Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poesjkapelle en Barecock: dit is het antwoord op jullie vragen....scoobidoo1 zei:Ik ben er begin deze week voor het eerst geweest. Het was niet slecht, maar ook niet wauw. Je kan er wel alles van gedaan krijgen voor weinig geld en als dumpadresje waarbij je tussen poesje en kontje kan switchen is een herhaling nooit uitgesloten.
Ze vertelde wel dat ze voor minstens een weekje naar huis ging, dus deze week zal ze dan niet meer werken.
Ik ben het eens met onvermoeibaar. Terwijl we na de daad nog even lagen te relaxen in mekaars armen, vertelde Henni dat in Hongarije alles zo duur is terwijl de mensen zo weinig verdienen en haar moeder heeft diabetes, zonder het geld dat Henni haar opstuurt zou ze haar behandeling niet kunnen betalen.onvermoeibaar zei:Vandaag Hannie bezocht. Was een heel leuk weerzien. Mannen, behandel haar met het nodige respect en betaal haar zoals het hoort! Hannie verdient dat. Ze heeft al veel miserie in haar leven gekend en doet goed voor haar naasten (familie). Behandel haar dus zoals het hoort.
kraassy zei:€50 is de gangbare prijs voor nzc in kut en kont trouwens. Volgens sommige forumleden hier doet ze het ook voor 20. Het is dus eerlijk van haar om je zonder te laten neuken voor 50, ook al had je dit niet onderhandeld.
Ik was er vorige week woensdag en heb een uurtje geboekt voor €100. Dan is er geen haast bij en doet ze alles wat je wil. Ik nam een foto van haar (aangekleed in haar zwart lingeriebody met gezichtsherkenning, maar zal het hier liever niet posten. Ik ben er zeker van dat ze graag foto's of filmpjes van het neuken met creampie laat nemen, zelfs zonder meerkost als ze jou kent.
wwam zei:Ik heb haar vorige week nog eens lekker in al haar gaatjes geneukt en haar twee keer volgespoten. En deze keer voor 30 EUR, een hemelse meid!