Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaah oke oke dat kan ik een beetje begrijpen.
Maar dan zouden de mods wel dat mogen zeggen bij de notitie wanneer ze een comment of post verwijderen. Ipv "verkeerde rubriek, geen Nzc dame etc etc.."
Zeg dan gewoon van.. dame niet toegestaan op site.... Of zo iets.
Ik neuk diverse meiden bare maar plaats het nooit want de keren dat ik het heb gedeeld word ik uitgemaakt voor leugenaar.
Behalve als je van sloppy seconds houdtHet is beter om gevolgd te worden dan zelf te volgen
Nee ik stap ook nooit op latinas af eerlijk gezegd.ook jonge Latinas ?
Idee. Er komt een nieuw sub-forum voor ACTIEVE leden zodat dit soort dames daar gedeeld kan worden maar dus niet met alle 100.00 leden?
Toch wel. Als hier staat dat ze het doet, en ze doet met een andere klant niet (haar keuze) kan daar dikke ambras van komen met die klant.Dat recht om het met een individuele klant wel of niet (bare) te doen behoudt een dame hoe dan ook, ook als ze er wel mee adverteert. Daar verandert een stukje op een obscuur forumpje -(sorry collega's) niets aan.
De meerwaarde van een forum is van geen belang voor de wetgever en de rechtbanken als er geklaagd wordt over inbreuken op de privacywetgeving door die recensies.Met dit uitgangspunt van geen adv ook geen recensie resteert weinig meerwaarde voor een apart bare forum..
Als je de gang van zaken wat volgt, zou je moeten weten dat dit niet waar is. Ook GR moet drastische nieuwe regels invoeren, en dan hopen dat dit helpt. Zo niet, is het gedaan er mee.Als je Greview een beetje lief aankijkt ( de mensen achter...) zullen ze een recensie niet wissen denk ik alleen omdat er bare in genoemd wordt.
Ik zie dat je het al weet, maar je beseft de reële gevolgen van die GDPR geschiedenis blijkbaar nog van bijlange niet.Prudentie past wel goed binnen het huidige bestek van APV en zo, dat wel.