze diep kon neuken en zodat ik haar kleine borstjes kon vastnemen en haar tepels tussen mijn vingers kon draaien. Vrij snel kwam ik in haar klaar, spoot ik mijn zaad in haar kutje waarna ik nog snel even in haar kontje kwam .... pffff ik heb het wel voor Hennie, ze maakt mij gek ! We hebben daarna nog lang nagepraat over haar familiale en financiële situatie. Hennie ziet mij zeker nog terug al zou ik graag eens een ebony (mocha !!) bare neuken terwijl er foto's/filmpjes worden gemaakt. Gr Dirk Oh ja,ik mocht enkele foto's nemen van haar, mits ik haar lief op de wang kuste, .... Super !

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Hi,

Ik wil binnenkort nog eens langsgaan bij Hennie maar dan liefst op afspraak, 's ochtends wanneer ze start. Heb echter haar GSM nummer niet, had deze beter gevraagd bij mijn laatste bezoek .... :(

Mocht iemand deze hebben (ik weet dat ze haar nr geeft, want tijdens mijn bezoek kreeg ze SMS jes en ze zei dat het van iemand kwam die al meer dan een week geleden een afspraak had gemaakt) en deze willen delen met mij, graag dan PB.

Thx !

Dirk

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Hey !

Vandaag niet kunnen langsgaan, morgenavond of zondagmorgen waarschijnlijk wel. Werkt Henni momenteel of is ze er even tussenuit ?

Grts

Dirk

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Ik heb haar vorige week nog eens lekker in al haar gaatjes geneukt en haar twee keer volgespoten. En deze keer voor 30 EUR, een hemelse meid!

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
En dan krijg ik het deksel hard op de neus omdat ik ocharme 10 euro wist af te dingen met wat braaf te onderhandelen :mrgreen: :geek:
Modaalridders :roll:

@hierboven: Henny doet best aardig mee eigenlijk en ze luistert ook naar wat je zelf wilt en aangeeft op het moment.

cycle1983

Toogplakker
28 dec 2016
94
20
30 euro om een dame zc te neuken vind ik ronduit wansmakelijk. Dat je daar niet voor beschaamd bent, begrijp ik echt niet

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Henni is echt een heel lieve meid. Ze was zeer opgewekt toen ze mij vorige week voor haar raam zag verschijnen, ik hou van haar kleine borstjes en slanke lijf,evenals van de condoomloze seks met haar natuurlijk. Nadien hebben we altijd nog lange tijd een gezellige babbel op bed of na wassen en aankleden. Zoals nagenoeg elke dame van plezier,doet ze het voor het geld. Hoewel ik 30 Euro ook echt wel te weinig vind, is het vraag en aanbod.Als ze het doet voor 30 is het (min of meer) haar keuze. Zelf geef ik 100 voor een uurtje, maar gezien ik toch maar 1 keertje klaarkom,ga ik volgende keer voor 50 Euro,wel voor minder lang dan,maar lijkt mij faire deal. Grts

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
wwam zei:
Ik heb haar vorige week nog eens lekker in al haar gaatjes geneukt en haar twee keer volgespoten. En deze keer voor 30 EUR, een hemelse meid!

Zo'n goedkope slet geilt me wel op. Ik heb vandaag ook geprobeerd om haar zover te krijgen, maar 't is me niet gelukt. Voo 30 doet ze het enkel met condoom, zegt ze, alleen pijpen kon zonder. Dan maar 50 gegeven . Toen ik haar doggy in haar kut aan het neuken was, wou ik naar anaal switchen, maar daar zou ik 20 extra moeten voor neertellen.
Ik heb het niet goed aangepakt, denk ik. Volgende keer neem ik haar opnieuw voor een uur kut + kont voor €100. Dat is prijs/kwaliteit gunstiger.

rossigp

Toogplakker
10 apr 2015
64
3
En op welk nummer zit ze? Ik ben morgennamiddag in de buurt, dan ga ik haar eens een bezoekje brengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven