Het geheim houden van Nzc vrouwen

SemX30

Toogplakker
21 apr 2025
35
32
Ik denk als een dvp zelf niet openlijk met bare adverteert en ter plekke wel doet, lijkt het mij verstandig om op het forum niet te melden.

Dvp's moeten zelf kunnen beslissen of zij nzc aanbieden en zo ja bij wie en wanneer.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Dat recht om het met een individuele klant wel of niet (bare) te doen behoudt een dame hoe dan ook, ook als ze er wel mee adverteert. Zou niet goed zijn als ze daaraan gebonden zou zijn. Daar verandert een stukje op een obscuur forumpje -(sorry collega's) niets aan.

Met dit uitgangspunt van geen adv ook geen recensie resteert weinig meerwaarde voor een apart bare forum.. Als je Greview een beetje lief aankijkt ( de mensen achter...) zullen ze een recensie niet wissen denk ik alleen omdat er bare in genoemd wordt.

En als je dat wilt respecteren ligt ook inderdaad voor de hand dat de dame zich ook moet kunnen bedenken - intrekken van de bareoptie in haar advertentie- zou je zeggen, dus niks geen kopieen van advertenties. Kortom, zoals de nieuwe regels voor nzcforum ook zullen zijn.

Jeetje dit is wel een oerdiscussie hoor op dit forum en zijn voorgangers. Altijd duiken er wel weer mensen op die zeggen moet je niet bekend maken als de dame het zelf niet doet. En aan de andere kant steeds mensen die meer zijn van het rucksichtloos vermelden.
Prudentie past wel goed binnen het huidige bestek van APV en zo, dat wel.

Laatst bewerkt:

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
349
Ik schrijf niemand voor wat te doen en heb de apv niet meegenomen in mijn overwegingen. De door mijzelf gehanteerde regels wat ik wel en niet recenseer komen voort uit egoïsme en een beetje goed fatsoen naar de betreffende dame.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Zoals gezegd, in elk geval wij 2 staan er ongeveer hetzelfde in. Ik reageerde op Sem en enkele anderen die strakker vinden dat het niet moet, vermelden als dame niet ermee adverteert.

Dynamo1

Toogplakker
28 jan 2022
44
36
Ik probeer ook al heel lang een bloed mooie jonge latina meid bare te neuken maar ik krijg altijd te horen dat ze meerdere keren de optie aangeboden krijgen maar het toch niet doen (ook voor een mooi extra bedrag wordt er toch geweigerd) alleen klaarkomen in mond lol mocht iemand het stiekem weten en willen delen graag via PB 🙏

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Aaah oke oke dat kan ik een beetje begrijpen.
Maar dan zouden de mods wel dat mogen zeggen bij de notitie wanneer ze een comment of post verwijderen. Ipv "verkeerde rubriek, geen Nzc dame etc etc.."

Zeg dan gewoon van.. dame niet toegestaan op site.... Of zo iets.

Je hebt hier een post gestart in de verkeerde rubriek die GEEN ervaring was voor een dame die GEEN NZC aanbiedt en dan ben je verbaasd dat je post gewist wordt?
Misschien de forumregels eens lezen!

Daarnaast; Als een dame GEEN bare aanbied behouden wij ons het recht het topic te wissen (dit is immers een NZC Forum). Dat er vroeger dames gedeeld werden hier is logisch. Toen was het forum kleiner. Inmiddels zitten we rond de 100.000 leden per maand die hier rondneuzen...
kortom een dame NU hier bespreken die het niet actief aanbiedt kan al snel leiden tot tientallen zo niet honderdend berichten aan de dame!

Idee. Er komt een nieuw sub-forum voor ACTIEVE leden zodat dit soort dames daar gedeeld kan worden maar dus niet met alle 100.00 leden?

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
HIV haalde in de zomer van 1983 de krantenkoppen. En dus, bij gebrek aan een vaccin en behandelingen, verspreidde het condoomgebruik zich razendsnel.

Daarvoor, in de jaren 70, toen ik de rosse buurten van Brussel, Antwerpen en Amsterdam bezocht, druppelde het sperma van eerdere klanten vaak tussen de benen van de DVP die ik binnenging.

In zijn beroemde lied, "Au suivant" (Volgende!), zong Jacques Brel: "Het is beter om gevolgd te worden dan zelf te volgen."

😜

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Werkt 2 kanten op he.

Als een dame wordt ge-out als bare-dame dan levert dat ook extra klantjes op. Net als eventuele reputatieschade.

pula_sigur

Toogplakker
22 mei 2026
38
37
Je ziet het nogal simplistisch.

Wat de meiden stoort, is iets anders. Zij beslissen (begrijpelijk) heel dikwijls persoon per persoon of ze bare gaan doen of niet. En als er dan een man is die niet bare mag, en op het forum staat dat zij het wél doet, dat riskeert die dvp heibel te krijgen met die man. Die mannen zijn niet altijd heiligenbeeldjes hoor. Als zij iets gesnoven hebben of vol alcohol zitten, worden ze al rap agressief. Moet er een tekeningetje bij? Goed zat, en hem niet meer omhoog krijgen, en dan bare willen 'want met een condoom lukt het niet' en die dame wil geen ladderzatte vent laten nzc doen. En het spel zit op de wagen.

Als die dames dan merken dat er opeens nogal veel van die bare-fans opduiken omdat dat blijkbaar ergens op een forum staat, dan verwensen die dames dat forum, wat ik goed kan begrijpen. En zo komen er klachten, en de fora komen in de problemen. Want fora werken in een grijze zone, net omwille van al die recensies die intussen al door verschillende uitspraken van rechtbanken als een inbreuk op de privacywetgeving gezien worden.

pula_sigur

Toogplakker
22 mei 2026
38
37
Dat recht om het met een individuele klant wel of niet (bare) te doen behoudt een dame hoe dan ook, ook als ze er wel mee adverteert. Daar verandert een stukje op een obscuur forumpje -(sorry collega's) niets aan.
Toch wel. Als hier staat dat ze het doet, en ze doet met een andere klant niet (haar keuze) kan daar dikke ambras van komen met die klant.
Met dit uitgangspunt van geen adv ook geen recensie resteert weinig meerwaarde voor een apart bare forum..
De meerwaarde van een forum is van geen belang voor de wetgever en de rechtbanken als er geklaagd wordt over inbreuken op de privacywetgeving door die recensies.
Als je Greview een beetje lief aankijkt ( de mensen achter...) zullen ze een recensie niet wissen denk ik alleen omdat er bare in genoemd wordt.
Als je de gang van zaken wat volgt, zou je moeten weten dat dit niet waar is. Ook GR moet drastische nieuwe regels invoeren, en dan hopen dat dit helpt. Zo niet, is het gedaan er mee.
Prudentie past wel goed binnen het huidige bestek van APV en zo, dat wel.
Ik zie dat je het al weet, maar je beseft de reële gevolgen van die GDPR geschiedenis blijkbaar nog van bijlange niet.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ik geloof dat wij tamelijk langs elkaar heenpraten, je snapt mijn stellingnames kennelijk gewoon niet. De ene keer sleep je een regel erbij, de andere keer kom je met een praktijkargument om de hoofdregel te ontkrachten (er komt gedonder van met een klant als een dame iets met de ene klant wel doet en met de andere niet. Ja dat zal best zo zijn, er zijn ook genoeg klanten die sowieso vervelend worden als een dame niet doet wat zij willen. Daarmee hebben ze nog geen recht. Of moet bij elke advertentie of review een disclaimer komen? Misschien is dat dan ook een van de redenen waarom een dame het liever niet met zoveel woorden aangegeven zal zien staan op een groot forum?

Vertel me nou maar niet dat ik dingen niet besef. Dat ook GR het moeilijk kan hebben en rekening moet houden met allerlei dingetjes is juist mijn uitgangspunt in een ander draadje.

Ik volg die hele rimram van privacy regelgeving, alsmede de argumenten en regels die te pas en te onpas uit de kast gehaald worden met betrekking tot mensenhandel, alles om (vooral) raamprostitutie dwars te zitten, al >20 jaar. En ik heb in het algemeen best wel wat juridische kennis en ervaring zonder zelf meteen jurist te zijn.

Onthoud maar: iets kan nog zo mooi in de wet staan, de toepassing, het handhaven ervan en de uitleg ervan is óók een kwestie van prioriteiten en politieke of maatschappelijke doelen.

Omdat we toch niet op elkaar aansluiten, en ik altijd al per geval bepaal of ik een dame die bare doet wil noemen of niet -ook rekening houdend met mijn eigen relatie met haar- trek ik me terug uit de discussie. Het argument van de beheerder dat we ondertussen op 100.000 views per maand zitten vind ik wel een goeie. Maar ik blijf erbij dat dat benoemen van dames die het niet willen weten aan de oorsprong van dit forum lag en ook zo lang het bestaat erover gediscussieerd wordt. En dat voor een forum met alleen recensies over dames die er wel mee te koop lopen - ook nog in actuele advertenties- (dus) waarschijnlijk uiteindelijk weinig belangstelling zal blijken te zijn. (Maar wat ik dan weer moet met een opmerking dat de omvang van een forum geen rol speelt voor een rechter: hoezo open deur?).
En sowieso: laten we het afwachten en proberen!

Laatst bewerkt:

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
287
225
Privacy hoor je hier vaak maar het klopt niet.
Er wordt nooit een echte naam gebruikt en zeker geen achternamen.
Adres gegevens worden niet gedeeld.
Alleen het telefoonnummer en dat zet dame zelf online in advertentie.
Dus privacy is dan niet in het geding, dat kan elke jurist beamen.
Zelf diensten die dame aanbied benoemen is geen schending, ze zet dat zelf erbij.
Zelf een advertentie neerzetten en dan klagen over privacy? Dat is raar.
Nogmaals: geen echte gegevens die privacy zouden schenden dus men is bang voor niets.
Verder zou ik een dame niet nzc niet actief aanbied niet benoemen als ik er wel zc in mocht.
Dan gooi je je eigen glazen in.
Meeste dames die zeggen het soms te doen zijn ook wel bekend dat zij het zeker wel doen.
Dat is bij Oekraïnse dames nogal eens het geval.
Niet in profiel maar doen bijna altijd zc tegen meerprijs.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Herkenbaarheid en herleidbaarheid staat of valt niet persé bij het noemen van de echte naam hoor. Dus of elke jurist dat zal beamen vraag ik me serieus af.

Terug
Naar boven