Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.

anonymuske

Toogplakker
3 sep 2019
40
5
eindigt haar gsm nummer nog steeds op 88 ?
ben wel eens bij haar geweest maar is al een tijdje terug, echte babbelkous maar doet ook wat ze zegt.
is wel leuk neuken bij haar

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
anonymuske zei:
eindigt haar gsm nummer nog steeds op 88 ?

Ja, haar nummer is niet veranderd. Ze spreekt echter alleen af met oude klanten die haar nummer al hebben. Tijdens de vorige lockdown had ze mij al duidelijk gezegd dat ze niet wil dat ik haar nummer doorgeef.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Ik heb jammer genoeg nooit nr's uitgewisseld... jammer want ik passeer Gent morgen en damn .. volle ballen :)

anonymuske

Toogplakker
3 sep 2019
40
5
Als de Corona voorbij is ga ik haar zeker nog eens bezoeken en in haar kutje spuiten, ik lees hier dat ze nu flink vermagerd is, tien ik bij haar was zat ze nog wel redelijk in het vlees, ik denk toch wel een dikke 60+ kg terwijl ze eigenlijk niet al te groot is. Ben er denk ik een drietal keer geweest maar telkens wel lekker kunnen neuken

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Goed om te weten : Henni zit weer in haar bar, dinsdag, woensdag en donderdag van 16 u tot 23 u, vrijdag, zaterdag en zondag van 10 u tot 23 u, maandag is ze er niet.

Ik heb gemengde gevoelens over Henni. Aan de ene kant heb ik in mijn hart een zacht plekje voor haar ontwikkeld. Tijdens de eerste lockdown maart-april 2020 werd ik langzaam maar zeker "zot in mijn kot" en dan, naar aanleiding van een bericht van forumlid cve, belde ik naar Henni en toen ik haar in haar eigen apartement kon bezoeken was dit werkelijk een fantastische ervaring. Ik ben haar nog verscheidene keren gaan bezoeken en ben een paar keer een ganse avond+nacht gebleven. Ik heb ook van haar kookkunst kunnen genieten (die evenwel niet zo fantastisch is). Dank zij Henni heb ik zowel tijdens mijn verjaardag als met oudejaarsavond iets anders kunnen doen dan thuisblijven, daar waar wat ik normaal doe op die dagen om duidelijke reden niet kon doorgaan ... Ik heb ook gezien hoe zielig Henni er eigenlijk aan toe is : ze sukkelt met haar financiën, ze sukkelt met haar gezondheid, ze sukkelt met haar scholing (het lukt haar maar niet om de nederlandse taal onder de knie te krijgen), ze maakt zich zorgen om haar familie, ze maakt zich zorgen om de politieke toestand in haar vaderland (Orban = crimineel !).

Aan de andere kant is het zo dat de laatse tijd Henni steeds meer kribbig werd en begon te zeuren voor meer geld. Ook is de sex niet echt denderend, ze gaat gewoon op haar rug liggen en wacht tot het voorbij is. Een keer, op een ochtend, vond Henni dat het genoeg tijd was geweest en dat ik moest stoppen met in haar te palen. Toen ik opmerkte "Ge vindt het echt niet leuk, hé?" werd ze boos en zei "Ik doe dit alleen voor het geld !". Ik denk dat ik haar in de toekomst niet meer zo vaak ga bezoeken, ook al omdat ik binnenkort geen treinabonnenent voor Gent meer heb.

Nog dit : haar figuur is merkelijk verbeterd. De laatste keer zag ik hoe ze op een weegschaal ging staan en tot haar tevredenheid merkte dat ze haar streefgewicht van 55 kg bereikt heeft.

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Zelfde verhaal bij mij. Ook een coranatijd met haar achter de rug op haar appartement. Het minimum voor nzc is opgedreven naar €100. Ik gaf vroeger €50.
Verdubbelen is teveel voor mij. Ik ga ook passen.

Zat gisteren lang en eenzaam zonder klanten in haar raam.

Busboy.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
guy6 zei:
Toen ik opmerkte "Ge vindt het echt niet leuk, hé?" werd ze boos en zei "Ik doe dit alleen voor het geld !".

Raamdame + buitenland + alles doen voor geld. Hoe kunt ge er dan versteld van staan dat ze het niet leuk vindt of niet voor haar plezier zou doen of niet "echt " geniet of wat dan ook... Redelijk naïef om dat te denken.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Dat vergat ik nog te zeggen : ik heb de indruk dat Henni het naarmate de tijd vordert steeds minder kan verdragen dat mannen aan haar lijf prutsen, maar ze heeft nog op zijn minst een jaar of twee te gaan eer ze kan "eruitstappen" ... Ik hoop dat het haar uiteindelijk zal lukken om in België te blijven met een "normale" job.

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Is er iemand die haar na de heropening van 9 juni heeft kunnen nzc voor €50?

Busboy.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
busboy zei:
Ze doet geen anaal meer ....
Vandaag Henni bezocht in haar bar en erop gezeten. Ze bevestigde me dat ze geen anaal meer doet, omdat ze problemen heeft met haar gezondheid en oa darmklachten heeft. Toch een positief aspect : ze is gevaccineerd tegen cov-19.

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Ja, dit klopt. + 2 weken sinds prik gisteren. .......

Dan pas een beetje veilig.

Busboy.

A

Anonymous

Guest
Vorige week nog eens langs geweest bij Hannie, bij gebrek aan andere bare meiden. Dit is ook niet meer wat het ooit geweest is. Voor bare vroeg ze €100, had maar €70 op zak maar was ok. Volledig lusteloos, enorm vermagerd, ik heb geprobeerd maar kon niet klaarkomen. Triestige situatie.

Private partz

Toogplakker
19 jul 2017
30
3
Zij probeert mij steeds binnen te roepen maar iets heeft me altijd weerhouden om er binnen te gaan. Al jaren lang. Ik hou ook niet zo van dames die altijd maar op het venster tikken en je bijna bevelen om binnen te komen. Tenzij het een echt optische perfectie is, wat zij verre van is. Het bare verhaal spreekt me dan ook niet zo aan bij haar. Overtuig me van het tegendeel zou ik zeggen :)

A

Anonymous

Guest
Ik denk niet dat ze dat ooit nog (kan) zal doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven